ساختمان و مسکن

تکنیک ها و نکات مربوط به اسب سواری

ایده سوارکاری اغلب برای افراد گیج کننده است. ایده بالا رفتن در زین می تواند ترسناک باشد زیرا اسب ها نسبتاً بزرگ هستند و می توانند ترسناک به نظر برسند. بسیاری از مردم نگران سوار شدن هستند ، اما برخی از اسبها می ترسند. شما مسئولیت این کار نیستید. شما فقط روی اطلاعاتی که در طول زندگی جمع کرده اید کار می کنید.

سنگ بنای سنگین شروع به یادگیری تکنیک های اسب سواری می کند در حالی که پای شما هنوز در زمین کاشته شده است ، مدتها قبل از فکر کردن در مورد نشستن روی اسب. سنگ بنای اسب سواری شناخت خوبی از حیوانات و روانشناسی بی نظیر است.

هر کس خصوصیات انسانی را به حیواناتی که ما دوستشان داریم ، مانند اسبها نشان می دهد. ما تصور می کنیم اسب ها با روشی که انسان انجام می دهند احساس ، فکر و تعامل دارند. این آسیب پذیرترین کاری است که یک سوار اسب می تواند انجام دهد و معمولاً این اشتباه مهلکی است که سواران جدید مرتکب شده اند.

مردم و اسبها یک چیز نیستند. اسبها چیزهایی را به همان شکلی که انسان احساس می کنند احساس نمی کنند ، و یا چیزهایی را که انسان انجام می دهند فکر نمی کنند و آن را درک نمی کنند. شما واقعاً باید این ایده را درک کنید تا از خود و اسبها محافظت کنید ، چه در کف و چه در زین.

اجتماع اسب گله اوست. بنابراین ، آنها ذاتاً برنامه ریزی شده اند که مانند یک حیوان بسته ، وجود داشته باشند ، فکر کنند و پاسخ دهند. آنها برخلاف عمل معمولاً واکنش نشان می دهند ، زیرا این کار به سادگی انجام می شود. آیا تاکنون دیده اید گله ای از گورخرها در تلویزیون که از یک ببر یا چیزی متحیر شده است؟ اسبها به طور یکسان با چیزها ارتباط برقرار می کنند.

با این حال ، این فکر نباید شما را از یادگیری سوار شدن بر اسب متوقف کند. درعوض ، باید به شما یاد دهد که اسب ها انسانی نیستند و باید در مورد نحوه فکر کردن آنها برای درک واقعی تکنیک های سوارکاری فکر کنید. وقتی این کار را کردید ، همه چیز در جای خود قرار می گیرد.

هر کسی می تواند از یادگیری سواری لذت ببرد ، اما اگر با پایه و اساس بدی شروع کنید ، با روش ها و روال های نادرست شروع می کنید. به همین دلیل ، اکثر سواران تازه کار در اوایل آموزش سوارکاری در اسب سواری خود استعفا داده اند. آنها از نارضایتی از حیوانات قدرتمندی که از آنها می ترسند ، افتاده و یا حتی زخمی شده اند رنج برده اند. اجازه ندهید که تجربیات بد آنها را از یادگیری باز دارد.

یادگیری عدم سقوط و آسیب دیدگی بخشی از تجربه یادگیری است و به محض اینکه تکنیک های عالی سوارکاری در اسباب کله های خود قرار دهید ، می فهمید که اسب سواری می تواند یکی از بزرگترین کارهایی باشد که تا به حال انجام داده اید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا