بازرگانی

فرش طرح مهسا 1200 شانه

فرش 1200 شانه طرح مهسا کد 9317

قالیچه های مهسا شکلی سنتی دارند و به شکل قالی اصفهان گرفته می شوند و حاوی ترنج زیبا و لچک هستند. فرش مهسا به رنگ طوسی (نقره ای) و دارای گل هایی طلایی رنگ است. این فرش ماشینی اصفهان دارای ضخامت عرضی 1200 شانه و ضخامت 3600 می باشد و نخ به کار رفته در آن از الیاف اکریلیک 100% هیت ست می باشد. فرش طرح مهسا کد 9317 دارای ابعاد استاندارد 12، 9، 6، 4 متر، لبه، لنت، پشتی و دایره و قابل سفارش در رنگ بندی نقره ای می باشد.

فرش ماشینی طرح اصفهان

فرش طرح اصفهان یکی از پرطرفدارترین انواع فرش ماشینی می باشد که علاوه بر اصالت و زیبایی دارای طرح منحصر به فردی نیز می باشد. فرش مهسا یکی از فرش های ماشینی به سبک طرح اصفهان است که رنگی روشن و منحصر به فرد دارد که با گل های طلایی به کار می رود. فرش طلاکوب یکی از جدیدترین و شیک ترین فرش های ماشینی می باشد. یکی از پرطرفدارترین فرش های سبک اصفهانی می توان گفت فرش نایین است که علاوه بر تجارت و پذیرایی در داچا در زمینه صادرات نیز یکی از گران ترین انواع صادرات است.

منبع :

منبع در سایت فرش طرح مهسا 1200 شانه | www.neginhelal.com

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا