اپلیکیشن و نرم‌افزار

اپ استور لیست بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های 2023 را اعلام کرد

اپل به تازگی لیست بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های 2023 اپ استور را اعلام کرده که در این بین، اپ‌هایی نظیر AllTrails و Photomator توانسته‌اند به ترتیب در آیفون و مک، بهترین عملکرد را داشته باشند.

طبق توضیحات ارائه شده توسط اپل، بهترین اپلیکیشن‌ها در واقع مواردی هستند که توانسته‌اند از لحاظ مختلف از جمله فرهنگی، خلاقیت و… روی کاربران تأثیر بگذارند. معیار انتخاب بهترین بازی‌ها هم این است که از لحاظ سرگرمی، ماجراجویی و فراهم کردن اوقات شاد، بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند.

با در نظر گرفتن همه‌ی این موارد، اپل به تازگی لیستی از بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اپ استور را برای تمام محصولات خود اعلام کرده که در زیر می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید.

بهترین اپلیکیشن‌ها در اپ استور

  • بهترین اپ سال آیفون: AllTrails
  • بهترین اپ سال آیپد: Prêt-à-Makeup
  • بهترین اپ سال مک: Photomator
  • بهترین اپ سال اپل تی‌وی: MUBI
  • بهترین اپ سال اپل واچ: SmartGym

بهترین بازی‌ها

اپل به نوبه‌ی خود هم لیستی از بهترین اپلیکیشن‌هایی که توانسته‌اند از لحاظ فرهنگی تأثیر مثبتی روی کاربران بگذارند تهیه و منتشر کرده که در زیر می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید.

طبق توضیحات ارائه شده توسط اپل، ترند امسال هم هوش مصنوعی مولد بوده که در اپلیکیشن‌های مختلف به کار گرفته می‌شود تا از روش‌های مختلف از جمله تبدیل عکس به متن، تبدیل صوت به متن و… نیازهای مختلف کاربران را برطرف کند.

لازم به ذکر است شب گذشته گوگل هم لیست بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های 2023 پلی استور را اعلام کرده که Honkai: Star Rail یکی از عناوین برجسته‌ی مشترک بین پلی استور و اپ استور محسوب می‌شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا