بازرگانی

دستگاه دیونایزر- آب بدون یون – تصفیه آب

برای کسب اطلاعات فنی و مشاوره رایگان با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

۰۲۱۸۸۴۲۰۸۷۸

دیونیزر سیستمی است که از قسمتهایی مانند ستون کاتیونی بعلاوه رزینهای کاتیونی و ستون آنیونی بعلاوه رزین آنیونی تشکیل شده است.

دیونیزر چیست؟ دستگاهی که می تواند آب بدون یون یا آب خام تولید کند که رسانای الکترونیکی آن کمتر از یک میکروسایمن باشد.

عملکرد رزین در سیستم یونیزاسیون در ستون کاتیونی همه کاتیون ها است ، از جمله: کلسیم ، پتاسیم ، منیزیم و سدیم ، و در ستون های همه آنیون ها ، از جمله سولفات ، کربنات ، نیترات و سیلیکات از بین می رود.

ستون کاتیونی پس از پر شدن با اسید و ستون آنیونی برای سود آزاد می شود.

انواع و مواد دستگاه دیونیزر:

تولید کننده آب خام در اصطلاح یونیزه کننده معمولاً FRP یا SS 316L است.

یونیزر (دستگاه تولید آب بدون یون) توانایی تولید و عرضه در دو حالت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک را دارد تا کار کارکنان دستگاه را تسهیل کند. سیستم دیونیزر در تمام اندازه های آزمایشگاهی و صنعتی تولید شده و بعدا مورد استفاده قرار می گیرد.

موارد اصلی استفاده از سیستم دیونیزر عبارتند از:

برای حمایت از آب بدون یون با خلوص بالا ، با کیفیت بالا در آزمایشگاه ها و صنایع در بخشهای حساس آن مانند داروخانه ، شستشوی اجزای الکترونیکی ، آب مقطر و …. استفاده شده است.

مشخصات فنی سیستم دیونیزر:

با توجه به آمار کامل ارقام آب ، سیستم طراحی سیستم دیونایزر از 316 فولاد ضد زنگ یا همان فولاد با اسید داخلی و قلیایی ، با شیرآلات ایده آل FRP ساخته شده است. روی میز با شیرآلات و لوازم جانبی مناسب پی وی سی.

اطلاعات مربوط به سیستم دیونیزر:

طراحی بر اساس آنالیز دقیق آب

316 فولاد ضد زنگ با فولاد داخلی و سطح ضد اسید و قلیایی با شیر دید ایده آل FRP.

کنتور EC کامپیوتر برای پایش هدایت الکترونیکی

کل دستگاه در بالای یک شاسی نصب شده است

پمپ ورودی آب به تشخیص مشتری نصب می شود تا تأمین آب لازم را تأمین کند.

شرکت انرژی آتیه روشهای دیگری برای تولید آب بدون یون مانند نمک زدایی صنعتی نیز پیشنهاد می کند. برای به دست آوردن آب خالص ، توصیه می شود از یک دستگاه تصفیه آب صنعتی دوتایی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را داشته باشد.

منبع :
https://atie-energy.com/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%A2%D8%A8-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%A2%D8%A8/
تاریخ انتشار :
2020-09-20 21:01:14

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا