بازرگانی

جلوگیری از زرد شدن ریشه فرش ماشینی

ریشه های فرش و روشهای اساسی حفاظت از آن

امروزه فرش های ماشینی نقش مهمی در کیفیت خانه دارند. فرش قسمت اعظم خانه را می پوشاند. تردد زیادی در فرش خودرو وجود دارد ، بنابراین آلودگی داخل آن بسیار بیشتر از سایر اقلام است. شکل معمولی فرش ماشینی یک زیگزاگ در هر دو طرف و یک ریشه در هر دو طرف است. ریشه در ابتدا و انتهای فرش قرار دارد.

ریشه فرش مهمترین جزء فرش ماشینی و فرش دستباف است. ریشه فرش نیز مانند سایر عناصر ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارد. ریشه ها در دو رنگ زرد و سفید هستند و هنگام خرید فرش ماشینی می توانید رنگ ریشه فرش مقدس خود را تغییر دهید.

ریشه های آن نقش مهمی در زندگی فرش دارند. پایه فرش واقعا سفت می شود و فرش را تعمیر می کند ، اما برخی از متقاضیان اصرار دارند که هنگام خرید فرش ماشینی ، ریشه را از بین می برند و به چهار فرش ماشینی تمایل دارند ، و دلیل این امر صعود و ریشه های آنها است. اثرات آنها کثیف است .. آنها می دانند که در خانه چه کارهایی نباید انجام دهند.

علت زرد شدن ریشه ها چیست؟

مشکل رنگ آمیزی ریشه ها برطرف شده است شستشوی فرش در خانه اتفاق می افتد. عدم رعایت توصیه های شستشوی صحیح فرش در خانه ، ریشه ها را زرد می کند. علاوه بر این ، نوع فرش و نوع نخ مورد استفاده در فرش های ماشینی ، تأثیر قابل توجهی بر وجود این مشکل دارد.

نقش ریشه های فرش در زندگی

نی عمر فرش ماشینی را افزایش دهید روشهای مختلفی وجود دارد که یکی از آنها محافظت صحیح از ریشه فرش ماشینی است. حفظ سلامت ریشه ها نقش مهمی در شادابی فرش ایفا می کند.

هنگام شستن فرش ها به ریشه ها توجه کنید

همانطور که در مقاله قبل اشاره شد ، فرش های ماشینی نیاز به مهارت خاصی دارند. هنگام شستشوی فرش ماشین باید از ریشه ها محافظت کرد. ترک خوردگی و آسیب دیدن ریشه فرش می تواند به کل فرش آسیب برساند.

راه حل حفاظت از ریشه

اگر زردی شما را از ریشه آزار می دهد ، بهتر است یکی از راهکارهای زیر را اعمال کنید:

  • Rooting یک راه حل آسان و گران است ، اما دارای معایب خاص خود است. هنگامی که چسب از پایه جدا می شود ، ممکن است ریشه های فرش آسیب ببینند.
  • دومین و مشکل ترین روش استفاده از تورهای محافظ فرش است. کشت ریشه فرش ؛ با قرار دادن ریشه ها در یک تور و در نتیجه ترک خوردن ، آسیب رساندن و آلوده نکردن به عنوان محافظ محافظت می کند.
  • برای محافظت بیشتر از ریشه ها می توانید ریشه ها را ببندید.

بازسازی ریشه فرش

اگر پایه فرش شما آلوده است یا به دلیل شکستگی تصمیم به تعویض آن دارید ، مراکز مربوطه را بررسی کنید. آنها ریشه های فرش را از روی آن برداشته و ریشه های جدید با کیفیت بالا را جایگزین آنها می کنند.

منبع :

منبع در سایت جلوگیری از زرد شدن ریشه فرش ماشینی | www.neginhelal.com

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا