ساختمان و مسکن

شوخی نکنید – پارک RV Belleville در Grand Valley Valley Texas Rally (RGV) وجود دارد

این چیست؟

Bibleville یک مرکز کنفرانس کتاب مقدس 40 هکتار غیر آکادمیک در آلامو ، تگزاس است ، جایی که “افراد زمستانی تگزاس” (همچنین با نام “داوطلبان زمستانی”) ایمان خود را به اشتراک می گذارند و در ماه های زمستان در فعالیت های مختلف شرکت می کنند. اگرچه دارای خانه و موبایل همراه است اما در اصل یک پارک خانگی سیار نیست. تمرکز آن روی خدمت به مردم محلی تگزاس و افراد محلی است که بیشتر آنها اسپانیایی هستند.

Bibleville می تواند بیش از 500 سالخور را با 100 محل تحویل و 180 کالای اجاره ای برای خانه های تلفن همراه در خود جای دهد. این سالن دارای 800 صندلی برای خدمات منظم در کلیساها ، مدارس یکشنبه ، مطالعات کتاب مقدس ، گروه های نماز ، کتاب مقدس و همایش های مذهبی ، کنسرت ها و مربای مقدس از جمله مجموعه افتخارات خود ، سرگرمی های مذهبی ، صنایع دستی ، شام و جلسات مختلف پروژه های خصوصی است.

با این حال ، در سال 1993 بیگ ویل با موسسه كتاب مقدس ریو گراند در ادینبورگ ، تگزاس ادغام شد. دومی یک کالج چهار ساله غیر متبحر کتاب مقدس برای آموزش مبلغان در آمریکای لاتین است که شامل مناطق مرزی بین مکزیک و ایالات متحده است. در سال 1946 توسط مبلغ دانمارکی ، MC تاسیس شد. آیلرت در ابتدا این کالج به زبان انگلیسی و اسپانیایی تدریس می شد. اما در سال 1955 ، من فقط به اسپانیایی رفتم. این دوره یک ساله فشرده اسپانیایی را برای دانشجویان غیر بومی که در کشورهای اسپانیایی زبان خدمت خواهند کرد ، فراهم می کند. بنابراین ، بیبی ویل هر دو وزارتخانه آمریکای لاتین و همچنین وزارتخانه های آن را در زمستان تگزاس و شهروندان محلی پذیرایی می کند.

آیا کسی می تواند در آنجا بماند؟

بله هر کس 55 ساله و بالاتر می تواند برای اقامت در آنجا درخواست کند و در ماههای زمستان 28 ساعت را در مأموریت بگذراند. با این حال ، این پارک متقاضیانی را می خواهد که مسیحی هستند که دارای منابع هستند. علاوه بر این ، هرکسی که در هیئت مدیره پارک یا در نقش های خاص رهبری کار می کند ، باید به صورت کتبی 15 ماده ایمانی را رعایت کند.

هزینه اتصالات و اجاره بها چقدر است؟

از طریق منابع اینترنتی ، حدود 250 دلار در ماه به مدت شش ماه.

تکالیف کتاب مقدس چیست؟

مأموریت های آن خیریه ، کمکی و کمکی است. این امر می تواند شامل تمیز کردن ، خیاطی ، پخت و پز ، خانه داری و کار دستی مانند کاشت درخت ، هرس درخت ، لوله کشی ، برق و انواع مختلف تعمیرات و همچنین جمع آوری مواد غذایی و کالاها برای اهدای مناطق به نیازمندان باشد.

آیا این تگزاس تگزاس در وزارتخانه های آمریکای لاتین شرکت می کند؟

شاید نباشد ، یا بندرت. به طور کلی ، بازنشستگان و سالمندان در تگزاس وقت و انرژی لازم برای گذراندن 4 سال دانشکده یا گذراندن یک دوره زبان فشرده را ندارند که نیاز به گذراندن یک آزمون استعدادی دارد. با این حال ، می تواند به صورت محلی یا مناطق ضعیف در امتداد مرز و جاهای دیگر ، همانطور که گفته شد ، خدمت کند.

آیا زمستان تگزاس می تواند فقط یک سال دوره اسپانیایی را پشت سر بگذارد؟

درست نیست. این دوره نیاز به تعهدات خاص مبلغین برای همان دانشکده دارد. هیچ کس نمی تواند این دوره فقط زبان را طی کند.

آیا در این پارک چیزی وجود دارد که مخصوص افرادی است که با آن آشنایی ندارند؟

بله Bibleville هر سال بین ژانویه و اوایل مارس پنج یا بیشتر کنفرانس رایگان کتاب مقدس در سالن اجتماعات برگزار می کند. این همایش های هفتگی توسط محققان مشهور دکترا و وزرا از نقاط مختلف قاره تدریس می شود. حضور در این همایش های عصرانه نیز از همه جا به دست می آید. تنها هزینه بازدید کنندگان در خارج از شهر اقامت و غذا است. داوطلبان زمستانی که در پارک زندگی می کنند می توانند در حد امکان در این تعداد شرکت کنند.

این پارک همچنین شامل حداقل نه انجیل در شنبه شب یا مجالس مذهبی است که در این دوره برای عموم آزاد است. این کنسرت ها گروه هایی با استعداد موسیقی یا تئاتر هستند. هزینه: پیشنهاد رایگان.

نتیجه.

کتاب مقدس بطور قطع برای کتاب مقدس در نظر گرفته شده است. حتی خیابان های آن نیز نام هایی نوشته اند. علاوه بر این ، این هدف مفید را برای آن “پرندگان برفی” فراهم می کند که بیشتر در زندگی خود در دره زمستان از سرگرمی و استراحت در هوای گرم می خواهند ، گرچه می توانند در اوقات فراغت خود این کار را انجام دهند. خدا از همه استفاده می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا