صنعت و تجارت

موضوعات جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات تا پایان آذر نهایی می‌شود



امروز | خبر

فرشید فلاح روز پنجشنبه در حاشیه نشست هم‌اندیشی تعیین موضوعات پیشنهادی برای جشنواره آیات که با حضور جمعی از علما و فعالان قرآنی در مدیریت حوزه علمیه استان سمنان برگزار شد به ایرنا اظهار داشت: این جشنواره به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. 

وی بیان کرد: در جلسه‌ای که امروز برگزار شد، شرکت‌کنندگان حدود ۳۰ موضوع پیشنهادی را برای برگزاری جشنواره و تطبیق آثار ارسالی با ان موضوعات عنوان کردند که پس از جمع‌بندی، تعداد ۱۰ تا ۱۵ موضوع برای برگزاری جشنواره تعیین می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تقدیر از مدیران نهادهای حوزوی، علمای برجسته و فعالان قرآنی برای جمع بندی موضوعات جشنواره آیات یادآور شد: جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات که در ۲ دوره گذشته خود صرفا در بخش‌ مطبوعات و رسانه برگزار شده بود، امسال بخش دیگری با حضور عامه مردم به‌عنوان فضای مجازی خواهد داشت. 

دبیر تخصصی جشنواره نیز به اهداف برگزاری آن اشاره کرد و گفت: جشنواره آیات در بخش مطبوعات و رسانه با هدف تولید آثار فاخر قرآنی توسط خبرنگاران و روزنامه‌نگاران برگزار می‌شود و بخش تخصصی جشنواره، فعالان مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری دارای مجوز را شامل می‌شود. 

محمد جهانگیریان اظهار داشت: بخش تخصصی آثار در بخش‌های تیتر، گزارش، خبر، مصاحبه، عکس و یادداشت و  بخش مردمی نیز در زمینه‌هایی چون فیلم، عکس، دل نوشته و متن ادبی با حضور عامه مردم برگزار می‌شود. 

وی یادآور شد: برنامه‌ریزی جشنواره به گونه‌ای تنظیم شده است که نیمه اول اردیبهشت‌ ماه سال ۱۴۰۰ اختتامیه آن به میزبانی استان سمنان برگزار شود.

در دومین نشست هم اندیشی تعیین موضوعات جشنواره مطبوعات و رسانه آیات، حجج اسلام والمسلمین محمد رستمیان و مهدی نجم، مدیران حوزه علمیه برادران و خواهران استان سمنان به همراه جمعی از فعالان قرآنی نیز موضوعات پیشنهادی خود را برای برگزاری جشنواره اعلام کردند. 



Source link

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا