برترین های کسب و کارلوازم خانگی

پایان یافتن وام خرید فرش با طرح فروش اقساطی فرش بدون ضامن

ایران یک کشور بسیار تاریخی و متمدن بوده است، به هر یک از آثار تاریخی در سراسر ایران که سر بزنید در حین تماشا احتمالا ردپایی از فرش را در تابلوها، نگاره ها، گچبری‌ ها و … مشاهده می کنید و این نشانه از اهمیت مردم در گذشته به فرش است. به طور مثال در نقاشی های به جا مانده از دوران قاجاریه به قبل شما شاهد حضور فرش در این نگاره خواهید بود و این اهمیت به فرش تا حدی بالا می رود که شما زمانی که به کاشان شهر فرش سر بزنید و به دیدن منزل طباطبایی در کاشان بروید بر سقف ایوان عمارت گچبری به طرح فرش را مشاهده می کنید.

اهیمت زیاد به فرش از گذشته سبب شده است ایرانیان قبل از تهیه هر وسیله برای منزل خود به فکر خرید فرش باشند. اگر در گذشته فرش ها به شکل دستبافت خریداری می شد اما به مرور فرش های ماشینی جایگاه را به خود کسب کردند و بیشترین فروش فرش را در اختیار دارند.

خرید فرش | فرش

خانه بدون فرش تصوری بسیار سخت برای ایرانیان

شاید کمتر ایرانی را بتوان پیدا نمود که تمایلی به خرید فرش نداشته باشد! فرش مهم ترین و اصلی ترین وسیله در دکوراسیون منزل هر ایرانی است و به طور کلی فرش ها آن قدر در زندگی ما بوده اند که حذف کامل آن ها از زندگی و دکوراسیون منزل ایرانیان فکری آزاردهنده است.

فرش حتی جایگاه خود را در منازل خارج از مرزهای ایران نیز مدت ها است که باز کرده است و بسیاری از کشورها از واردکنندگان فرش ماشینی و دستبافت ایرانی هستند. در آینده در سراسر جهان کمتر منزلی را بدون فرش کاشان می توان مشاهده کرد.

فرش کاشان دل انگیزترین فرش ایرانی

فرش کاشان از جذاب ترین فرش های داخل ایران است و نام فرش کاشان در دنیا بیشتر از فرش های دیگر شناخته شده است. سال های زیادی است که کاشان به عنوان مهد فرش و شهر فرش ایران در پیش جهانیان شناخته می شود.

فرش کالایی گران قیمت

فرش ماشینی و دستبافت جزو وسایل گران قیمت در ایران و خارج از کشور به حساب می آید اما این گرانی باعث نشده است که خرید فرش از زندگی افراد جامعه حذف شود و حتی ما شاهد افزایش تقاضای خرید فرش بین مشتریان هستیم.

اگر چه که این افزایش تقاضای خرید فرش زمانی بیشتر می شود که شرایط اقتصادی جامعه بسیار خوب باشد. چند سالی است که وضعیت اقتصادی کشور ناپایدار است و همین باعث افزایش چشمگیر خرید و یا تقاضای فرش فرش نیستیم.

خرید فرش | فرش

خرید فرش با وام های بانکی

یکی از اتفاقاتی که مدت ها در خرید فرش ما شاهد آن بودیم خرید فرش به صورت نقدی پس از دریافت وام بانکی بود. وام های بانکی دارای سود بالا، نیازمند ضامن و صبر برای تعلق وام و شرایط دیگری است که پروسه خرید فرش را برای مردم بسیار باخیر مواجه می نمود.

مهم ترین دلیلی که خرید فرش با وام بانکی چندان کار درستی نیست این است که فرش به خاطر وارد شدن نخ و مواد اولیه آن از خارج کشور بسیار وابسته به دلار است و همین وابستگی و نوسان قیمت ارز سبب شده صبر در خرید فرش کار بسیار اشتباهی است.

فروش قسطی فرش راهکاری برای رفاه مردم

به مرور زمان بسیار از تولیدکننده های بزرگ فرش های ماشینی در کاشان سعی کردند این مشکل را برای هموطنان عزیز برطرف نمایند و با ایجاد طرح خرید قسطی فرش نیاز مردم را به گرفتن وام برطرف سازند و این اقدام قدمی کوچک در راستای رفاه بیشتر هموطنان در مواقع نوسان قیمت ارز بود.

خرید فرش | فرش

این طرح یک مشکل اساسی داشت و آن هم این بود که فروش اقساطی فرش به صورت معرفی با ضامن معتبر بود. مهم ترین مشکل مردم هنوز با این طرح برطرف نشده بود و هنوز خرید فرش نیازمند ضامن بود و عملا طرح فروش اقساطی فرش یک طرح شکسته خورده به حساب می آمد.

طرح فروش اقساطی فرش بدون ضامن فرش شادرخ روحی دوباره بر پیکره طرح اقساطی فرش

شرکت فرش شادرخ که یکی از تولیدکنندگان فرش ماشینی در کاشان است سعی کرد که مشکل تهیه ضامن را نیز برطرف سازند و با ایجاد طرح فروش اقساطی فرش آن هم به صورت بدون ضامن این مشکل را برای ایرانیان برطرف سازد. طرح فروش اقساطی بدون ضامن فرش شادرخ نه تنها به سرعت بین هموطنان گسترش یافت بلکه بسیاری از تولیدکنندگان فرش نیز با الگوگیری از این طرح مشکل ضامن را برطرف نمودند و این کار باعث پایان یافتن وام خرید فرش شد.

معرفی پرفروش ترین فرش ها در طرح فروش اقساطی فرش بدون ضامن

فرش های 700 شانه یک از بهترین فرش های ماشینی است زیرا لطافت این فرش ها بسیار بالا و دارای طول عمر بیشتری است این فرش ها همواره مورد استقبال همه قرار می گیرد و همین عامل سبب شد که فرش 700 شانه در طرح فروش اقساطی بدون ضامن فروش فوق العاده ای داشته باشد و بسیار مورد استقبال عمومی واقع شود.

بعد از فرش 700 شانه اگر بخواهیم بهترین فرش ماشینی را معرفی کنیم قطعا فرش 1200 شانه خواهد بود، فرش 1200 شانه علاوه بر قیمت معقولانه و جذابیت همواره مورد استقبال بیشماری از مشتریان بوده است این فرش شاید فروش بسیار بالاتری به نسبت فرش 700 شانه داشته باشد ولی در طرح فروش اقساطی بدون ضامن کمتر مورد فروش و رضایت مشتریان قرار گرفت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا