بازرگانی

قیمت روزانه AC 24000 به طور کلی + 5 سال گارانتی | گزینه های بانه

Split General 24000 را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید
جزئیات AC 24000 را بررسی کنید
این کولر گازی یکی از محصولات شرکت جنرال است که اکنون به جای آب سرد استفاده می شود. General Manufacturer 24000 این فرم برای همه فصول خوب است زیرا دارای سیستم سرد و گرم است و از این نظر یک خرید کاملا اقتصادی است. ژنراتور عمومی گاز توانایی تنظیم سیستم MODE را در حالت هوا و روغن دارد.
این سیستم برای یک دیوار طراحی شده است. این مدل اقلیمی به عنوان تقسیم دیوار شناخته می شود. یکی از مزایای Aircon General 24000 این است که برای تنظیم زبان دو روش دارد ، یا تنظیم زبان از راه دور و دیگری انتقال دکمه به آن. این مزیتی است که این باد را از بادهای دیگر متمایز می کند.
مهمترین مشخصات 24000 ac است

رنگ سفید
تولید کننده: جنرال
نوع تهویه: دیواره جداگانه
نام مدل: GNR-24GW
انواع استفاده: گرمایش ، سرمایش
ظرفیت هواپیما: 24000Btu / ساعت.
ظرفیت خنک کننده این مدل کلی: 24000BTU
ظرفیت گرمایش این مدل کلی: 24500BTU

بیش از 24000 کولر دارد
یکی از عناصر اصلی این محصول طراحی منحصر به فرد آن است و این طراحی جذابیت بی نظیری به ظاهر آن بخشیده است. AC 24000 به طور کلی در طراحی صفحه 24000 خاص خود بدون آب است. در این طرح با رویه فلزی مستطیل شکل تزئین شده که جلوه ظریف تری به طرح 24000 متر مربع می بخشد.
نکته قابل توجه دیگر زیبایی خاص ایجاد شده توسط این محصول در دکوراسیون است ، به طوری که در هنگام خاموش شدن بخار عمومی هوا ، چراغ سبز با سایر چراغ های رنگی شروع به سوختن می کند. نکته دیگر در مورد این باد ، طراحی بال های آن به صورت افقی و عمودی است. زبانهای عمودی و افقی آن زیر لانه آن است که قابل باز شدن است.
این توابع در مدل General Cooler یافت می شوند. از این مدل ها می توان گفت 30000 مدل. 30،000 ژنراتور فرش بهتر در بازار ایران وجود دارد.
این پره های عمودی و افقی نقش تمیزکاری یا مهمتر از همه نقش هوای داخل خانه را دارند. وقتی واعظ شروع به کار می کند ، چمدان باز می شود و چشم اندازهای افقی و عمودی شروع به چرخش می کنند. در مناطق دیگر محصول ، می توانیم به خطوط افقی بالای صفحه اشاره کنیم. این خطوط افقی برای ظرافت ساختار هوا طراحی شده اند و کاربرد خاصی در اثربخشی آن ندارند.
قیمت خرید 24000 است
این موتور روی 24000 شلنگ کم مصرف استفاده شد
اقدامات ویژه ای در طراحی ژنراتور عمومی 24000 استفاده شده است. به منظور جلوگیری از برخورد هوا با سطح زمین ، از ظروف فولادی در فرم استفاده می شود و همچنین به دلیل پوشش باریک آنها اجازه ورود به کندانسور را ندارند. .
این کمپرسورها برای خنک کننده های عمومی طراحی شده اند و یک مارک محبوب در صنعت هستند. دمای کلی هوا با کمپرسور باعث ایجاد صدا و لرزش در هنگام کار نمی شود ، بنابراین می توانید کمپرسور را پشت پنجره قرار دهید و از وجود هوای معمولی لذت ببرید.
کمپرسورهای مورد استفاده در Split 24000 General
کمپرسور مورد استفاده در کولر گازی 24000 جنرال کمپرسور روتاری یک مرحله ای است. این نوع کمپرسورها در مقایسه با کمپرسورهای قدیمی که با سر و صدای زیاد راحتی افراد را از بین می برند ، انتخاب خوبی هستند.یکی از دلایلی که بیشتر خریداران را به خود جلب کرد وجود کمپرسور چرخشی تک پله ای قدرتمند در این محصول بود.
کمپرسورهای دوار به کار رفته در Split 24000 General دارای چرخش های کمتری هستند که باعث می شود کمپرسور دوار کارایی و کارایی بیشتری داشته باشد که هم مقرون به صرفه است و هم کارآمد. کمپرسورهای روتاری که در حال کار بوده اند نیز فضای کمتری دارند. کمپرسورهای روتر مورد استفاده در هواپیماهای عمومی 24000 دارای هفت آمپر قدرت و یک مصرف انرژی هستند.
سایر اجزای مورد استفاده در 24000 دستگاه مدل کلی
یکی از مهمترین مواردی که هنگام خرید این محصول باید به آن توجه کنید ، قابلیت اطمینان و قیمت آن است. زیرا اگر منطقه مدل 24000 که انتخاب می کنید کوچکتر از خانه باشد ، خانه قدرت سرد کافی نخواهد داشت. و اگر دستگاهی که انتخاب می کنید بزرگتر از خانه باشد ، از سرما دور می شوید. قدرت خنک کننده کولر هوا 24000BTU با این قدرت خنک کننده ارائه می شود که می تواند مساحت 50 تا 80 متر مربع را در یک خانه پوشش دهد.
یکی از مهمترین قسمتهای این محصول عملکرد TURBO و تنظیم خودکار زمان خواب است. این برنامه به شما امکان می دهد از هوای گرم یا سرد در هنگام خواب لذت ببرید و بیدار نشوید تا به تدریج متناسب با سطحی که دما را پیدا می کنید تنظیم و کار کنید. شرایط 24000
راهنمای خرید دمای هوا به طور متوسط ​​زیر 24000
مشخصات فنی 24000 ac

رنگ سفید
تولید کننده: جنرال
نوع تقویت کننده آتش: دیواره جداگانه
نام مدل: GNR-24GW
انواع استفاده: گرمایش ، سرمایش
ظرفیت هواپیما: 24000Btu / ساعت.
ظرفیت سرد با هوای معمولی 24000: 24000BTU
ظرفیت گرمایش هوای معمولی 24000: 24500BTU
تعداد صفحات مورد استفاده در سوخت برای سوخت عمومی 24000: تک پانل
صفحه شامل: بله
نوع نمایشگری که معمولاً در کولرهای گازی 24000 استفاده می شود: LCD
چراغ سیگنال داشته باشید: بله
قطعات بدنه مورد استفاده در 24000 لوله گاز عمومی: پلاستیک ، فولاد
انواع کمپرسورهای مورد استفاده به طور کلی در 24000 هوا: روتاری
کمپرسور مارک مورد استفاده برای هوای معمولی 24000: عمومی
اندازه موتور مورد استفاده در “General Cooler” 24000: سنگین
کشور سازنده: تایلند
نوع سوخت مصرفی معمولاً ، کولر گازی 24000: R22
فیلتر تصفیه هوا: بله
رطوبت ساز: بله
نمایش تخیلی را انجام دهید
دارای سیستم عیب یابی خودکار است

تعریف کلی برند اغلب یکسان است. به جز قدرت کمپرسور و کمپرسور ، همه آنها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اگر احساس می کنید چیزهای زیادی برای خرید دارید و علاقه مند به خرید کولر با ظرفیت بالاتر از فضای خود هستید ، ما شما را تشویق می کنیم که این خطر را نکنید. مدل قوطی با ظرفیت کم 24000 است ، به عنوان مثال خرید و استفاده از بازیابی گاز طبیعی 18000.
مدل کولر ، قیمت خرید اینورتر عمومی ، 24000
مزایای استفاده از مدل های 24000
کولر گازی 24000 جنرال توسط شرکت جنرال تولید می شود که به دلیل عملیات پیشرفته و قیمت بسیار ارزان قیمت است. از جمله مزایای آن می توان به بسیاری از فن آوری های فرآوری و فیلتراسیون که در تصفیه هوا و تصفیه هوا به کار می رود اشاره کرد و این ویژگی aircon عمومی این محصول را به ویژه در این صنعت به عنوان محصول خوبی معرفی کرده است.
این سیستم از کیفیت بالا و منحصر به فردی برخوردار است و وجه تمایز این کیفیت هوا صدا و صدای نرم آن است.در “تهویه مطبوع” که 24000 درجه هوای ورودی را تحمل می کند ، هنگامی که قدرت محصول برای کنترل تغییر درجه حرارت سیستم تغییر می یابد ، صدای داخلی در سیستم کاهش می یابد.
به این ترتیب ، هیچ لرزش و سر و صدایی باعث ایجاد مزاحمت برای جمعیت نمی شود. همچنین از سیستم سوخت R22 برای صرفه جویی در مصرف انرژی و افزایش کارایی استفاده شد. چراغ قوه 24000 به یک سنسور هوشمند مجهز است که حرکات ، شدت اشعه خورشید را تشخیص می دهد.
به این ترتیب ، این سنسورها مکان شخص را تشخیص می دهند و تحت شرایطی مانند دما ، نور خورشید و تنظیمات الکتریکی دستگاه قرار می گیرند. راهی برای صرفه جویی در انرژی در سیستم های نویز. . از کمپرسور چرخشی برای تولید فشرده سازی و کاهش صدای هوا از طریق جداسازی کم 24000 ac استفاده شد.
نحوه نصب 24 هزار کولر گازی استاندارد
نصب 24000 ژنراتور توجه به برخی نکات از جمله موارد زیر ضروری است: اول ، ما باید ابزارهایی را که برای نصب آنها استفاده شده است بدانیم که به ترتیب بعدی هستند.
کدو تنبل و زیره: مواد مورد استفاده eiro و boat است.
مولتی متر: ابزار مورد استفاده Metro Cutter است.
آمپرمتر: ماده مورد استفاده سیم پلاستیکی و دستی چینی است.
ابزار منیفولد: آچار آلن ابزاری است که مورد استفاده قرار می گیرد.
دماسنج: ابزار مورد استفاده یک دستگاه حفاری است.
سری فیلم ها: نوار وینیل ماده ای است که استفاده می شود
کپسول: پله ها و راهروهای وسایل مورد استفاده.
افزایش قیمت باد
24000 کولر گازی Generalin چندین بار توسط تولید کنندگان آنها آزمایش و آزمایش شده است. این باعث می شود عملکرد آن در مقایسه با قیمت بسیار مناسب باشد. البته لازم به ذکر است که قیمت و کیفیت این محصول در مقایسه با مارک های دیگر بسیار مناسب بوده و قیمت این محصول در حدود 10.000.000 تا 30.000.000 میلیون تومان است.

4.1
/
5
(
165

فوت کرد
)

منبع:
منبع در سایت قیمت روزانه AC 24000 به طور کلی + 5 سال گارانتی | گزینه های بانه

| wemailing.degree

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا