صنعت و تجارت

فیلتر آب اسمز معکوس

فیلتر آب اسمز معکوس

سیستم های معکوس برای استفاده مسکونی ایده آل نیستند. در اصل برای استفاده های صنعتی و تجاری ساخته شده است. هنگامی که سیستم های تصفیه آب اسمز معکوس برای اولین بار برای استفاده مسکونی معرفی شد ، آنها فروشنده زیادی بودند. با این حال ، این قبل از این بود که مردم از اثرات قرار دادن آب آشامیدنی در فیلتر اسمز معکوس مطلع شوند. در حالی که اسمز معکوس بهترین روش برای فیلتر کردن آب نیست ، اما قطعاً بهتر از نداشتن فیلتر است اما نوشیدن آب از فیلتر اسمز معکوس معایب زیادی دارد.

تا آنجا که به سلامت مربوط می شود ، سیستم های تصفیه آب با اسمز معکوس نمی توانند چیزی را از نظر مولکولی کوچکتر از آب فیلتر کنند. بسیاری از آفت کش ها ، باکتری ها و کلر سبکتر از آب هستند و در آبی که از غشا filter فیلتر عبور می کند باقی می مانند. همچنین ، مواد معدنی کمیاب ضروری برای سلامتی ما از طریق فیلتر آب اسمز معکوس از آب گرفته می شوند. این باعث می شود که ما آب بی نظیری داشته باشیم که به دلیل آفت کش ها می تواند برای سلامتی ما مضر باشد.

هر کاری که قرار است انجام شود با یک نوع فیلتر دیگر قابل انجام است و در اکثر موارد بهتر انجام می شود. به عنوان مثال ، زباله های تصفیه کربن ، باعث اتلاف وقت و تصفیه مواد معدنی از آب نمی شوند ، در عین حال مواد شیمیایی مصنوعی و مضر را فیلتر می کنند ، باعث بهبود طعم و بو می شوند. درمان UVB باعث از بین رفتن تمام باکتری ها و سایر میکروارگانیسم های موجود در آب می شود که آب ممکن است از دست بدهد. فیلتراسیون با تبادل یونی می تواند آب را نرمتر کرده و سرب را با سرعت بالاتری نسبت به فیلتر شستشوی معکوس حذف کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا