بازرگانی

دنیای فرش ماشینی | معرفی 7 محصول پرفروش فرش ماشینی کاشان

تمدن ایران یکی از اولین تولیدکنندگان فرش در جهان بود و تاریخ آن به هزاره دوم قبل از میلاد باز می گردد. فرش پازیریک که قدیمی ترین فرش جهان است ، با آثار تاریخی ایران در ارتباط است. در حال حاضر ، با پیشرفت صنعت ، تولید فرش به شکل ماشین رونق بیشتری یافته است. بزرگترین تولید کننده و صادر کننده فرش ماشینی در ایران شهر کاشان است که انواع فرش ماشینی را تولید می کند. بنابراین ، این شهر را جهان فرش ماشینی می نامند.

دنیای فرش ماشینی: عمل فرش ماشینی در کاشان

فرشهای ماشینی کاشان انواع مختلفی دارند که ما آنها را در دنیای فرش ماشینی کاشان معرفی می کنیم و در مورد مهمترین محصولات شرکت فرش هلنگ نگین مشهد ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادرکنندگان ماشین آلات فرش دستباف جهان (کاشان) بحث می کنیم:

1- دستگاه فرش 700

یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین محصولات در جهان فرش ماشینی ، فرش ماشینی 700 شانه است. فرش 700 شانه ضخامت های متفاوتی دارد و به انواع ساده و محبوب تقسیم می شود. ویژگی این محصول این است که بسیار خوب می خوابد و قیمت آن نسبت به سایر فرش های ماشینی ارزان تر است.

فرشهای ساخته شده از 2 تا 1000 دستگاه

با گسترش دستگاه های قالیبافی ماشینی ، پس از فرش 700 شانه ، یک دستگاه بافت جدید در بازار عرضه شد. صنعت فرش ماشینی (صنعت فرش کاشان) یکی از اولین واردکنندگان دستگاه های قالیبافی ماشینی است. فرش ماشینی 1000 شانه ضخامت و ضخامت طولی بالاتری نسبت به فرش 700 شانه دارد و تعداد گره در متر مربع بسیار بیشتر است که ظرافت و زیبایی بیشتری را نشان می دهد.

برای درک بهتر ضخامت و ضخامت فرش ماشینی می توانید به این مقاله نگاهی بیندازید. فرش های ماشینی 1000 شانه دارای کیفیت خواب خوب و کیفیت قابل قبولی هستند و هر دو از مزایای کیفیت و ظرافت بالای خواب برخوردارند.

شانه فرش 1200 ، محبوب ترین محصول در جهان فرش ماشینی است

بعد از فرش 1000 شانه ، قالی بافی 1200 شانه به بازار آمد و به لطف زیبایی کامل فرش 1200 شانه کاشان ، یکی از پرفروش ترین فرش های جهان است. ماشینکاری می شود. فرش. این دستگاه بافندگی معمولاً دارای ضخامت 1200 شانه و ضخامت 3600 می باشد. این فرش توسط شرکت فرش نگین مشهد هلال ، یکی از پیشروترین تولیدکنندگان فرش ماشینی (شرکت فرش کاشان) در جهان ساده و محبوب تولید می شود. راه ، و برای صادرات در سراسر ایران و سایر کشورها ارائه شده است.

4 – فرش 1500 شانه ، جدیدترین فرش های جدید دنیا از فرش کاشان

یکی از جدیدترین فرشهای ماشینی تولید شده در کاشان ، معروف به جهان فرشهای ماشینی. فرش 1500 شانه است. این فرش با چگالی بالا در بازار فرش مشابه فرش دستباف است. بنابراین ، بسیاری از خریدارانی که به دلیل قیمت بالا توانایی خرید فرش دستباف را ندارند ، به گزینه دستگاه 1500 شانه روی آورده اند.

در این مقاله محصولات اصلی در جهان فرش ماشینی را معرفی کرده ایم. در ادامه به معرفی انواع دیگر محصولات می پردازیم.

5- فرش قدیمی یا قدیمی

یکی از محبوب ترین محصولات در جهان فرش ماشینی ، فرش های آنتیک است. این فرش ها دارای اشکال ، تکه های قدیمی و غیره هستند. فرشهای عتیقه شرکت فرش هلین نگین مشهد در طیف وسیعی از پارچه ها و ضخامت ها از جمله 500 شانه ، 700 شانه ، 1000 و 1200 شانه که دارای بیشترین تنوع رنگ و فرم آن هستند به فروش می رسد.

۶- گبه ماشین فرش جهان

سایر محصولات موجود در کاشان ، جهان فرش ماشینی ، شامل تولید انواع فرش ماشینی به اشکال سنتی ، مهاجرتی ، رویایی ، عروسکی و … برای اتاق خواب ، آشپزخانه ، راهرو ، پله و … است. فرش های شرکت فرش هلال نگین مشهد دارای 480 و 8 فرش هستند و از نخ حرارتی Bcf ساخته شده اند و یکی از محصولات صادراتی است.

الیاف Bcf دوام بیشتری نسبت به الیاف اکریلیک دارند و بسیار گران هستند. در مرکز تولید نگین مشهد هلال سعی شده است این محصول از کیفیت خوب و دوام قابل قبولی برخوردار باشد.

7- قطعات ابزار فرش ماشینی

یکی دیگر از محصولات فروخته شده و صادر شده به نگین مشهد هلال ، محبوب ترین کلاس ماشین جاجیم است. گلیم جاجیم در انواع رول ، فرش ، روپیه و اندازه های مختلف مورد استفاده در مناطقی که نیاز به خرید و خرید فرش ارزان قیمت دارید استفاده می شود و یکی از محصولات صادراتی و با کیفیت است.

نتیجه:

در این مقاله سعی شده است توضیح مختصری در مورد انواع فرش ماشینی تولید شده در جهان فرش ماشینی کاشان که از نظر تولید مرکز صنعت فرش ماشینی کشور است ، ارائه شود. و صادرات.

منبع :

منبع در سایت دنیای فرش ماشینی | معرفی 7 محصول پرفروش فرش ماشینی کاشان | www.neginhelal.com

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا