بازرگانی

نحوه راه اندازی سیستم خنک کننده داکت + نکات طلایی ارائه دهید

خنک سازی راه هوایی را تنظیم کنید
تنظیم کولر هوا با افزایش دمای هوا یکی از بهترین و م mostثرترین اقدامات است. به عبارت دیگر ، با شروع فصل گرما و برای توزیع هوای سرد در فضا ، تنظیم حالت خنک کننده و خنک کننده در یک مجرای هوا جداگانه مهمتر است.
از این لحاظ ، لازم به ذکر است که کانالهای اسپلیت تهویه مطبوع ، بسته به درجه حرارت هر فصل ، نیاز به تغییر و تنظیم حالت گرمایش و سرمایش دارند. فرآیند ایجاد خنک کننده و خنک کننده دستگاه توسط کمپرسور کانال انجام می شود.
در بهار و تابستان ، استفاده از کانالهای اسپلیت در حال افزایش است. قبل از استفاده از این دستگاه در فصول گرم ، تنظیم خنک کننده کانال تقسیم به عنوان یک پیش شرط مهم است.
یکی از بهترین اقدامات برای کنترل خنک سازی و بهبود ظرفیت خنک کننده دستگاه ، سرویس و تعمیر سیستم است. سرویس و تعمیر خودرو در مدت زمان مشخصی در افزایش عملکرد و کارایی کانال اسپلیت بسیار کارآمد و م effectiveثر است.

نحوه تنظیم و تنظیم خنک کننده داکت اسپلیت
بدون س questionال ، قبل از ادامه کنترل کانالهای گرمایش و سرمایش تقسیم شده ، دستگاه باید سرویس و تعمیر شود. یکی از مهمترین موارد در نگهداری این مدل از سیستم های تهویه ، تمیز کردن و از بین بردن آلودگی از فیلتر دستگاه است.
می توان از پارچه تمیز و شیشه پاک کن برای از بین بردن آلودگی و گرد و غبار از سطح فیلتر استفاده کرد. با گذشت زمان ، آلودگی ها و گرد و غبار به تدریج روی سطح اجزای مجرا جمع می شوند. تجمع این آلاینده ها ، در حالی که عملکرد خنک کننده و خنک کننده را مختل می کند ، کارایی و کارایی تجهیزات را کاهش می دهد.
برای جلوگیری از این مشکلات و افزایش کارایی دستگاه و اطمینان از سلامت اجزای داخلی سیستم ، سرویس Duct Split یکی از بهترین و موثرترین راه حل هاست.
برای انجام صحیح و صحیح این فرآیند ، توصیه می شود از خدمات تعمیرکاران ، تعمیرکاران مجاز و متخصصان استفاده کنید. همچنین برای تنظیم خنک کننده و خنک کننده مجرای هوا ، ابتدا باید حالت قبلی دستگاه غیرفعال شود.
در نتیجه ، اگر دستگاه در حالت گرمایش باشد ، ابتدا باید حالت گرمایی سیستم غیرفعال شود و سپس حالت خنک کننده و خنک کننده فعال شود تا مجرای هوا باز شود.

بنابراین ، انجام سرویس و تعمیرات همراه با تغییر حالت و از کار انداختن شرایط گرمایش ، یکی از مهمترین روشهای پیش کاربرد است. تنظیمات خنک کننده کانال در حال تقسیم شدن است.

نحوه تنظیم خنک کننده راه هوایی
برای تنظیم حالت داکت اسپلیت COOL ، در مرحله اول باید دکمه COOL فعال شود. این دکمه روی صفحه ترموستات کانال طراحی شده است. پس از فعال سازی دکمه خنک کننده ، تنظیم دمای ترموستات با توجه به نوع نیاز به دمای اتاق باید در دستور کار قرار گیرد.
در این راستا باید توجه داشت که دمای مناسب برای فضاهای مسکونی و ساختمانی 24 تا 26 درجه سانتیگراد است. پس از تنظیم دمای اتاق ، مجرای توزیع هوا را فعال کنید تا روند تولید و توزیع هوای سرد در داخل خانه آغاز شود.
لازم به ذکر است که نمایشگر دمای پایین ترموستات دستگاه نشان دهنده افزایش خنک شدن شکاف کانال است. همچنین با افزایش دما ، میزان خنک کننده و خنک کننده محیط کاهش می یابد. با انجام مراحل فوق ، می توانید به راحتی از هوای داخلی و خنک توزیع شده در فصل گرم سال استفاده کنید.نکات مهم برای افزایش ظرفیت خنک کننده دستگاه
برای افزایش ظرفیت خنک سازی داکت اسپلیت ، پیروی از یک سری نکات بسیار کمک خواهد کرد.

بر این اساس ، باید قبل از تنظیم و تنظیم خنک کننده کانال ، از بسته بودن پرده های خارجی ، پنجره ها و درهای ساختمان اطمینان حاصل کنید. این هوای تازه و دلپذیر با سرعت ثابت و یکنواخت در محیط پخش می شود.

علاوه بر این ، از مصرف بیش از حد و اتلاف انرژی جلوگیری می شود. جایگزینی فیلترها در صورت خوردگی می تواند یکی دیگر از اقدامات موثر برای افزایش ظرفیت خنک کننده مجرای جداگانه باشد.

قبل از سایر اقدامات ، کولر هوا را تنظیم کنید میزان مبرد موجود در دستگاه را بررسی و ارزیابی کنید.

برای انجام صحیح فرآیند خنک سازی ، مجرای توزیع هوا و هوا به مبرد احتیاج دارد. در نتیجه ، در صورت کمبود و کمبود بنزین ، گاز باید در اسرع وقت شارژ شود. بعلاوه عدم استفاده از اتاقها و فضاهای غیرضروری و بستن درب اتاقهای بلااستفاده در افزایش سطح و پوشاندن قسمت خنک کننده و خنک کننده کانال جداسازی بسیار مثر است.
با مشاوران رایگان در مرکز دات کام مشاوره رایگان بگیرید و برای بهترین مشاوره خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

آبنما :
https://tasisat.com/adjust-duct-split-cooling/
تاریخ انتشار :
2021-05-10 10:00:10.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا