ساختمان و مسکن

تعطیلات مالدیو: جزیره حساس Follassaru

تعطیلات جزیره رمانتیک زیباتر و مجلل تر از جزیره ولاسارارو در مالدیو نیست.

یک بار در ساحل لاگونا ، اما از بدو تولد به عنوان بهترین تفرجگاه تعطیلات پنج ستاره ، جزیره ولاساسارو مقصد نهایی تعطیلات برای زوج های جوان است که در اولین جریان عشق ، مهمانداران و زوج های مسن تر به دنبال تجدید موفقیت خود هستند.

برداشت اول همانطور که می گویند و هنگام نزدیک شدن به جزیره Vellassaru (که ممکن است شامل یک سفر با قایق به طور مستقیم از یادآوریفرودگاه) visiتخیل با نمایی از سواحل شنی سفید که یک هاله غیرقابل انکار از لوکس بی نظیر را به وجود می آورد ، مورد استقبال قرار می گیرد.

مونتاژ با شکوه از سبک های طراحی با معماری محلی سنتی و فن آوری معاصر ، رفت و آمد مکرر رنگی است ، اما تهاجمی نیست. خانه های ییلاقی و ویلاهای ساخته شده از سنگ و سطح ساده با یک پالت سبز ، فیروزه ای و زرد در ارائه زیبایی و با شکوه هستند.

این محله ها انواع مختلفی از اتاق ها از جمله ویلاهای استخر ، خانه های ییلاقی ، ویلا های ساحلی و ییلاقی های لوکس را در خود جای داده است. نیازی به گفتن نیست ، این سرویس توسط کارکنان دوستانه که آماده پاسخگویی به تمام نیازها هستند ارائه می شود.

تعطیلات به مالدیو بطور مرتب توسط زوجین (ماه عسل یا غیره) که به دنبال مقصدی منزوی اما نه منزوی هستند جستجو می شود – در مکانی که فقط مقدار مناسبی از حریم شخصی را در اختیار شما قرار می دهد در حالی که به دوستداران اجازه داده می شود از سایر فعالیت هایی که با خیال راحت در تنظیمات انجام می شود ، لذت ببرند. عموم.

سفر غروب خورشید دونی یک تجربه عاشقانه است که نباید از دست داد. آنچه که می تواند برای زوجین جذاب تر باشد از یک سفر دریایی که منحصراً برای آنها اختصاص داده شده است ، جایی که می توانند ضمن سفر به دور اقیانوس ، از تاریخ و فرهنگ این بهشت ​​مرجانی لذت ببرند و لذت ببرند.

همانطور که می توانید تصور کنید ، فعالیت های ورزشی مبتنی بر آب نقش بزرگی را ایفا می کنند و در جزیره ولاساسارو با یک مرکز غواصی به وفور دیده می شوند که کانون اصلی ارائه تجربیات سفارشی برای غواصان فصلی و باتجربه است.

از دیگر فعالیت های مبتنی بر آب می توان به اسکی ، قایق بادبانی ، تورهای بادی ، موج سواری با هوا ، قایقرانی ، قایقرانی ، قایقرانی ، اسنورکلینگ و گشت و گذار اشاره کرد. اگر شکار چیزی باشد ، پس شکار سنتی مولداوی برای یک ماجراجو کمی قدرتمندتر در دسترس است.

در پایان روز پر از چنین فعالیتهای ثروتمندی ، نیاز به بازنشستگی برای راحتی از امکاناتی که می توانید در این تفریحگاه باشکوه در جزیره پیدا کنید ، احتمالاً مهمترین چیز در ذهن است.

با استراحت در یک نوار خصوصی در داخل محل اقامت با تهویه مطبوع ، بازدید کنندگان می توانند خود را آماده کنند تا در صورت انتخاب این کار ، از طریق تلویزیون ال سی دی ، تلفن و اینترنت ، غذاهای شگفت انگیزی را که با برقراری ارتباط با دنیای بیرون پیدا می شود ، بچشید.

چهار رستوران عالی در جزیره نفوذ می کنند. از بهترین رستورانهای اروپایی گرفته تا غذاهای جذاب ژاپنی و آسیایی. ارائه دهنده اصلی Vellassaru رستوران ولا است – نهادی که قطعاً زیبایی زیبایی دارد ، اما از شهرت خود برای بهترین غذا و بهترین خدمات افتخار می کند.

جالب اینجاست که کلمه Vela به معنای لاک پشت مالدیو و شاید منحصر به فرد باشد ، این تفرجگاه دارای یک زیست شناس دریایی در محل اقامت است که بیش از خوشحال می شود در مورد طیف وسیعی از زندگی آبزیانی که در جزیره و اطراف جزیره پیدا می شود – کوسه ها ، پرتوهای ، لاک پشت ها و همه چیز را راهنمایی و تخصص ارائه دهد.

برای کسانی که در این جزیره حریم خصوصی کمی حریم خصوصی می خواهند ، Water Suite جایی برای رفتن است. این مجموعه کاملاً با الزامات عاشقانه واقعی متناسب است و این مجموعه دارای یک طبقه شیشه ای با کف شیشه ای است که در آن می توان بسیاری از زندگی دریایی را تجربه کرد اما این بار بدون ورودی از دنیای دریایی. در حقیقت ، فقط خدمتگزارانی که خدمات محرمانه ارائه می دهند هرگونه پیشنهادی را در مورد وجود دیگران ارائه می دهند. این واقعاً مکانی است برای یک گرایش عاشقانه.

اول از همه ، تعطیلات به مالدیو هوشیارتر از سفر به جزیره زیبای ولاساسارو نیست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا