صنعت و تجارت

معطر و محیط زیست

معطر و محیط زیست

همه ما می دانیم که به عنوان افراد می توانیم برای تغییر عادت های اجتماعی و کمک به کاهش تأثیرات منفی آلودگی عمومی ، چه کارهایی را انجام دهیم. بسیاری مشارکت دارند.

ما همچنین از آسیب هایی که در اثر مواد سمی و انتشار گازهای شیمیایی حاصل از ضایعات صنایع در محیط زیست ایجاد می شود ، بسیار آگاه هستیم. شاید بتوانیم برخی از مواد شیمیایی سمی را شناسایی کنیم اما هرگز قادر به کنترل میزان کامل آسیب آنها در هوای تنفسی و آبی که تمام حیات زمین به آن بستگی دارد ، نیستیم. برخی دانشمندان پیش بینی می کنند که پیامدهای مضر صنعتی سازی مدرن برای قرن ها در آینده ادامه خواهد داشت.

هنگامی که بلایایی رخ می دهد و آتش سوزی باعث تخریب ساختمان ها و کارخانه های تجاری می شود که ابرهای زیادی از مواد شیمیایی سمی آزاد می کنند ، آنها ویرانی های خود را به بار می آورند. با افزودن آتش سوزی به ذهنیت تروریستی اجتماعی تاکتیک های خرابکاری و تسلیحات ، دود حاصل از پلاستیک و مواد شیمیایی همچنان در جوامع صنعتی ایجاد فاجعه های کوچک می کند. بسیاری از تلفات انسانی و جانوری ناشی از این “حوادث” در صنعت است.

اگرچه به نظر می رسد از اهمیت کمی برخوردار باشد ، عطرها و دودهای حاصل از سوختن روغنهای اساسی طبیعی سهم کمی اما مثبت با انتشار عطرهایی ارائه می دهند که به مقابله اندکی به مقابله با بخارات سمی کمک می کنند.

رایحه های دلپذیر اسطوخودوس و اوکالیپتوس ، لیمو یا کندر قطعاً همه ما را ترغیب می کند تا به جای اینکه توسط بوی شیمیایی مهار شده و از جو آلوده به بوهای شیمیایی مضر باشد ، نفس عمیق تر بکشیم.

البته ما می توانیم با استفاده از سوزاندن آنها به عنوان بخور در خانه و در هنگام سرگرمی در فضای باز ، از بسیاری از این اسانس های طبیعی در مورد شخص خود و همچنین در محیط استفاده کنیم. مورد اخیر به عنوان یک ماده دافع حشرات و همچنین کمک به ایجاد یک فضای دلپذیر برای معاشرت محبوبیت پیدا می کند.

اما اکنون باید بپذیریم که هر تلاشی برای خنثی سازی اثرات استفاده از مواد شیمیایی سمی در صنعت با قربانی کردن روغن های طبیعی گرانبها ، به شکست ناکامی منجر خواهد شد.

تا زمانی که مواد شیمیایی منفی صنعتی ممنوع نشود ، ما فقط می توانیم از مواد معطر در خانه های خود استفاده کنیم و در آنجا حداکثر لذت را می بریم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا