آموزش زبان

تدریس خصوصی زبان استادبانک

بهترین اساتید ریاضی ایران و بهترین اساتید زبان انگلیسی ایران در سایت استادبانک کدامند؟ ما زمانی به یک مدرس تدریس خصوصی، لقب بهترین استاد ریاضی یا زبان را خواهیم داد که که بتواند در جلساتی که با شاگرد خود داشته، بهترین کیفیت تدریسش را به نمایش بگذارد. معلم حرفه‌ای باید بتواند با توجه به مشکل و هدف شاگرد، مشکلش را برطرف کرده و او را به هدفش برساند. معلم تدریس خصوصی حرفه‌ای باید بتواند برای شاگرد خود برنامه‌ریزی کرده، آموزش را از نقطه‌ای شروع کند که مشکلات درسی دانش‌آموز از همان نقطه آغاز شده است و با معرفی بهترین منابع آموزشی، کامل کردن جزوه درسی شاگرد خود و حل تمرین‌های کاربردی در کلاس، شاگرد را در چند جلسه به سطح قابل قبولی از پیشرفت برساند. تنها در این صورت است که مدرس تدریس خصوصی می‌تواند لقب بهترین استاد را کسب کند.

حال در سایت تدریس خصوصی استادبانک، اساتیدی در درس زبان، ریاضی وسایر دروس تحصیلی تدریس می‌کنند که در درس مورد نظر خود جزو بهترین اساتید تدریس خصوصی ایران محسوب می‌شوند که ما در ادامه تنها چند استاد برتر تدریس خصوصی ریاضی و زبان از بین اساتید بیشمار استادبانک را معرفی کرده‌ایم.

بهترین اساتید ریاضی ایران را در استادبانک جستجو کنید!

سایت تدریس خصوصی استادبانک، یکی از معتبرترین سایت‌‌های تدریس خصوصی در ایران است که در زمینه معرفی بهترین اساتید ریاضی کنکور و سایر مقاطع و همچنین سایر دروس شناخته شده است. استادبانک سایتی است که بدون محدودیت در همه شهرهای ایران فعالیت می‌کند. شما می‌توانید فارغ از محل سکونت خود با بهترین اساتید ریاضی کنکور تهران، بهترین اساتید ریاضی کنکور تبریز، بهترین اساتید ریاضی کنکور شیراز و سایر شهرهای ایران از طریق سیستم تدریس خصوصی آنلاین ریاضی، کلاس خصوصی داشته باشید. همچنین استادبانک می‌تواند علاوه بر مقطع حساس کنکور، در سایر مقاطع تحصیلی نیز از تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و حتی ریاضیات دانشگاه نیز معلم خصوصی در اختیار دانش‌آموزان و دانشجویان قرار دهد. در ادامه چند استاد برتر ریاضی از بین تعداد بی‌شماری از برترین اساتید ریاضی استادبانک را معرفی کرده‌ایم تا با این اساتید بیشتر آشنا شوید.

استاد مریم مجدی؛ بهترین معلم ریاضی استادبانک در بین اساتید برتر ریاضی

استاد مریم مجدی از اساتید ۵ ستاره و vip استادبانک هستند که ۵ بار برترین استاد در گروه ریاضی متوسطه اول در فصول مختلف در مجموعه استادبانک شده‌اند. ایشان ۱۹۲۵ جلسه موفق را با شاگردان مختلف خود با رضایت کامل آن‌ها به اتمام رسانده است. استاد مجدی سابقه تدریس ریاضی به زبان انگلیسی در مدارس اینترنشنال به دانش‌آموزان انگلیسی زبان را داشته و همچنین سابقه تدریس آنلاین ریاضی به ایرانیان مقیم کشورهای مختلف از جمله کانادا، آمریکا، انگلیس، روسیه، دبی و مالزی را نیز در رزومه تدریس خود به ثبت رسانده‌اند. استاد مریم مجدی دارای مدرک دوره اخلاق حرفه‌ای تدریس استادبانک که یکی از معتبرترین دوره‌های تدریس حرفه‌ای در استادبانک است، را توانسته کسب کنند و همچنین لوح تقدیر به عنوان مدرس نمونه از سازمان ملی جوانان و موسسه تخصصی ادبی قدیم الاحسان را نیز به افتخارات تدریس خود افزوده‌اند.

این مطلب را هم ببینید  کتاب راهنمایی رانندگی

استاد علیرضا توسلی؛ بهترین معلم ریاضی کنکور انسانی، تجربی و از بهترین اساتید ریاضی ایران

استاد علیرضا توسلی از اساتید ۵ ستاره و vip استادبانک هستند که ۸ بار برترین استاد در گروه ریاضی در فصول مختلف در مجموعه استادبانک شده‌اند. ایشان ۳۰۳۴ جلسه موفق را با شاگردان مختلف خود با رضایت کامل آن‌ها به اتمام رسانده و توانسته با عملکرد خوب خود، امتیاز 4.9 از ۵ استادبانک را کسب کنند. استاد توسلی سابقه تدریس ریاضی به مدت ۶ سال در مدارس تیزهوشان دخترانه و پسرانه را داشته و همچنین سابقه تدریس به شاگردانی که قصد ورود به مدارس برتر، نمونه دولتی، تیزهوشان، سلام و علامه حلی را داشته‌، در کارنامه کاری خود توانسته‌اند ثبت کنند. ایشان بیش از پنج سال است که  با مجموعه استادبانک همکاری می‌کنند و در این مدت توانسته مدرک دوره اخلاق حرفه‌ای تدریس استادبانک را از این مجموعه بزرگ کسب کنند.

استاد احسان علیزاده؛ یکی از بهترین اساتید ریاضی استادبانک

استاد احسان علیزاده از بهترین اساتید ریاضی استادبانک و از اساتید ۵ ستاره و vip این مجموعه هستند. ایشان مدرک کارشناسی ارشد مهندسی شیمی از دانشگاه علم و صنعت ایران را دارند. ایشان سابقه تدریس به مدت 2 سال در مجموعه بزرگ انجمن ریاضیدانان جوان و تدریس خصوصی به دانش‌آموزان خارجی مقیم ایران را داشته‌اند. استاد علیزاده ۱۵۴۳جلسه موفق را با شاگردان مختلف خود با رضایت کامل آن‌ها به اتمام رسانده و توانسته با عملکرد خوب خود، امتیاز 4.9 از ۵ استادبانک را کسب کنند. همچنین ایشان به عنوان برترین استاد در گروه ریاضی متوسطه اول در فصل تابستان 1399 در سایت استادبانک انتخاب شده‌اند. استاد توسلی سابقه تدریس به شاگردان مدارس برتر، نمونه دولتی، تیزهوشان، سلام  را در کارنامه تدریس حرفه‌ای خود دارند. می‌توانید برای مشاهده سایر اساتید برتر ریاضی استادبانک وارد لینک https://www.ostadbank.com/tutor-list/mathematics  شده و پروفایل بهترین اساتید ریاضی کنکور و سایر مقاطع را به همراه رزومه تحصیلی، سوابق تدریس، نظرات شاگردان و ویدئوهای نمونه تدریس‌شان مشاهده کنید.

بهترین اساتید زبان انگلیسی در استادبانک کدامند؟

علاوه بر معرفی بهترین اساتید تدریس خصوصی ریاضی در سایت معلم خصوصی استادبانک، در ادامه  بهترین اساتید زبان انگلیسی را معرفی خواهیم کرد که برخی از آن‌ها از بهترین اساتید زبان انگلیسی کنکور و برخی از بهترین اساتید زبان انگلیسی آنلاین هستند.

استاد ندا نصر‌اصفهانی؛ از برترین اساتید تدریس خصوصی زبان انگلیسی ایران

استاد ندا نصراصفهانی از اساتید تدریس خصوصی زبان انگلیسی استادبانک هستند که ۲۰۱ جلسه موفق را با شاگردان مختلف خود با رضایت کامل آن‌ها به اتمام رسانده و توانسته با عملکرد خوب خود، امتیاز۵ از ۵ استادبانک را کسب کنند. استاد اصفهانی سابقه تدریس زبان به مدت ۱۲ سال در موسسات رویش مهر، جهاد دانشگاهی و دنا را دارند. ایشان با تلاش خود توانسته مدرک دوره اخلاق حرفه‌ای تدریس استادبانک را از این مجموعه دریافت کنند.

استاد الهام کیااحمدی؛ بهترین معلم زبان انگلیسی از بین اساتید برتر زبان استادبانک

استاد الهام کیا از اساتید ۵ ستاره استادبانک هستند که ۳ بار برترین استاد در گروه زبان انگلیسی در فصول مختلف در مجموعه استادبانک شده‌اند. ایشان ۸۲۳ جلسه موفق را با شاگردان مختلف خود با رضایت کامل آن‌ها به اتمام رسانده است. استاد کیااحمدی کارشناسی ارشد  آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه علوم تحقیقات تهران را داشته و به مدت ۶ سال سابقه تدریس در مدرسه دو زبانه بادبادک و آکادمی بین المللی سیمیا و هلدینگ به‌تک و شرکت ایرانوب را در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند. ایشان همچنین  دارای مدرک دوره اخلاق حرفه‌ای تدریس استادبانک که یکی از معتبرترین دوره‌های تدریس حرفه‌ای در استادبانک است، را توانسته کسب کنند.

استاد مهدی منانی؛ از بهترین اساتید زبان انگلیسی آنلاین و از بهترین اساتید زبان انگلیسی در اصفهان

استاد مهدی منانی از اساتید ۵ ستاره استادبانک هستند که بیش از ۳۰ سال تجربه آموزش خصوصی سطوح مختلف زبان انگلیسی را دارند. استاد منانی از بهترین اساتید زبان انگلیسی در اصفهان و آنلاین در همه شهرهای ایران است. ایشان به مدت ۲۵ سال معلم رسمی آموزش و پرورش بوده و مولف کتاب The Best American Short  Storiesبا هدف مکمل آموزش عمومی زبان انگلیسی نیز هستند.  ایشان ۴۹۵ جلسه موفق را با شاگردان مختلف خود با رضایت کامل آن‌ها به اتمام رسانده‌اند و توانسته با عملکرد خوب خود، امتیاز۵ از ۵ استادبانک را کسب کنند. برای مشاهده پروفایل استاد منانی و سایر اساتید تدریس خصوصی زبان انگلیسی استادبانک کافیست روی لینک https://www.ostadbank.com/tutor-list/english کلیک کرده و پروفایل اساتید زبان به همراه رزومه‌شان که شامل اطلاعات تدریس آن‌ها بوده را مشاهده کنید.

چرا استادبانک می‌تواند بهترین مرجع برای انتخاب اساتید ریاضی و زبان باشد؟

یکی از دلایلی که استادبانک را در سایت‌های تدریس خصوصی برای انتخاب و درخواست معلم خصوصی دروس مختلف از جمله زبان و ریاضی سرآمد کرده، قیمت‌های متناسب با تدریس اساتید و راحتی دسترسی به برترین اساتیدش است. در واقع اگر شما هزینه‌ای بابت کلاس‌های خصوصی پرداخت می‌کنید، بابت توانایی و شایستگی تدریس معلم خصوصی است نه میزان شهرت او در فضای تدریس خصوصی و سایر مسائل حاشیه‌ای.

همچین دسترسی به برخی از اساتید ریاضی و زبان که شهرت بالایی دارند، سخت و دشوار است. زیرا اکثر آن‌ها دبیر پروازی بوده و به صورت گروهی به دانش‌آموزان در قالب سمینار و دوره‌های آموزشی، تدریس می کنند. اما در استادبانک به راحتی به برترین اساتید زبان انگلیسی که شامل بهترین استاد زبان انگلیسی در کرج، بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران، بهترین استاد زبان انگلیسی در مشهد از طریق سیستم تدریس حضوری و آنلاین دسترسی پیدا کنید.

استادبانک؛ مرجع تدریس خصوصی در درس‌ ریاضی، زبان و سایر دروس تحصیلی

برای دسترسی به برترین اساتید ریاضی و بهترین اساتید زبان انگلیسی می‌توانید وارد سایت استادبانک شده و برحسب نیاز خود، پروفایل اساتید زبان و ریاضی را به همراه سوابق تدریس آن‌ها، ویدئو نمونه تدریس و نظرات شاگردان هر استاد مشاهده کرده و بهترین معلم تدریس خصوصی ریاضی و معلم تدریس خصوصی زبان را متناسب با معیارهای خود انتخاب کنید. تنها کافیست روی لینک کلاس خصوصی استادبانک کلیک کرده یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۳۴۳ تماس بگیرید و از تیم پشتیبانی استادبانک در زمینه ثبت درخواست معلم خصوصی راهنمایی و مشاوره لازم را دریافت کنید. در هر صورت برای بهترین شدن تصمیمی درست گرفته و بهترین اساتید تدریس خصوصی را از استادبانک بخواهید.

نوشته قبلی

کتاب راهنمایی رانندگی


روش‌های مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. روش‌هایی مانند کلاس‌های گروهی، نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها، کتاب‌های آموزشی و در نهایت استفاده از معلم خصوصی زبان انگلیسی.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام استادبانک، بسیاری از زبان‌آموزان، به دلایلی مانند مشغله کاری، محدودیت زمانی برای مهاجرت، محدودیت زمانی برای ارسال مدارک به دانشگاه‌های خارج از کشور و بسیاری از دلایل دیگر، می‌خواهند در عرض چند ماه به تسلط بالا در زبان انگلیسی برسند. به کسانی که چند سال فرصت ندارند که به تدریج برای یادگیری زبان انگلیسی آماده شوند و می‌خواهند هرچه زودتر به تسلط کافی در زبان انگلیسی برسند، توصیه می‌شود که از کلاس و معلم خصوصی زبان انگلیسی استفاده کنند.

استادبانک در ادامه به اهمیت موضوع استفاده از استاد خصوصی زبان و سریع‌ترین راه یادگیری می‌پردازد؛ این مجموعه همچنین پاسخ این سوال را می‌دهد که چرا یکی از بهترین مراکزی که می‌توانید تدریس خصوصی زبان انگلیسی با کیفیت بالا دریافت کنید، استادبانک بوده، را آورده است.

۳ دلیل برای اینکه استفاده از تدریس خصوصی زبان سریع‌ترین راه یادگیری آن است:

۱. برنامه‌ریزی برای کلاس خصوصی مطابق با نیاز شخص شما

در کلاس، اگر معلم خصوصی زبان انگلیسی حرفه‌ای و آموزش‌دیده باشد، ابتدا مشخص می‌کند شما به چه حد تسط در مهارت‌های مختلف نیاز دارید. مثلا کسی که می‌خواهد در یک شرکت بین‌المللی کار کند نیازش با کسی که می‌خواهد از دانشگاه‌های خارجی پذیرش بگیرد، متفاوت است. بعد از اینکه نیاز و هدف شما از مطالعه زبان انگلیسی مشخص شد، استاد با دقت زیادی سطح دانش زبانی شما را در مهارت‌های مختلف می‌سنجد. از آنجایی که سطح زبان هر کس منحصر به‌فرد است، استاد زبان براساس سطح زبان شما در مهارت‌های مختلف زبانی و همچنین براساس هدف شما از مطالعه زبان، یک برنامه کاملا ویژه که بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن شما را به نتیجه دلخواه برساند، به شما ارائه می‌دهد. استادان حرفه‌ای حتی با شناختی که از شما پیدا می‌کنند، می‌توانند مشخص کنند شما نیاز به چند ساعت مطالعه در طول روز دارید.

۲. حضور معمولا یک شاگرد در حین تدریس خصوصی زبان انگلیسی

هر شاگرد از نظر سرعت یادگیری متفاوت است، حتی هر شاگرد در یادگیری مهارت‌های مختلف ممکن است، توانایی متفاوتی داشته باشد، بنابراین وقتی فقط یک نفر در حین تدریس خصوصی زبان انگلیسی حضور داشته باشد و استاد بر او متمرکز باشد، طبیعی است با سریع‌ترین حالت ممکن و براساس توانایی‌های زبان آموز، کلاس پیش می‌رود. این مورد به‌خصوص در تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی بسیار ملموس است، در کلاس خصوصی مکالمه هرچه بیشتر صحبت کنید سرعت یادگیری شما بیشتر می‌شود، بنابراین وقتی یک نفر باشید، کل زمان کلاس به شما اختصاص می‌یابد و شما می‌توانید زمان بیشتری مکالمه کنید و استاد نیز ایرادات بیشتری از مکالمه شما را برطرف کند، اما هرچه حاضران بیشتر باشند، زمانی که به هر نفر اختصاص می‌یابد کمتر می‌شود و طبیعی است که سرعت یادگیری و میزان بازدهی کلاس نیز برای هر فرد کاهش یابد.

۳. ارزیابی میزان موفقیت کلاس توسط معلم خصوصی زبان انگلیسی

هر آموزشی نیاز به ارزیابی دارد، وقتی معلم خصوصی جلسه به جلسه شما را ارزیابی کند، می‌تواند مشخص کند کدام بخش‌ها را خوب متوجه نشده‌اید و بلافاصله آن مشکلات را برطرف کند، بنابراین مشکلات شما جمع نمی‌شوند و جلسه به جلسه برطرف می‌شوند. از طرفی استادان حرفه‌ای می‌توانند گزارش مشخصی از روند پیشرفت آموزش خصوصی زبان ارائه دهند تا شاگرد نیز متوجه شود با چه سرعتی دارد رشد می‌کند و اگر با این سرعت پیش برود، در چه زمانی به هدف مورد نظر خود می‌رسد.

کدام یک از کلاس‌های خصوصی مختلف بیشترین محبوبیت را دارد؟

۱. تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی؛ در تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی استاد سعی می‌کند لغات و عبارت‌هایی که شما بلد هستید، اما از آنها استفاده نمی‌کنید را برای شما فعال کنند و شما عادت کنید آنها را به درستی در مکالمات خود استفاده کنید. درواقع در این کلاس‌ها شما سعی می‌کنید از طریق تمرین و تکرار با برنامه مشخص، در نحوه مکالمه رشد کنید.

۲. تدریس خصوصی آیلتس؛ آیلتس یک آزمون معتبر بین‌المللی است که کارنامه‌اش در همه کشورها پذیرفته می‌شود. بسیاری از زبان آموزان، وقتی به تسلط خوبی در زبان انگلیسی می‌رسند، سعی می‌کنند در این آزمون شرکت کنند. اگر نمره مناسبی در این آزمون کسب کنید در واقع هم می‌توانید برای دریافت پذیرش از دانشگاه‌های خارجی و مهاجرت شغلی اقدام کنید و هم در آزمون‌های استخدامی شرکت‌های مختلف شانس بیشتری برای استخدام داشته باشید.

چطور معلم خصوصی زبان با بهترین قیمت و کیفیت دریافت کنیم؟

در نهایت ممکن است در مورد قیمت کلاس‌های خصوصی زبان نگران باشید. اگر جلسه به جلسه در نظر بگیریم، قطعا هزینه کلاس خصوصی از کلاس‌های گروهی بیشتر است، اما اگر میزان بازدهی و سرعت پیشرفت زبان‌آموز را در نظر بگیرید، هر یک جلسه کلاس خصوصی، می‌تواند به اندازه چند جلسه کلاس گروهی بازدهی داشته باشد. البته باید در نظر داشته باشید که در کلاس‌های خصوصی، استاد نقش فوق‌العاده مهمی دارد و باید با حساسیت زیادی استاد خود را انتخاب کنید. حتی بعد از اینکه یک استاد را انتخاب کردید، سعی کنید در چند جلسه اول او را به دقت تست کنید تا اگر دیدید آن‌طور که می‌خواهید پیش نمی‌رود، استاد خود را عوض کنید. یکی از مراکزی که می‌توانید برای دریافت استاد خصوصی از آن استفاده کنید، سایت و اپلیکیشن استادبانک است.

دفتر مرکزی استادبانک، در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف واقع شده است. شما می‌توانید لیستی از استادان را در سایت استادبانک مشاهده کنید، ویدیوی تدریس و نظر شاگردان قبلی هر استاد را در کنار رزومه او ببینید. همچنین با همه استادان استادبانک مصاحبه تخصصی انجام شده و مدارک دانشگاهی آنها بررسی شده است.

برای انتخاب استاد خصوصی، کافیست استادبانک را در گوگل جست‌وجو کنید و وارد سایت استادبانک شوید.

انتهای پیام


یادگیری زبان انگلیسی این روزها به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین، دانش‌آموزان و سایر افراد جامعه تبدیل شده است. هر یک از ما در طول مسیر زندگی خود، به دلایل مختلفی به آموزش زبان انگلیسی نیاز پیدا خواهیم کرد. مهاجرت، تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور، دستیابی به شغل بهتر، مطالعۀ منابع علمی و سرگرم کننده به زبان انگلیسی، قبولی در آزمون‌های علمی مختلف، هر یک می‌توانند دلایل مهمی برای اهمیت یادگیری این زبان باشند.

اما زبان انگلیسی هفتم اولین تجربۀ تحصیلی جدی و رسمی دانش‌آموزان با این درس است. بنابراین می‌توان این درس را زیربنایی برای تمام کتاب‌های زبان در پایه‌ها و مقاطع بالاتر دانست. اگر دانش‌آموز در این پایه نتواند به خوبی با درس زبان ارتباط برقرار کند، به احتمال زیاد در پایه‌های بعدی نیز با مشکلات جدی روبرو خواهد شد. این نکته نشان دهندۀ اهمیت انتخاب بهترین روش تدریس زبان هفتم است.

در این مقاله به بررسی روش تدریس زبان انگلیسی هفتم پرداخته‌ایم. همچنین فایل پی‌دی‌اف کتاب زبان هفتم و راهنمای تدریس درس به درس زبان هفتم را برای دانلود در اختیار شما همکاران عزیز قرار داده‌‌ایم.

در صورتی که به عنوان معلم خصوصی زبان هفتم ابتدایی یا معلم آموزش و پرورش، این درس را تدریس می‌کنید، این مقاله برای شما مفید خواهد بود. لطفاً با ما همراه باشید.

نگاهی به کتاب زبان هفتم

قبل از ارائۀ فایل روش تدریس زبان هفتم، در این بخش نگاهی به ساختار کلی و محتوای این کتاب خواهیم داشت.

کتاب زبان انگلیسی پایۀ هفتم (Prospect 1) چاپ ۱۴۰۰، شامل ۷۶ صفحه و ۸ درس اصلی است. محتوای این کتاب که با بخش خوشامدگویی (Welcome) آغاز و با دیکشنری تصویری (Photo Dictionary) به پایان می‌رسد، در هشت موضوع طراحی شده است. این موضوعات شامل نام، شناسایی روابط، سن، ظاهر، قسمت‌های مختلف خانه، آدرس و غذای مورد علاقه هستند.

هر درس به آموزش تعدادی از حروف الفبای زبان انگلیسی اختصاص دارد. همچنین در تمامی این درس‌ها بخش‌های زیر را مشاهده خواهید کرد:

  • مکالمه (Conversation)
  • تمرین ۱ و ۲ (Practice 1 & 2)
  • صداها و حروف (Sounds & Letters)
  • خواندن و شنیدن (Listening & Reading)
  • صحبت کردن و نوشتن (Speaking & Wrting)

در انتهای هر دو درس نیز بخشی تحت عنوان Review به منظور یادآوری و مرور در نظر گرفته شده است.

در واقع در کتاب زبان هفتم، هر درس با یک مکالمۀ واقعی آغاز می‌شود که دانش‌آموزان از طریق آن به اشکال زبانی توجه می‌کنند. سپس این فرآیند با تمرین‌ها ادامه پیدا می‌کند. تمرین‌های بخش مهارت‌های نوشتاری نیز به تقویت توجه به الگوها کمک می‌کنند تا در انتها دانش‌آموزان بتوانند با ایفای نقش، موضوعات آموخته شده را به کار ببرند.

دانلود کتاب زبان هفتم چاپ ۱۴۰۰

 

طرح درس زبان هفتم 

طرح درس روزانه و سالانۀ زبان هفتم به زودی در این مقاله در اختیار شما همکاران عزیز قرار خواهد گرفت.

کتاب‌های کمک درسی زبان هفتم 

برای تقویت و بهبود وضعیت درس زبان دانش‌آموزان پایۀ هفتم روش‌های متنوعی وجود دارد. برای مثال می‌توان از آموزش‌های شخصی‌سازی شده با کمک یک معلم خصوصی زبان با تجربه و دلسوز استفاده کرد. استادبانک، یکی از برترین سامانه‌های تدریس خصوصی در ایران، بستر امن و مطمئن را برای معلمان، دانش‌آموزان و والدین آن‌ها ایجاد کرده است تا از باکیفیت‌ترین خدمات در زمینۀ تدریس خصوصی به صورت حضوری و آنلاین استفاده کنند.

استفاده از نمونه سوالات زبان هفتم نیز می‌تواند به تکرار و تمرین هر چه بیشتر این درس کمک کند. کتاب‌های کمک درسی نیز می‌توانند آموزش‌های معلم خصوصی را تکمیل کنند. اما در بازار پر رونق کتاب‌های کمک درسی، یکی از دغدغه‌های همیشگی معلمان و دانش‌آموزان، انتخاب بهترین کتاب کمک درسی برای یک درس بوده است.

برای انتخاب بهترین کتاب کمک درسی زبان هفتم ابتدا باید مشخص کنید که هدف شما از معرفی کتاب کمک درسی زبان هفتم به دانش‌آموزتان چیست؟
اگر هدف شما معرفی کتاب کار یا کتاب آموزشی باشد و یا قصد دارید کتاب سطح بالاتری را برای دانش‌آموز تیزهوش‌تان معرفی کنید، بدون شک انتخاب‌های متفاوتی خواهید داشت.
  • برای آموزش واژگان و گرامر درس زبان هفتم، کتاب زبان انگلیسی هفتم واژگان و گرامر لقمه مهروماه، پیشنهاد مناسبی است.
  • اگر می‌خواهید یک کتاب کار مفید را برای درس زبان هفتم به دانش‌آموزتان معرفی کنید، کتاب کار زبان هفتم خیلی سبز گزینۀ مناسب برای این هدف است.
  • برای دانش‌آموز تیزهوش‌تان نیز می‌توانید کتاب تیزهوشان زبان انگلیسی هفتم (شهاب اناری) از انتشارات مبتکران را معرفی کنید.
  • همچنین به منظور آماده کردن دانش‌آموزتان برای شب امتحان، کتاب‌هایی مانند گلبرگ زبان انگلیسی هفتم گل‌واژه، کتاب شب امتحان زبان هفتم خیلی سبز و زبان هفتم اسفندیار را پیشنهاد دهید.

کتاب تیزهوشان زبان انگلیسی هفتم (شهاب اناری) انتشارات مبتکران

نکات مهم در روش تدریس زبان هفتم

در روش تدریس زبان هفتم در نظر داشته باشید که در مورد دو مهارت خواندن و نوشتن، تنها در سطح واژه‌ها و کلمات از دانش‌آموزان‌تان انتظار داشته باشید. سطوح دیگری مانند phrase و sentence برای پایه‌های بالاتر در نظر گرفته شده است.

برای دو مهارت گوش دادن و صحبت کردن، می‌توانید از سطح کلمات فراتر بروید و سطوح بالاتر، یعنی (sentence) و جمله (phrase) نیز مدنظر قرار دهید.

دانلود کتاب روش تدریس ربان هفتم

مراحل تدریس بخش‌های مختلف کتاب زبان هفتم نیز به شرح زیر است:

Steps in Teaching Conversation and Practice

۱.Warm-up
۲.Audio-Visual Presentation (two or three times)
۳.Checking and Explanation
۴.Introducing Functions
۵.Audio-visual Practice
۶.Pair/Group Work

Steps in Teaching Sounds and Letters (word)

۱. Warm-up
۲.Audio-Visual Presentation (two or three times)
۳.Checking and Explanation
۴.Initial Teaching of Letters
• Visual Recognition
• Audio Recognition
• Extension
• Oral Production
۵.Teaching Letters for Reading and Writing (using flash cards)
• Sounds of the Letters
• Shape of the Letters
۶.Follow-up Task
۷.Assignment

Steps in Teaching Listening and Reading

۱.Warm-up
۲.Audio-Visual Presentation (two or three times)
۳.Checking and Explanation (feedback)

Steps in Teaching Speaking and Writing

۱.Warm-up
۲.Pair/Group Work
۳.Checking and Explanation (feedback)

Steps in Teaching Your Conversation/Role Play

۱.Warm-up
۲.Pair/Group Work
۳.Student Presentation
۴.Checking and Explanation (feedback)

 

نگاهی به کتاب راهنمای معلم زبان هفتم

در کتاب راهنمای معلم زبان هفتم، هر درس با یک جدول آغاز می‌شود. در این جدول، اهداف اصلی درس مشخص شده است. همچنین مهارت‌هایی یادگیری حروف و اصوات، به همراه فهرست کلمات کلیدی و عبارات و جملات متداول هر درس در جدول ارائه شده است.

پس از آن، توضیحات گام به گام برای آموزش هر بخش از کتاب زبان هفتم در اختیار معلم قرار گرفته است. این آموزش‌ها همراه با تعدادی فعالیت و یک بازی پیشنهادی و  پاسخ برخی از تمرینات کتاب است.

برای آموزش هر یک از بخش‌های یک درس، مدت زمان پیشنهادی مشخص شده است که البته معلم می‌تواند با توجه به شرایط کلاس این زمان‌ها را تغییر دهد.

برای بخش‌های خوشامدگویی (Welcome) و مرور درس (Review) نیز روش تدریس به شکل دیگری ارائه شده است. پیشنهاد می‌کنیم جهت آگاهی از آموزش هر چه بهتر این بخش‌ها، حتما نکات مربوط به آن‌ها را در کتاب راهنمای معلم زبان هفتم مطالعه کنید.

 

همکاری با استادبانک، یکی از برترین مؤسسات تدریس خصوصی در ایران

در این محتوا با هم کتاب درسی و روش تدریس زبان هفتم را مرور کردیم. همچنین لینک فایل راهنمای صفحه به صفحه زبان هفتم را برای دانلود برای استفاده شما همکاران عزیز قرار دادیم. معرفی کوتاهی هم در مورد منابع کمک آموزشی و نمونه سوالات زبان انگلیسی پایه هفتم نیز داشتیم. در آینده نزدیک و در آپدیت‌های بعدی این مقاله هم به برخی از سوالات رایج در مورد روش تدریس زبان هفتم خواهیم پرداخت.

در کنار این محتوا، اگر علاقمند به مطالعه در بخش‌های مختلف حوزه کاری خود با موضوعاتی همچون روش‌ تدریس، توسعۀ شغلی معلمان، تکنولوژی‌های آموزشی، مدیریت کلاس و اخبار معلمان هستید، می‌توانید به بخش‌های مختلف مجله اساتید استادبانک مراجعه کنید.

همچنین اگر به تدریس خصوصی علاقه دارید، می‌توانید شرایط همکاری با استادبانک را مطالعه و مراحل ثبت نام معلم خصوصی را طی کنید یا از طریق شماره‌ ۰۲۱۹۱۰۰۵۳۴۳ با مشاورین ما در ارتباط باشید.

استادبانک همواره در تلاش است تا با همکاری برترین معلمان و اساتید کشور و با استفاده از تجربیات آن‌ها، نقشی تأثیرگذار در گسترش دانش، به روزرسانی اطلاعات معلمان و معرفی آن‌ها به دانش‌آموزان و دانشجویان کشور داشته باشد. هدف ما بالا بردن سطح کیفیت آموزش معلمان و ساختن آینده‌ای روشن برای فرزندان این سرزمین است.

لطفا تجربیات خود را در زمینۀ روش تدریس زبان هفتم، منابع کمک درسی و آموزشی با ما و سایر همکارانتان به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا