بازرگانی

فرش طرح ونیز 1200 شانه

معرفی فرش طرح ونیز 1200 شانه کد 9511

فرش 1200 شانه ماشینی طرح ونزیا به گونه ای ساخته شده است که علاوه بر داشتن ترنج درشت، فرش 1200 شانه با ضخامت 3600 منحصر به فرد و ساده به نظر می رسد. طرح این فرش با حذف گل و گیاه اضافی در بالای فرش ماشینی برای اکثر دکوراسیون ها مناسب است. فرش طرح ونزیا در 4 رنگ آبی، کرم، زرشکی و نسکافه ای بافته می شود که بسته به نوع سلیقه می توانید هر سایزی را روی این فرش 1200 شانه اعمال کنید.

وزن فرش ماشینی کاشان

یکی از عواملی که در قیمت فرش ماشینی موثر است قیمت تمام شده فرش ماشینی است. وزن فرش متفاوت است و این اختلاف وزن ریشه در الیاف موجود در آن دارد. وزن فرش باید نرمال و متوسط ​​باشد، وزن فرش و همچنین کمبود آن برای شما مشکل ایجاد می کند. برای افزایش یا کاهش وزن فرش بر روی دستگاه از الیاف سنگین تر و سبک تر در محیط فرش استفاده می شود. بهترین الیاف برای فرش های ماشینی الیاف اکریلیک عملیات حرارتی شده است. وزن فرش و جنس نخ تاثیر مستقیمی بر قیمت فرش ماشینی کاشان دارد. به عنوان مثال قیمت فرش 1200 شانه گرانتر از فرش 1200 شانه ساده است که به دلیل استفاده از پارچه اکریلیک در فرش برجسته می باشد.

منبع :

منبع در سایت فرش طرح ونیز 1200 شانه | www.neginhelal.com

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا