بازرگانی

قیمت فیلتر جامبو – فیلتر دستگاه تصفیه آب – شرکت آتیه انرژی

فیلترهای میکرون نقش مهمی در دستگاه های تصفیه آب صنعتی دارند. در واقع قبل از ورود آب به وسیله پمپ کف به غشا ها ، باید توسط سیستم پیش تصفیه و همچنین نمک های درشت آن پاک شود ، تا این نمک های درشت به غشا وارد نشوند و آسیب نبینند.

بنابراین ، فیلترهای آب شامل فیلترهای دیسکی ، فیلترهای شنی ، فیلترهای کربن و فیلترهای جامبو (فیلترهای میکرونی) هستند که هرکدام از آنها یک نوع املاح آب را سبک و از بین می برند.

یکی از مهمترین فیلترهای دستگاه تصفیه آب ، جامبو (فیلتر میکرون) یا فیلترهای ریز است که توانایی حذف املاح آب را تا 5 میکرون دارند. این فیلترها همچنین قابل شستشو و تعویض هستند و اپراتور باید در فواصل معین این فیلترها را تعویض کند تا بتواند از ورود املاح اضافی به غشا جلوگیری کند.

این فیلترها در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند و به بازار عرضه می شوند. این شرکت مسئولیت کلیه مشتریان و مصرف کنندگان این نوع فیلترها را بر عهده دارد.

لازم به ذکر است که از فیلتر جامبو در پیش تصفیه دستگاه های تصفیه آب صنعتی برای کاهش گرفتگی سطح غشاها استفاده می شود ، از این رو بسیار مهم است. بنابراین ، هنگام انتخاب فیلتر جامبو بهتر است از کیفیت به عنوان ملاک استفاده شود.

فیلترهای جامبو دو نوع هستند

A: فیلتر جامبو فیبر

ب: فیلتر چرخشی جامبو

این شرکت همچنین واردکننده جعبه فیلتر جامبو و فیلترهای ریز است که در کلیه صنایعی که با آب کار می کنند و نیاز به فیلتر دارند ، مورد استفاده قرار می گیرد. بر اساس جریان های مختلف آب ، جعبه های فیلتر جامبو با ورودی های یک و دو اینچی ارائه می شوند. برنامه های محفظه فیلتر جامبو.

برای تصفیه آب آشامیدنی در ورودی ساختمان و محافظت از تجهیزات استفاده می شود.

کاربردهای صنعتی محفظه فیلتر جامبو.

این ماده اغلب برای نصب در سیستم های پیش تصفیه آب که دارای نمک های فیزیکی بالای 5 میکرون هستند استفاده می شود.

مهمترین کاربرد آن در پیش تصفیه دستگاههای تصفیه آب است.

شرایط استفاده از فیلتر جامبو.

دمای استفاده باید بین 3 تا 5 درجه باشد.

حداکثر فشار شارژ ورودی باید کمتر از 8 بار باشد.

لازم به ذکر است که در آبهایی با کدورت بالا ، تعویض فیلتر میکرون در مدت زمان کوتاهتری ضروری است. زیرا کدورت یکی از عواملی است که رابطه مستقیمی با عمر غشا دارد و می تواند عمر غشا را کاهش دهد

منبع :
https://atie-energy.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B1-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%A8%D9%88-%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%A2%D8%A8/
تاریخ انتشار :
2020-09-21 19:00:41

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا