صنعت و تجارت

چرا تمیز کردن سیل برای هوای داخل خانه مهم است

چرا تمیز کردن سیل برای هوای داخل خانه مهم است

بلایای طبیعی همه وحشتناک است و باعث ویرانی می شود و رعد و برق از آن دسته بلایای طبیعی است که بیشترین خسارت را به بار می آورد. انفجار خط لوله ، جاری شدن سیل و غیره می تواند به خانه شما آسیب برساند و همچنین با ایجاد جراحات می تواند کشنده باشد. هنگام وقوع سیل ناگهانی ، به چندین روش می توانید از خانه خود محافظت کنید. بیایید دریابیم که چگونه این کار را انجام دهیم.

اما قبل از آن ، مهم است که از شدت آسیب آب استفاده کنید. شدت آن اکنون به شکل گونه متفاوت است. معمولاً و بطور كلی ، مهندسان و مقامات خسارت آب را به چهار نوع مختلف طبقه بندی می كنند كه به شرح زیر است:

سطح 1: این کم خطرترین از همه است. در این مورد خاص از آسیب ، آب به طور گسترده ای پخش نمی شود. آنها تمایل دارند که فقط یک ناحیه کوچک را تحت تأثیر قرار دهند.

سطح 2: نسبتاً شدیدتر از قبل ، در سطح 2 آب به کف و دیوارها آسیب می رساند. وقتی دیوارها آسیب می بینند ، آب به طور کلی بیش از 24 اینچ است.

مرحله 3: این دومین آسیب جدی به آب است. حتی باعث ریزش سقف یا سقف می شود. اگر صاحبخانه کمی از مهندسی مربوط به آن مطلع باشد ، می تواند دو نوع ذکر شده در بالا را تعمیر کند. با این حال ، یک صاحب خانه نمی تواند آسیب سطح آب 3 را برطرف کند ، مگر اینکه آنها چیزها را بدانند.

سطح 4: این فاجعه بارترین نوع آسیب به آب است. در این سطح خاص از آسیب به آب ، مصالح ساختمانی بتنی که از آن ساخته شده و ساختار آن بسیار تحت تأثیر قرار می گیرد.

اکنون که دانستید برخی از انواع آسیب های ناشی از آب چیست ، برای شما نیز مهم است که روش هایی را که می توانید اعوجاج را کاهش دهید ، بدانید.

همانطور که در سطح 3 مورد بحث قرار گرفت ، اختصاص دادن یک حرفه ای مهم است که با آسیب سطح 3 و 4 مواجه شوید. دو نفر دیگر توسط یک فرد عادی قابل مراقبت هستند.

در اینجا مواردی وجود دارد که ممکن است هنگام ورود به آنها نیاز داشته باشید:

  1. ماسک تنفسی N-95 تا هیچ شرایط سمی را استشمام نکنید.

  2. دستکش

  3. عینک جوش / عینک ساده

  4. لباس مناسب برای جوشکاری یا مواد خطرناک.

پس از پوشیدن همه این موارد ، در اینجا آنچه باید انجام دهید وجود دارد:

  1. برای تمیز کردن مکان همه چیز بی فایده را از بین ببرید

  2. دست خود را روی وسایل خشک بگذارید و سعی کنید ابتدا آنها را بیرون بیاورید تا آلوده نشوند.

  3. آب ایستاده می تواند وقت گیر و خطرناک باشد. سعی کنید هر آب ایستاده ای را بیرون بریزید. اگر یک سطل زیاد نباشد می توانید استفاده کنید.

  4. دیوارها ، کف ، سقف ، کمد ، آشپزخانه یا هر جای دیگر را با و یا با مواد ضد عفونی کننده یا تمیز کننده تمیز می کند. اگر می توانید آنها را با شلنگ اسپری کنید.

وعده های غذایی آماده:

صدمه به آب می تواند مضر باشد و اگر نیرو ندارید ، مطمئن شوید که ژنراتورهایی در خارج از خانه دارید. یک مربع بسته می تواند خسته کننده باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا