بازرگانی

تصفیه آب گلخانه – آب شیرین کن گلخانه – Atie Energy

تصفیه آب گلخانه ای یکی از اصلی ترین فعالیت های شرکت آتیه انرژی تلاش است که خدماتی است که برای تصفیه آب صنعتی به کشاورزان ارائه می شود.

تصفیه آب گلخانه در شهرهایی که مشکل شوری آب وجود دارد از اهمیت بیشتری برخوردار است – اصطلاح دیگر برای تصفیه آب گلخانه شیرین سازی آب کشاورزی از Energia Atieh است.

تصفیه آب گلخانه با استفاده از روش اسمز معکوس آتیه انرژی در کلیه صنایع وابسته به آب نیز مهم است که می توان از آن به عنوان احیای بخش کشاورزی یاد کرد.

به دلیل شور شدن آبهای زیرزمینی و برداشت غیر مجاز ، می توان از طریق تصفیه آب گلخانه ، آب با هدایت الکتریکی بالا را در بخش کشاورزی قابل استفاده کرد.

هیچ گونه نیاز خاصی وجود ندارد که با کاهش سطح آب ، می توان هر محصولی را پرورش داد – هم محصولات و هم سبزیجات.

تصفیه آب گلخانه ای در کشور ما مورد استقبال خوب گلخانه داران و کشاورزان قرار گرفته است ، به شرطی که تأمین مالی آن مشکل خاصی نباشد ، زیرا کشاورزان صرف نظر از میزان هزینه خود باید بازده اقتصادی داشته باشند.

در کشاورزی ، ما یک سری محصولات مقاوم در برابر شوری داریم که ممکن است نیازی به آب کم EC نداشته باشد ، اما در محصولات حساس ، باید با تصفیه آب گلخانه ، آب را نمک زدایی کنیم.

لازم به ذکر است که این شرکت فعالیت خوبی در جزایر که آب شیرین نیز در آنها کم است مانند کارخانه آب شیرین کن صنعتی در قشم داشته است.

به طور کلی ، اگر مسئله تصفیه آب دریا می تواند در اولویت سیاست های دولت باشد ، در صرفه جویی در کشاورزی و صنعت مفید خواهد بود – به عنوان مثال ، آب را از شمال یا جنوب کشور با خط لوله به مناطق مرکزی می رساند و سخت می شود با تصفیه آب گرفت

پیش از این مناطقی در کشور وجود داشته که دارای خاک حاصلخیز هستند ، اما به دلیل کمبود آب خوب ، کیفیت محصول کاهش یافته است ، که نشان می دهد آب نرم تأثیر بسیار مستقیمی در افزایش راندمان کشت دارد.

در هر صورت ، کشور ما مجبور است از حداقل مقدار آب حداکثر استفاده را ببرد – ما باید روش های آبیاری را بهبود بخشیم و کیفیت آب را با استفاده از تیمار گلخانه ای و در آخر ، کشاورزی با آبی که محصول خوبی دارد ، افزایش دهیم. بیایید بدهیم

در گذشته چون استخراج زیادی در چاه ها نبود ، آب سطحی گرفته می شد و نیازی به نصب دستگاه های تصفیه آب صنعتی یا آب شیرین کن نبود و در هر محصولی که برای پرورش در نظر گرفته شده بود ، این کار به راحتی و بدون محدودیت انجام می شود.

اما اکنون چون ما در مصرف غیر تخصصی مشکل داریم این مشکل خود را نشان داده است

تصفیه آب گلخانه در حال حاضر در سراسر کشور انجام شده است ، اما در شهرهایی که سختی آب آنها زیاد است از اهمیت بیشتری برخوردار است ، بنابراین ، برای صرفه جویی در کشاورزان عزیز ، باید توجه بیشتری به این نکات داده شود ، که باعث افزایش بهره وری.

به عنوان مثال ، اگر کشتی یک محصول است و درآمد کافی برای تأمین هزینه های تصفیه آب گلخانه و مواد مصرفی آن را ندارد ، نمی توانیم کاری انجام دهیم جز این که فرض کنیم محصول پسته است و ارزش خرید آن را دارد. قضیه فرق می کند

اما ما باید برای رسیدن به هدف تلاش کنیم ، تصفیه آب گلخانه راهی برای کسب سود بیشتر در کشاورزی است

کشاورزی فقط کار است و سود کمتری دارد

در مقالات بیشتر ، ما سعی می کنیم اهداف دیگر اسمز معکوس و نمک زدایی صنعتی را بیشتر گسترش دهیم

غلظت آب شیرین کن کشاورزی در تهران و سایر شهرها الزامی است

ما امیدواریم که بتوانیم به کشاورزی در کشورمان کمک کنیم

به طور کلی ، در تصفیه آب کشاورزی کار بیشتری باید انجام شود

منبع :
https://atie-energy.com/%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%A2%D8%A8-%DA%AF%D9%84%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A2%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D9%86-%DA%AF%D9%84%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-atie-energy/
تاریخ انتشار :
2020-09-20 13:48:17

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا