برترین های کسب و کارساختمان و مسکن

نرخ كفسابي ایتالیایی سوپر

خدمات کفسابی و مزایای آن

به عمل سابیدن سنگ گفته می شود که معمولا با سمباده به صورت دستی و یا با دستگاه کفسابی انجام می شود . هدف اصلی و تمرکز ما در اینجا ساب سنگ می باشد . شروع سابزنی سنگ معمولا با سمباده زبرشروع و با سمباده نرم پایان می یابد درسنگسابی سنگ کف معمولا از دستگاه سنگسابی سه فاز و یا تکفاز استفاده می شود و بدین صورت می باشد با قرار گرفتن سمباده در زیر دستگاه به همراه آب داخل دستگاه عملیات کف سابی انجام می شود که در بخش زیرین سایت توضیح کامل را قرار داده ایم.

ابزار | ایران

فواید کفسابی

·        از بین بردن پسدی و بلندی سنگ

به گونه ای که سنگ ها در یک راستا قرار می گیرند و بعد از عملیات کفسابی گرانیت شما شاهد این موضوع قرار خواهید گرفت. توجه داشته باشید اگر درز های سنگ شما خالی شده است و راهی برای پرکردن آن نمی دانید بهترین کار ساب زدن سنگ کف است چرا که بعد از لایه برداری به درخواست شما استاد کار می تواند بتونه یا رزین کشی کند (توجه داشته باشید هزینه رزین و بتونه کشی جدا از قیمت سابزنی حساب می شود)

·        ترمیم سنگ سیاه و سوخته شده

در بیشتر موارد دیده شده است که اشخاص جهت نظافت و تمیز کردن سنگ از موادشوینده واسیدی استفادهمی نمایند. گفتنی است 99 درصد سنگ ها در مقابل اسید و مواد شوینده قابلیت خوردنگی دارند و همین امرسبب آن می شود که با ریختن مواد اسیدی و شوینده بر روی سنگ ،سنگ دچار خوردی شود و به تبع آن سنگبه مرور زمان سیاه و کدرمی شود جهت باز گردانی سنگ سوخته شده شما نیاز به کف سابی دارین توجه داشتهباشید جهت انجام سابزنی بروی این گونه از موارد نیاز به تجهیزات کفسابی و ابزار های مخصوص می باشد

·        صیقلی و براق نمودن سنگ کف

در این مرحله از لقمه و ابزار های ایتالیایی نرم استفاده می شود و معمولا ابزار های صیقلی دادن به سه بخش تقسیم می شود.که بخش اول آن مربوط به ابزار های ایرانی و بخش  دوم  مربوط به  ابزار های چینی و  بخش سوم مربوط  به ابزار های ایتالیایی می شود . که  بهترین  کیفیت  و ماندگارترین کار باید با ابزار های ایتالیایی انجام شود.در این مرحله شما شاهد زیبایی و درخشندگی خیره کننده سنگ خواهید بود به گونه ای که سنگ مثل آیینه تمام اجسام سقف،پنجره و غیره بروی سنگ کف خواهید بود.

محل هایی که می توان سنگ کف را ساب زد

مهم ترین مکان در عصر امروزی در ساختمان ها کف منازل و محل کار است چرا که کفسابی  این مکان ها از جنبه زیبایی و تمیزی برای هر شخصی مهم به شمار می رود و سابزدن سنگ مختص مکان هایی می شود که قابلیت اجرایی و ساب دارد و بیشتر درکف منزل ،کف پله و پاگرد ،کف مغازه ،کف پارکینگ و….امکان پذیر می باشد.

کفسابی سنگ کف واحد

کفسابی سنگ منزل به مراتب بسیار حساس تر  از سایر مکان ها می باشد  و  باید با حساسیت بسیار بالایی کار شود  و علت این امر همین این است در بسیاری از موارد مشتریانی که با ما تماس حاصل می نمایند دغده این را دارن مبادا با اجرای ساب سبب شودمحل زندگی شان در اثر کف سابی کثیف شود و از این جهت شرایط ساب زدن در کف واحد متفاوت است . اما راه کار چیست؟خب باید به شناسایی علت های کثیف کاری در اثر ساب باید بپردازیم

علت های کثیف کاری در اثر ساب

اولین علت مهم  می توان به فرسوده و کهن بودن تجهیزات و مخصوصا دستگاه ساب اشاره نمود .دستگاه های کهنه به علت کارکرد بالایی که داشته اند از حالت تنظیم بودن خارج شده و  قطعاتی که وظیفه بالانس بودن  لقمه ساب ها را  برعهده داردخراب می شودو همین علت باعث پاچش لنج تولیدی از دستگاه کف سابی به دیوار و سایر جاهای می شود .پس بهترین گزینه جهت جلوگیری از این کثیف کاری استفاده از تجهیزات نو و یا در حد نو می باشد.

دومین علتی که می توان اشاره نمود بستگی به ابزارسنگسابی  مورد استفاده است .جهت جلوگیری از ابزارساب نو استفاده شود سومین علت به سلیقه استاد کار بستگی دارد که امری مهم و قابل بحث است.

انواع سنگسابی

خدمات کف سابی سنگ به علت تفاوت در جنس و نوع کیفیت درخواستی مشتریان دارای تقسیم بندی زیر می باشد که در زیر به معرفی و قیمت هرکدام از آن ها پرداخته ایم .توجه داشته باشید تعداد مراحل ساب گفته شده در عبارات زیربرحسب جنس سنگ و نوع  خدمات کفسابی درخواستی  تغیر میکند و همچین قیمت کف سابی در تهران با سایر شهر ها متفاوت می باشد.

این نوع ساب با استفاده از برس سیمی انجام می شود و بیشتر جهت نظافت و تمیزی سنگ کف کاربرد دارد . قیمت  این نوع کفسابی در متراژبالای 100متر متری 6 هزار تومان تا 8هزار تومان می باشد.متراژ پایین تر به صورت توافقی می باشد. این نوع از ساب با لایه برداری سنگ آغاز می شود و  خود شامل  3نوع ساب می باشد که در  زیر به هریک از آن هااشاره خواهیم نمود.

·        کفسابی لایه برداری معمولی

در این نوع سنگسابی  تعداد مراحل ساب از  2دست تا  5دست می باشد . و کیفیت پایانی آن نسبت به سایر کف سابی های لایه برداری  پایین تر می باشد و ابزار استفاده شده در این نوع  از ساب معمولا از ابزار معمولی و ایرانی می باشد. قیمت این نوع از خدمات کفسابی در متراژبالای 100متربرابر با متری 10هزار تومان تا  12هزار تومان می باشد . در متراژپایین به صورت توافقی می باشد (قیمت این نوع از خدمات کفسابی در تهران معمولا متری 11هزار تومان است)

·        کفسابی لایه برداری درجه یک

در این نوع کف سابی  از لقمه های خارجی و ترجیحا ایتالیایی  استفاده می شود  و تعدا دست ساب آن از 6 دست تا9 دست ساب می باشد . و کیفیت نهایی آن بسیار بالاتر و بهتر است و  همچینی  مدت زمان ماندگاری  این نوع ساب بسیار بالاتر است.

قیمت این نوع ازخدمات کفسابی در متراژبالای 100متر برابر با متری از 15هزار   تومان تا  25تومان می باشد(قیمت کف سابی در تهران معمولا 20هزار تومان می باشد)

تعدد مراحل سنگسابی 9 دست تا  12دست ساب  می باشد و در توان هر  استاد کاری نیست  که این نوع از ساب را اجرایی کند در این نوع کفسابی که تفاوت  اساسی با سایر ساب ها دارد در نحوه ی ساب زدن ،نوع دستگاه  از نظر قدیمی بودن ،نوع جنس ابزار استفاده شده ،سرعت ساب زدن ، و… .بستگی دارد قیمت این نوع خدمات ساب در متراژ بالای 100متر از متری 30تومن تا متری 50تومن می باشد .

(قیمت خدمات کفسابی در تهران معمولا 42هزار تومان می باشد)

توجه داشته باشید این نوع از ساب بهترین ساب ممکن بر روی سنگ می باشد و فراتر از این ساب دیگ وجود ندارد.

نحوه ی سابزدن سنگ

مراحل ساب زدن سنگ در هر سنگی مختلف است و تعداد و نوع جنس ابزار ساب زدن بستگی به تشخیص استاد کفساب دارد که ما در این اینجا توضیح مختصری برای درک بهتر شما عزیزان قرار داده ایم سنگسابی سنگ همان طور که  گفته ایم از شماره لقمه ساب زبر شروع می شود و با لقمه ساب های نرم پایان می پذیرد ابتدا با حضور استاد کار کفساب در محل بر حسب تجربه ای که  دارد تشخیص می دهد  ساب زدن سنگ  با چه شماره و برحسب جنس سنگ با چه نوع لقمه ساب شروع شود .سپس استاد کار کفساب با  قرار دان لقمه ساب ها  در زیر دستگاه ساب سنگ شروع به عملیات ساب زدن سنگ کف می کند و سپس لقمه ساب های نرم را به ترتیب قرار می دهدتا سنگ زیبایی و جلای اولیه خود را بدست آورد

روش شناسایی افراد سود جو

ما در این بخش به شما توضیح داده ایم که چگونه می توان اشخاص سود جو و دلال را در زمینه خدمات کفسابی شناسایی  و علت این که چرا نباید کار خدماتی خود را به این گونه اشخاص بسپارید.لذا مطالب زیر را به دقت مطالعه نمایید.

ابتدا باید گفت متاسفانه بیشتر سایت های کفسابی  موجود اشخاص و استاد کاران کننده کارنیستندخدمات سنگ سابی  از خدماتی به شمار می رود که نیاز به تخصص خاصی دارد و این اشخاص از  تخصص کافی برای سنگ سابی  برخوردار نیستن و  نحوه ی خدمات دهی این اشخاص به این صورت می باشد که کار خدماتی سنگسابی  را از شما به هر قیمت ممکن می پذیرند چه قیمت بالا و چه قیمت پایین و همین کار خدماتی شما را به درصد بالا به اشخاص بی تجربه و تازه کار(در بیشتر موارد شاهد آن بوده ایم که شخص هیچ گونه آشنایی با تجهیزات و ابزار های سنگسابی را نداشته است) می سپارند و از این راه برای خود کسب درآمد می کنند

1-هنگام صحبت کردن با این اشخاص تاکید نمایید دستگاه سنگسابی در حد نو برای انجام خدمات شما بیاورند چرا  که کلیه اشخاصی که توسط این افراد جهت  ارائه  خدمات حضور می یابند از  تجهیزات فرسوده ، کهنه و اجاره ای استفاده می کنند . و همین دستگاه های کهنه و قدیمی به علت فرسوده و تنظیم نبودن ایجاد سر و صدا زیاد،کیفیت کار نامطلوب و کثیف کاری می شود لذا در تماس با  این اشخاص  تاکید نمایید  دستگاه  درحد نو  بیاورند و درصورت  درحد نو نبودن دستگاه ازسپردن کار خدماتی سنگسابی و نماشویی به این اشخاص معذوریم

2-معمولا ابزار هایی که این اشخاص جهت ساب زنی سنگ استفاده می کنند ابزاردست دوم است.بیشتر  ابزار های استفاده شده  در  سابزنی سنگ یکبار مصرف اند و  بعد قرار گیری در  زیر دستگاه خاصیت خود را از دست می دهند و استفاده دوباره از این ابزار ها کیفیت کار مطلوبی را  از خود نشان نمی دهند . و علاوه بر این  باعث درخشندگی موقت سنگ می شود.

3-اجرت کار خدماتی  ارائه شده را با چک یک  ماه  تسویه حساب نمایید. این اشخاص چون از  کیفیت و  ماندگاری خدمات داده شده خود  مطمان  نیستند از پذیرش چک یک ماهه خودداری می نمایند چرا  که به  قول معروف گند کاری آن ها ظرف یک ما و یا شاید کمتر قابل رویت می شود . لذا در تماس با این اشخاص تاکید نمایید که اجرت خدمات شما با چک یک ماه پرداخت می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا