صنعت و تجارت

مواد شیمیایی در آب لوله کشی – از این لیست شوکه خواهید شد اما با دانستن اینکه چگونه می توانید از آنها جلوگیری کنید ، خیالتان راحت است

مواد شیمیایی در آب لوله کشی – از این لیست شوکه خواهید شد اما با دانستن اینکه چگونه می توانید از آنها جلوگیری کنید ، خیالتان راحت است

این روزها صحبت های زیادی در مورد اینکه چگونه بسیاری از مواد شیمیایی خطرناک در آب لوله کشی توسط مقامات آب شهر “تصفیه شده” است ، وجود دارد و اینکه چگونه آب لوله کشی فیلتر شده در خانه نیز همیشه ایمن نیست.

خوب ، دو چیز وجود دارد که دوست دارم در مورد مواد شیمیایی موجود در آب لوله کشی بگویم.

اول اینکه ، میلیون ها نفر از ما آب آلوده به مواد شیمیایی می نوشیم و فرقی نمی کند در مناطق بزرگ شهری زندگی کنیم یا در جوامع کوچک روستایی.

حقیقت این است که ، در مطالعه اخیر در مورد آب لوله کشی در 62 مرکز عمده شهری ، 24 مورد از آنها آلوده به مواد مخدر بودند. داروهای تجویزی برای جلوگیری از گرفتگی عضلات و ایجاد ثبات در خلق و خو ، آنتی بیوتیک ها ، هورمون های جنسی و بسیاری از داروهای مشابه به طور منظم در آب آشامیدنی بیش از 40 میلیون آمریکایی یافت می شود.

سپس مواد شیمیایی برای صنایع و علوم مانند کلر و برم ، ضد عفونی کننده های قدرت تجاری ، بنزن ، حلال های صنعتی ، سموم دفع آفات و علف کش هایی که باعث سرطان می شوند ، پرکلرات هایی که به غده تیروئید آسیب می رسانند و رشد جسمی را تحریف می کنند و موارد دیگر وجود دارد. در آب لوله کشی مواد شیمیایی وجود دارد.

از آن بدتر ، مقامات آب شهر اغلب آزمایش وجود مواد شیمیایی و دارویی را انجام نمی دهند. اگرچه این داروها در حوضه های آبریز اوکلاهما سیتی و سانتا کلارا یافت شده است ، به عنوان مثال مسئولان آب در این دو شهر آنها را آزمایش نمی کنند. این عدم علاقه وحشتناک در بسیاری از دفاتر تصفیه آب در سراسر کشور یافت می شود.

نیویورک به خصوص نگران کننده است. وزارت بهداشت ایالات متحده و USGS دریافته اند که آبهای حوزه های نیویورک دارای غلظت کمی از داروهای قلب ، کنترل عفونت ، استروژن ، ضدتشنج ، تثبیت کننده های خلقی و آرام بخش است ، با این حال مقامات آب اصرار دارند که از استانداردهای فدرال برخوردار بوده و آب آنها بی خطر است. گویی مواد شیمیایی موجود در آب لوله کشی شروع به زنگ هشدار برای این مسئولان نمی کند.

خوب ، به چه مقدار داروی تجویزی در آب آشامیدنی خود احتیاج دارید تا آن را ناامن کند؟ در آزمایشگاه می توانید ماهی های نر را در هر تریلیون در معرض ترکیبات استروژن قرار دهید و آنها را به ماده تبدیل کنید. همین آزمایشات فرانکنشتاین در گردش خون ، چشم ها و مثانه این ماهی ها تداخل ایجاد می کند. حتی آثار کمی از مواد شیمیایی در آب لوله کشی خطرناک است.

چگونه داروها و مواد شیمیایی می توانند از رژیم های درمانی شهر عبور کنند؟

خوب ، تا حدی به این دلیل که آنها اغلب از تجهیزاتی استفاده می کنند که فقط آلاینده هایی با اندازه مولکولی بزرگتر از آب را مسدود می کند. از آنجا که مواد شیمیایی می توانند از نظر اندازه مولکولی کوچکتر باشند ، از فیلترهای شهر عبور می کنند. مقامات تصفیه آب نیویورک به شما می گویند ، این امر به دلیل این است که مسئولان می توانند از پس آن برآیند زیرا سطح ایمنی فدرال بسیار کم است.

دومین نکته ای که می خواهم به آن اشاره کنم این است که آب لوله کشی فیلتر شده می تواند مواد شیمیایی موجود در آب لوله کشی را از بین ببرد – اما همه فیلترهای آب شیر آب این کار را نمی کنند.

در اینجا یک حقیقت ساده در مورد آنچه یک فیلتر آب شیر آب خانگی ایجاد می کند ، آورده شده است – شما به یک سیستم و یک مجموعه فیلتر نیاز دارید.

آنچه شما نیازی ندارید ، نسخه گران و بی مصرف خانگی تجهیزات اسمز معکوس است که در گیاهان تصفیه آب شهرهای بزرگ بسیار محبوب است. آنها در آنجا کار نمی کنند و در خانه شما کار نخواهند کرد. علاوه بر این ، این سیستم های اسمز ردپای مواد معدنی سالم و طبیعی موجود در آب را که برای سلامتی شما بسیار ضروری هستند ، از بین می برند. پول خود را برای اسمز معکوس هدر ندهید.

درعوض ، شما به سادگی به مجموعه ای از فیلترهای سخت کوش نیاز دارید. یکی از کربن فعال دانه ای برای فیلتر خود استفاده می کند ، دیگری حاوی رزین و یک بلوک چند رسانه ای است و دیگری ذرات زیر میکرون را متوقف می کند. همچنین اگر مشکلی در خطوط لوله اجتماعیتان وجود داشته باشد و تعادل مواد معدنی را در تأمین آب تأمین کنید ، ممکن است بخواهید مبادله یونی را در اختیار داشته باشید. اما حتی با وجود همه این موارد ، شما به دنبال هزینه ای کمتر از چند صد دلار هستید.

در شهری که مواد شیمیایی در آب لوله کشی وجود دارد ، خیال شما راحت می شود.

اکنون که این را می دانید ، من به شما توصیه می کنم که مشغول کار شوید و یک سیستم فیلتراسیون آب شیر آب خانگی موثر و مقرون به صرفه پیدا کنید. در اینترنت به دنبال یک تولید کننده مطمئن باشید. (و شما می توانید جستجوی خود را از وب سایت من شروع کنید ، که حاوی اطلاعات مفید زیادی در مورد مواد شیمیایی موجود در آب لوله کشی است.) هنگام انجام این کار ، سعی کنید خرده فروشان را دور بزنید و با مراجعه مستقیم به افرادی که فیلترهای آب خوبی تهیه می کنند ، پس انداز کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا