بازرگانی

میکسر فیلیپس مدل 3704

مدل میکسر دستی فیلیپس 3704 را معرفی کنید
در هر آشپزخانه باید یک همزن دستی وجود داشته باشد تا بتوانید بدون نگرانی آشپزی ، آشپزی و آشپزی کنید. برای تهیه خمیر به آب نبات ، بستنی ، تخم مرغ زده شده و غیره احتیاج دارید. برای خرید میکسر باید به نکاتی از قبیل وجود ظرف و تجهیزات ضایعات ، مصرف برق ، سرعت و فاصله میکسر توجه کنید. این میکسر که ما به شما پیشنهاد می دهیم دارای مصرف برق 280 وات و سرعت 5 است که می تواند از طریق سوئیچ تعبیه شده در دستگاه تنظیم شود. با استفاده از این میکسر می توانید از عملکرد توربو نیز استفاده کنید که به عنوان یک کلید جدا از بدنه دیده می شود.
طراحی محصولات و مواد بدنه
بدنه دستگاه از پلاستیک ساخته شده است که میکسر را سبک می کند و هنگام نگه داشتن آن خسته کننده نیست. دستگیره استفاده شده در این میکسر از استیل ضد زنگ ساخته شده و دارای یک سری میکسر و همزن برای هر دو خمیر می باشد. می توانید کلید خاکستری را بر روی بدنه فشار دهید تا میله های دستگاه برداشته شود.
میکسر دستی فیلیپس HR3704 با طراحی منحصر به فرد ، منحصر به فرد و همه کاره ابزاری مناسب و مدرن برای اختلاط و فرآوری مواد غذایی است. بدنه دستگاه از پلاستیک مقاوم ساخته شده و دارای یک سری میکسر و دو میکسر فلزی است. میکسر فیلیپس HR-3704 از یک موتور 280 واتی استفاده می کند و به شما امکان می دهد خمیر نان ، کیک ، بستنی و غیره درست کنید ، همانطور که قبلا ذکر شد.
شرایط خاص کمپین فیلیپس
5 تنظیم دیگر سرعت را می توان با دکمه های داخلی انجام داد. میکسر فیلیپس 3704 یکی از ساده ترین و کاربردی ترین مدل های موجود در بازار است. در گذشته غذا با دست مخلوط می شد اما نتیجه ای نداشت. زیرا تحریک دست مدت زیادی طول کشید و در این مدت قدرت دست بسیار کم بود.
بنابراین ، نیاز به محصولات ضد بارداری در کوتاه مدت بسیار احساس می شود. یکی از محبوب ترین مارک های مروج فیلیپس. این شرکت میکسر HR3704 را برای داشتن تجربه ای استثنایی در ساخت انواع غذاها و شیرینی ها با کارایی و اثربخشی بالا طراحی کرده است.
مشخصات فنی میکسر فیلیپس 3704
این مدل از پروانه با توان 280 وات ساخته شده است که در نوع خود بی نظیر است. با داشتن جعبه دنده 5 سرعته اتوماتیک و دکمه توربو می توان انواع دستگاه ها را از هر نوع و مدل به خمیر تبدیل کرد. میکسر 3704 دستی و غیر کانتینری است که حمل آن سنگین و آسان است. دو مجموعه نیز در این میکسر گنجانده شده است که شامل میکسر چاقو و مخلوط کن می باشد. این سری را می توان به راحتی حذف و با یک دکمه جایگزین کرد. به طور کلی ، عملکرد دستگاه ساده ، آسان و ارزان است ، به طوری که همه کاربران می توانند از آن استفاده کنند.
ویژگی های میکسر دستی در این مدل
فیلیپس یکی از محبوب ترین مارک های لوازم خانگی است که همیشه کیفیت را در محصولات خود قرار داده است. این کیفیت در طراحی و ساخت منطقه مشهود است. در مدل میکسر 3704 ، بدنه از پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده است که باعث افزایش عمر دستگاه می شود. همچنین ، تولید آن به رنگ سیاه باعث افزایش پیچیدگی و محبوبیت محصول شده است.
وزن آن 0.85 کیلوگرم است و به شما امکان می دهد ساعت ها دستگاه را بدون خستگی در دست بگیرید.از طرف دیگر ، دسته لغزنده محصول به شما کمک می کند تا میکسر را محکم بگیرید و از افتادن آن جلوگیری کنید. دو دکمه روی دستگاه وجود دارد ، یک دکمه بزرگ و چرخان معروف به توربو ، که برای افزایش چرخش میله استفاده می شود.
سایر اجزایی که معمولاً در این محصول استفاده می شود
به همراه میکسر ، دو دسته ساخته شده از فولاد ضد زنگ وجود دارد و مخلوط کردن و مخلوط کردن را ایجاد می کند. اتصالات سیم در پشت دستگاه دیده می شود. طول کابل شارژر فیلیپس 1.2 متر است که کابل دسترسی خوبی را برای کاربر فراهم می کند. هنگامی که کاربر به صفحه نمایش نزدیک می شود و کابل را محکم می کند ، با استفاده از گیره پلاستیکی نصب شده توسط فیلیپس ، آن را جدا می کند تا از گرفتگی و گرفتگی جلوگیری کند. هنگامی که قلاب وارد می شود ، صدای ضرب و شتمی را می شنوید که به شما اطمینان می دهد که میله ها در جای خود قرار دارند.
توضیحات دیگر این محصول
سطح صاف و مواد با کیفیت بالا بر روی بدنه به گونه ای طراحی شده اند که این مواد به راحتی تمیز می شوند. میکسر را فقط می توان با یک پارچه مرطوب تمیز کرد. سایر اجزای قابل جابجایی و محل های اختلاط ، مانند قفل های فلزی ، شستن ظروف را آسان می کند. به این ترتیب می توانید میکسر خود را بدون خستگی یا کمتر از یک ثانیه تمیز کنید. کارایی این میکسر را می توان به شرح زیر توصیف کرد:
رنگ سیاه
قدرت آن 280 است
قابل استفاده با دست است
او 5 سرعت دیگر نیز دارد
دارای مخلوط کن و مخلوط کن آرد است
زبان آن از آهن ساخته شده است
این یک دکمه برای جدا کردن میله ها دارد
طول سیم برق 1.2 متر
وزن 0.85 کیلوگرم
بیانیه قیمت
اگر می خواهید از قیمت میکسر دستی فیلیپس 3704 مطلع شوید و آن را خریداری کنید ، وب سایت ما را برای فروش برتر بررسی کنید.

منبع:
منبع در میکسر فیلیپس مدل 3704

| topfroosh.com.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا