اپلیکیشن و نرم‌افزار

معرفی بازی موبایل نوروزی؛ بهترین‌های آفلاین

به طور حتم در ایام نوروز بسیاری از افراد هستند که خانه‌نشینی را به مسافرت و دید و بازدید ترجیح می‌دهند. برای این دسته از افراد که اغلب گیمر و یا عاشق بازی هستند، بازی کردن می‌تواند بهترین سرگرمی باشد. اما از آن جایی که این روزها بسیاری از بازی‌ها اینترنت‌محور شده‌اند، شاید یافتن عناوینی جذاب و در عین حال آفلاین کمی سخت باشد. اما جای نگرانی نیست؛ هنوز هم عناوین آفلاین زیادی وجود دارند که در این مطلب قصد داریم به معرفی 10 مورد از بهترین عناوین در این دسته بپردازیم.

9,500,000

تومان

6,049,000

تومان



1. Into the Dead 2

بهترین عناوین آفلاین

عاشق بازی‌های ترسناک و مهیج هستید و می‌خواهید روزهای تعطیل عید را به جذاب‌ترین شکل ممکن بگذرانید؟ Into the Dead 2 دقیقا آن چیزی است که به دنبال آن می‌گردید. در این بازی که می‌توان آن را یک بازی شوتر هیبریدی جالب هم به حساب آورد، باید با زامبی‌ها مبارزه کنید. به این صورت که در هر مأموریت معمولا در وسط یک میدان پر از زامبی هستید و باید آن‌ها را با سلاح‌هایی که در طول بازی آزاد می‌کنید و ارتقا می‌دهید سلاخی کنید.

البته تصور نکنید کشتن زامبی‌ها می‌تواند خیلی ساده باشد. باید از استراتژی‌های بسیار خوبی استفاده کنید تا بتوانید بدون زحمت اضافه آن‌ها را از میان بردارید. از جمله ویژگی‌های بازی می‌توان به گرافیک عالی، انواع و اقسام اسلحه‌ها، یک سگ که همراه شماست، برجک‌های دفاعی و… اشاره کرد. حتی پایان‌بندی‌های مختلفی هم بر اساس اتفاقات داخل داستان برای آن وجود دارد که به جذابیت آن اضافه می‌کند. تمام این‌ها در کنار گرافیک بالاتر از متوسطی که این بازی دارد باعث شده با یکی از بهترین عناوین آفلاین سبک شوتر – زامبی طرف باشیم که می‌تواند لحظات جذابی را هم در تعطیلات برای شما رقم بزند.

2. Alto’s Odyssey

Alto’s Odyssey یکی از طبیعی‌ترین انتخاب‌های گیمرها هنگام جست‌وجو برای یک بازی آفلاین و البته رایگان است. این بازی مکانیک‌های ساده‌، گرافیک بسیار چشم‌نواز و استایلی آرامش‌بخش دارد. بازیکن در نقش شخصیت اصلی داستان باید روی تپه‌ها اسکی کند، از برخورد با موانع خودداری کند و با پرش‌هایی بلند، به نقاط تازه دسترسی یابد. از طرف دیگر آیتم‌هایی در سراسر محیط پخش شده‌اند که پس از جمع‌آوری‌شان می‌توانید به گزینه‌های اضافه برای شخصی‌سازی شخصیت خود دسترسی پیدا کنید. گرافیک بازی بسیار مینیمال است اما با استفاده درست از رنگ‌های تیره و گرم، اتمسفری بسیار جالب بر آن حاکم شده است.

این بازی را می‌توانید به صورت کاملا رایگان دانلود کنید و با مشاهده اندکی تبلیغ، به تجربه‌اش بپردازید. این را نیز باید افزود که بازی برای کودکان هم بسیار مناسب و سرگرم‌کننده تلقی می‌شود. اگر از Alto’s Odyssey خوشتان آمد، می‌توانید به سراغ بازی دیگر استودیوی Noodlecake، یعنی Alto’s Adventure هم بروید تا تعطیلات عیدتان پر شود از بازی‌های سرگرم‌کننده و جذاب.

3. Really Bad Chess

اگر به بازی شطرنج علاقه دارید، عاشق بازی Really Bad Chess خواهید شد. حتی اگر بازی شطرنج در لیست بازی‌های مورد علاقه‌ی شما نباشد باز هم شانسش بالاست که به Really Bad Chess علاقه‌مند شوید چرا که این بازی اگرچه اصول شطرنج را پیاده می‌کند اما تعداد مهره‌های درون آن کاملا متفاوت هستند.

در واقع Really Bad Chess یک تعریف جدید و فوق‌العاده جذاب از بازی شطرنج ارائه می‌دهد به گونه‌ای که شما دیگر محدودیت خاصی را تجربه نمی‌کنید. شما در این بازی به جای یک شاه، 8 شاه و به جای دو فیل و 8 سرباز، 4 فیل و فقط 3 سرباز در اختیار دارید. حالا باید توانایی‌های خود را محک زده و ببینید آیا باز هم می‌توانید در بازی شطرنج ادعا داشته باشید یا خیر. این بازی به صورت آفلاین در دسترس قرار دارد اما امکان انجام بازی با دوستان هم در حالت آنلاین وجود دارد که در این صورت می‌توان آن را در جمع‌های دوستانه هم تجربه کرد و لذت برد.

4. Once Upon a Tower

اگر به دنبال یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی‌های آفلاین در سبک اکشن برای اندروید و iOS هستید تا تعطیلات عید را برایتان جذاب‌تر کند، پیشنهاد می‌شود Once Upon a Tower را حتما امتحان کنید. این بازی که توسط استودیوی بازی‌سازی Pomelo Games عرضه شده، به صورت رایگان برای اندروید و iOS در دسترس قرار دارد و توانسته امتیاز بالایی را هم به خود اختصاص دهد. در این بازی شما اگرچه در نقش یک شخص گیر افتاده در بالای برج،‌ منتظر هستید تا شوالیه‌ی رویاهای‌تان از راه برسد و نجات‌تان دهد اما او خودش توسط نگهبان این برج زندانی شده است تا مجبور شوید دست بکار شده و خود را نجات دهید.

شما در واقع نقش همان شوالیه‌ی شجاع را بازی می‌کنید که با در دست داشتن یک چکش قدرتمند، باید برای نجات جان خود از دست نگهبان قلعه تلاش کند بازی به بهترین شکل ممکن طراحی شده و تجربه‌ی آن هم فوق‌العاده لذت‌بخش است. در این بازی نسبتا دلهره‌آور، صداگذاری هم به هیجان‌انگیزترین شکل ممکن صورت گرفته تا بدین ترتیب هرچه را که برای تجربه‌ی یک بازی جذاب نیاز دارید مقابل چشمان‌تان قرار داشته باشد.

5. Jungle Marble Blast

برای آن دسته از افرادی که عاشق بازی‌های شوتر هستند اما نمی‌خواهند خشونت بازی‌های معمول در این سبک را تجربه کنند، Jungle Marble Blast را پیشنهاد می‌کنیم که یکی از بهترین عناوین آفلاین است. بازی پرهیجانی که فقط کافی است چالش‌های آن را دست کم بگیرید تا ببینید چقدر می‌تواند ترسناک‌تر و مهیج‌تر از یک بازی شوتر تفنگی باشد.

هدف این بازی بسیار ساده است. شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که با استفاده از توپ‌هایی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، گوی‌های همرنگ با آن را هدف گرفته و از جریان بازی خارج کنید. آنقدر باید این کار را انجام دهید تا تمام گوی‌ها از بین بروند. اینجاست که می‌توانید بازی را ببرید که البته برای رسیدن به چنین چیزی باید نشان دهید ذهن آرام و در عین حال سریعی دارید.

6. Tank Hero: Laser Wars

Tank Hero: Laser Wars (تانک قهرمان: جنگ لیزری) عنوان یک بازی جذاب و هیجان انگیز در سبک آرکید است که توسط استودیو بازی سازی Clapfoot In ساخته شده و در حال حاضر با امتیاز بسیار بالایی در بین محبوب‌ترین بازی‌های موبایل دیده می‌شود. یک بازی بسیار جذاب که به شما نقش یک راننده‌ی تانک را می‌دهد تا بتوانید با استفاده از آن، دشمنان خود را نابود کنید.

این بازی داستان خاصی را دنبال نمی‌کند، در نتیجه فقط برای این خوب است که اوقات فراغت خود را با انجام آن بگذرانید. این بازی مرحله‌ای است و مکانیزم ساده‌ای دارد اما مراحل مختلف آن اصلا راحت نیستند و چالش زیادی را جلوی روی شما قرار می‌دهند. این بازی به صورت رایگان و آفلاین برای دانلود در دسترس قرار دارد. بنابراین پیشنهاد می‌شود هرچه زودتر به نصب آن اقدام کنید تا شانس تجربه‌ی یکی از جذاب‌ترین بازی‌های موبایلی را از دست ندهید.

7. Smash Hit

یکی از زیباترین، جذاب‌ترین، اعتیادآورترین و هیجا‌ن‌انگیزترین عناوین رایگان برای اندروید و iOS بازی Smash Hit است. اگرچه Mediocre این بازی را در سال 2014 عرضه کرده اما به جرئت می‌توان گفت امکان ندارد با یک بار تجربه، آن را کنار بگذارید چرا که فوق‌العاده اعتیادآور و نفسگیر دنبال می‌شود و اجازه نمی‌دهد از کنار گوشی تکان بخورید. در نتیجه کاملا برای گذراندن تعطیلات عیدی مناسب است.

در این بازی دیگر خبری از کاراکتر نیست! شما کنترل توپ‌های فلزی مختلفی را برعهده دارید که باید به وسیله‌ی آن‌ها، شیشه‌های مختلفی را که به عنوان مانع در پیش روی شما قرار دارند بشکنید تا بتوانید راه خود را از اتاقی به اتاق دیگر هموار کنید. چیزی که بیشتر از همه باعث جذابیت این بازی شده، صدای عالی شکستن شیشه‌هاست که حسی کاملا واقعی را به شما القا می‌کند. اما صداگذاری مهیج تمام ماجرا نیست. استودیوی سازنده آنقدر خلاق بوده که برای این بازی، 11 سبک گرافیکی مختلف را طراحی کرده به گونه‌ای که هر اتاق، گرافیک و ظاهر مخصوص به خود را دارد.

8. Traffic Rider

اگر عاشق موتور سواری هستید و به دنبال یک بازی هستید تا اوج هیجان و لذت راندن موتور را به شما تزریق کند، پیشنهاد ما دانلود Traffic Rider است. یک بازی کم حجم با طراحی منحصر به فرد که توانسته نظر همه کاربران سراسر جهان را به سمت خودش جلب کند و در نتیجه می‌تواند برای گذراندن اوقات فراغت، گزینه‌ی مناسبی باشد.

در این بازی شما گرافیک فوق‌العاده‌ای را شاهد خواهید بود، جزئیات به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشته می‌شوند، محیط طراحی زیبایی دارد، انواع و اقسام موتور سیکلت در کلاس‌های مختلف در آن وجود دارد و بسیاری موارد خوب دیگر که بیان همه‌ی آن‌ها از حوصله‌ی متن خارج است. پیشنهاد می‌شود اگر به دنبال بازی‌های سبک دوندگی بی‌نهایت هستید، این بازی را دانلود کنید چون نه پایانی دارد و نه داستان.

9. Major Mayhem 2

یکی از بازی‌های جذاب و صد البته بامزه که می‌تواند تعطیلات نوروزی را به جذاب‌ترین روزهای شما تبدیل کند. این بازی گرافیکی کارتونی دارد اما آنقدر زیبا طراحی شده که اصلا حس بچگانه بودن را به شما القا نمی‌کند. از سویی بازی آنقدر مهیج و جذاب هست که شما را در روند خود غرق می‌کند و اجازه نمی‌دهد حتی برای لحظه‌ای کوتاه از آن چشم بردارید.

بازی داستان خاصی را دنبال نمی‌کند اما به صورت کلی شما در نقش شخصیت اصلی آن ظاهر می‌شوید و با استفاده از سلاح‌های قدرتمند، باید با دشمنان زیادی روبرو شوید. هدف شما نجات جهان است. البته اگر به داستان اهمیت می‌دهید، یک بخش داستانی هم وجود دارد که بیش از 50 مرحله‌ی مختلف دارد اما داستان آن خیلی قدرتمند نیست ولی چالش‌ها آنقدر سنگین هستند که ساعت‌ها شما را میخکوب خواهد کرد.

10. Shadow Fight 2

این روزها یافتن بازی که بیش از صد میلیون بار دانلود شده باشد اما همچنان امتیاز آن نزدیک به 5 باشد بسیار سخت است. اما ما یک عنوان استثنائی در لیست خود داریم؛ Shadow Fight 2. یک بازی مهیج، جذاب و نفسگیر که بیش از 500 میلیون کاربر فعال از سراسر جهان دارد و در واقع یکی از بهترین عناوین سبک مبارزه‌ای به حساب می‌آید.

در این بازی شما یک مبارز هستید که باید با کمک سلاح‌های مختلف با دشمنان خود به مبارزه بپردازید و با انجام حرکات رزمی واقعی و ضربات سنگین شمشیر آن‌ها را از پا در بیاورید. سختی این بازی روند صعودی دارد و از آسان به سخت می‌رود تا آهسته آهسته شما را در روند جذاب خود غرق کند.


طبیعتا هر گیمری با خواندن این مطلب با یاد بازی‌های جذابی می‌افتد که می‌توانست در لیست بهترین عناوین آفلاین حضور داشته باشد. اما نمی‌شد نام تمام این بازی‌ها را لیست کرد. با این حال اگر شما تجربه‌ی انجام بازی آفلاین جذابی را داشته‌اید، می‌توانید نام آن را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

9,500,000

تومان

6,049,000

تومان

سوالات متداول درباره بهترین بازی‌های آفلاین

آیا این بازی‌ها رایگان هستند؟

نمی‌توان گفت همه‌ی این بازی‌ها رایگان هستند اما اکثر آن‌ها را می‌توان بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای تجربه کرد. اما تقریبا 90٪ آن‌ها خرید درون برنامه‌ای دارند که فقط سرعت پیشرفت در جریان بازی را بیشتر می‌کند.

آیا این بازی‌ها را می‌توان آنلاین هم تجربه کرد؟

بله. برخی از این بازی‌ها امکان تجربه‌ی آنلاین را هم دارند؛ مثل Tank Hero: Laser Wars.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا