اپلیکیشن و نرم‌افزار

معرفی بازی موبایل نوروزی؛ بهترین‌های آنلاین

دوران عید، دوران بازی و سرگرمی و به مسافرت رفتن است. اما معمولا گیمرها و کسانی که عاشق بازی کردن هستند، لحظه‌شماری می‌کنند این ایام سر برسند تا آن‌ها فرصتی پیدا کنند با خیالی آسوده به انجام بازی بپردازند. اگر شما هم جز همین افراد هستید و می‌خواهید یکی دو هفته‌ی تعطیل در عید را با انجام بازی‌های جذاب سپری کنید با ما همراه باشید تا شما را با 15 مورد از بهترین عناوین آنلاین موبایل آشنا کنیم.

فهرست محتوا

بهترین عناوین آنلاین
    1. Raid: Shadow Legends
    2. Brawlhalla
    3. Mech Arena
    4. Genshin Impact
    5. Iron Order 1919
    6. League of Legends: Wild Rift
    7. Call of Duty: Mobile
    8. Mario Kart Tour
    9. Fortnite
    10. PUBG Mobile
    11. Clash of Clans
    12. Clash Royale
    13. Garena Free Fire Max
    14. Sky: Children of the Light
    15. Among Us

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11S دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت – گلوبال

8,590,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

6,049,000

تومان

خرید محبوب‌ترین گوشی‌ها از دیجی‌کالا

مشاهده همه



1. Raid: Shadow Legends

بهترین عناوین آنلاین

نخستین بازی این لیست، از نامش پیداست که قرار است شما را در دنیایی ماواراطبیعه به دنبال ماجراجویی بفرستد. Raid: Shadow Legends که در میان گیمرهای ایرانی با نام یورش: اسطوره‌هایی از دنیای سایه‌ها شناخته می‌شود، یکی از بهترین عناوین سبک نقش آفرینی آنلاین و رقابتی به حساب می‌آید که به صورت رایگان در فروشگاه‌های مختلف در دسترس قرار دارد. این بازی زیبا ترکیبی جالب از سبک‌های اکشن، استراتژیکی، تاکتیکال و از همه مهم‌تر نقش آفرینی است تا یک مجموعه‌ی کامل و جذاب در اختیارتان باشد.

شما در این بازی نقش قهرمانی اسطوره‌ای و افسانه‌ای را بازی می‌کنید که در دنیایی به نام Teleria (تلریا) تلاش می‌کند تا این سرزمین را که اکنون به میدان نبردی خونین تبدیل شده به صلح و آرامش برساند. دشمنان شما اهریمن‌ها و شیاطین هستند که باید با هوش بالا و در پیش گرفتن استراتژی‌های مختلف با آن‌ها مبارزه کنید. این بازی صدها نوع قهرمان و شخصیت متفاوت از 16 گروه و نژاد مختلف از قبیل ارک، الف، شوالیه، جادوگر و… دارد تا بدین ترتیب هیچوقت خسته‌کننده دنبال نشود. این بازی دارای بخش های مختلفی از جمله کمپین های PVE و رقابت های PVP است تا بدین ترتیب حتی اگر از بخش آنلاین آن خوشتان نیامد بتوانید روند داستانی آن را دنبال کنید.

2. Brawlhalla

Brawlhalla یک بازی عالی و اگر نخواهیم اغراق کنیم باید بگوییم از بهترین عناوین آنلاین در سبک مبارزه‌ای است که می‌تواند در ایام عید شما را به گوشی میخکوب نگه دارد. کاربران در این بازی روی پلتفرم کوچکی که امکان افتادن از روی آن هم وجود دارد با یکدیگر مبارزه می‌کنند. کاراکترهای مختلف این بازی، قابلیت‌ها و توانایی‌های متعددی دارند تا بدین ترتیب بازی کسل‌کننده و تکراری نباشد.

کنترل این بازی سخت نیست اما خوشبختانه امکان شخصی‌سازی آن‌ها برای داشتن تجربه‌ای بهتر وجود دارد. Brawlhalla از حالت‌های مبارزه‌ای مختلف هم بهره می‌برد. Brawlhalla یکی از بهترین عناوین آنلاین است که می‌توان با جمع زیادی از دوستان آن را تجربه کرد و اصلا به خاطر کمبود کاراکتر و حالت‌ها و سبک‌های مختلف مبارزه کسل نشد. بنابراین پیشنهاد می‌شود حتما آن را در دوران تعطیلات نوروزی با دوستان و آشنایان خود تجربه کنید چرا که رایگان است و هزینه‌ای برای آن پرداخت نمی‌کنید.

3. Mech Arena

مک آرنا روایت‌گر جنگی است که شامل ربات‌ها می‌شود و نه انسان. به عبارتی دیگر، شما در این بازی باید در نقش ربات‌های جنگی ظاهر شوید که لحظه به لحظه در جنگ‌های نفسگیر و مرگبار با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند. این بازی آنلاین به صورت 5 به 5 و فوق‌العاده حساس قابل انجام است و این اجازه را می‌دهد که با بازیکنان زیادی از سراسر جهان رقابت کنید. امکانات شخصی‌سازی گسترده، سلاح‌های مختلف، مکانیزم عالی و… از جمله قابلیت‌های این بازی به حساب می‌آید.

دسته بازی تسکو مدل TG 135W

1,161,000 تومان

مشاهده و خرید

4. Genshin Impact

بازی Genshin Impact یکی از پرطرفدارترین و بهترین عناوین آنلاین است که با داستان بی‌نهایت جذاب و گیرایی که دارد می‌تواند شما را حسابی سرگرم کند. در این بازی شما در نقش یک خواهر یا برادر هستید که از یک دنیای دیگر به زمین فرستاده می‌شوند. اینطور که به نظر می‌رسد، یک خدا به عنوان مجازات شما را به زمین فرستاده و از هم جدا کرده است.

هدف اصلی شما در این بازی این است که کسانی را که از شما جدا شده‌اند پیدا کرده و به همراه یکدیگر، این سفر چالش‌برانگیز را ادامه دهید، دلایل اتفاقاتی که افتاده را کشف کنید و در نهایت راهی برای بازگشت به دنیای خود پیدا کنید. بازی Genshin Impact یک بازی سوم شخص است که اتفاقات آن در جهانی باز جریان دارد. شما این امکان را دارید تا در نقش شخصیت‌های متنوع که هر کدام خصوصیت‌ها و مهارت‌های مخصوص به خود را دارند بازی را انجام دهید و مراحل آن را پشت سر بگذارید.

5. Iron Order 1919

Iron Order 1919 روایت‌گر جنگی است که در اروپا اتفاق می‌افتد و هر طرف می‌خواهد بر این قاره مسلط شود. اما جنگی که در این بازی شاهدش هستیم، از جنگ انسانی به مکانیکی تبدیل می‌شود به گونه‌ای که انسان‌ها فقط نظاره‌گیر اتفاقات خشنی هستند که در حال وقوع است. حالا شما باید با هوش استراتژیک خود، به گونه‌ای نیروهایتان را برنامه‌ریزی کنید که بتوانید بر دشمنان چیزه شوید. این بازی حال و هوا و سناریوهای جنگ جهانی اول و بعد از آن را تداعی می‌کند و شما باید در این فضا و با استفاده از جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری روز دنیا، بر اروپا تسلط پیدا کنید.

6. League of Legends: Wild Rift

بازی League of Legends: Wild Rift یکی از بهترین و اعتیادآورترین بازی‌های آنلاین است که اگر سرعت اینترنت شما قابل قبول و پینگ شبکه‌تان پایین است، پیشنهاد می‌شود آن را از دست ندهید. بازی League of Legends: Wild Rift به صورت گروهی انجام می‌گیرد، بدین ترتیب می‌توانید حتی آن را با دوستان خود نیز تجربه کرده و لذت ببرید. به شرطی که با گروه خود هماهنگی بی‌نظیری داشته باشید چون این بازی شدیدا استراتژیک بوده و نیاز دارد صبر و حوصله داشته باشید و بهترین زمان را برای بکارگیری توانایی‌های مختلفی که دارید انتخاب کنید.

در این بازی شما یک قهرمان از دنیای LoL را انتخاب کرده و به همراه گروه خود که هر یک از آن‌ها نیز در نقش یکی از قهرمانان ظاهر می‌شوند، با دشمنان خود به مبارزه بپردازید. کنترل کامل این قهرمان در دستان شما قرار دارد و با توجه به قدرت‌ها و توانایی‌های خاص و منحصر بفردی که هر یک از آن‌ها دارند، می‌توانید دشمنان‌تان را غافلگیر کنید. بازی گرافیک خوبی دارد، طراحی‌های سه‌بعدی آن عالی هستند، صداگذاری کم‌نظیر و جلوه‌‌های بصری چشم‌نواز و… هم در آن وجود دارد تا بحثی در کم‌نقص و عالی بودن این بازی وجود نداشته باشد.

7. Call of Duty: Mobile

Call of Duty: Mobile، یکی از بهترین عناوین شوتر آنلاین است که کاربران بسیار زیادی هم از سراسر دنیا دارد. خصوصا اینکه تمام المان‌های بازی به گونه‌ای کاملا استاندارد طراحی شده‌اند و کاربر اصلا احساس خستگی نمی‌کند. البته شاید تجربه‌ی آن روی گوشی در مقایسه با کامپیوتر یا کنسول خیلی جذاب نباشد اما برای کسانی که روی موبایل گیمینگ انجام می‌دهند، قطعا Call of Duty: Mobile یکی از بهترین‌ها خواهد بود.

مثل هر Call of Duty دیگری، نسخه موبایل هم به صورت اول شخص دنبال می‌شود و اجازه می‌دهد به رقابت آنلاین با سایرین بپردازید. از طرف دیگر اما شاهد یک حالت بتل رویال 100 نفره مشابه به PUBG Mobile و فورتنایت نیز هستیم. تمام این‌ها باعث می‌شود Call of Duty: Mobile همرده با بهترین بازی های رایگان اول شخص باشد و در عین حال شما را از تجربه بتل رویال دریغ نکند.

8. Mario Kart Tour

در تمجید از بازی Mario Kart Tour همین بس که از زمان عرضه تاکنون این بازی توانسته لقب موفق‌ترین و محبوب‌ترین بازی موبایل مسابقه‌ای اندروید و iOS را از آن خود کند. نسبت به نسخه‌ی کنسولی، نسخه‌ی موبایل بازی محتوای کمتری دارد اما به اندازه‌ای غنی هست که بتواند شما را برای مدت‌ها سرگرم نگه دارد. حالت‌های مختلفی وجود دارد که از جمله این موارد می‌توان به حالت چندنفره اشاره کرد. اگرچه این بازی رایگان است اما برای بهره‌مندی از یک سری موارد نیاز به خرید درون برنامه‌ای خواهید داشت.

9. Fortnite

Fortnite یک بازی با سبکی درست شبیه به پابجی است با این تفاوت که شما در اینجا به انواع و اقسام شخصیت‌های مختلف از بازی‌ها و دنیاهای مختلف دسترسی خواهید داشت و می‌توانید با تمام آن‌ها بازی را تجربه کنید. در این بازی هم 100 بازیکن بدون هیچگونه تجهیزات اضافی در یک نقشه بزرگ رها می‌شوند و وظیفه دارند تا در سریع‌ترین زمان ممکن اسلحه و مهمات به دست بیاورند و رقایب خود را نابود کنند. در پایان تنها فردی که بتواند زنده بماند، برنده مسابقه خواهد بود.

10. PUBG Mobile

پابجی موبایل اگر پرطرفدارترین بازی بتل رویال موبایل نباشد، قطعا یکی از آن‌هاست که به خاطر چنین سبک مبارزه‌ای جذابی به سرعت توانسته به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اندروید (و البته دیگر پلتفرم‌ها) بدل شود که از سیستم کنترل ساده و در عین حال مناسب، گرافیک خیره‌کننده و محیط کاربری جذاب و سرگرم‌کننده بهره می‌برد. مسلما با این بازی و روند آن آشنا هستید اما برای آن دسته از کاربرانی که هنوز به انجام این بازی هیجان انگیز نپرداخته‌اند باید بگوییم در پابجی 100 نفر از یک هواپیما به درون یک جزیره‌ای فرود می‌آیند و مبارزه اصلی نیز دقیقا از همین لحظه آغاز می‌شود.

در این جزیره باید با 99 بازیکن دیگر از سراسر جهان (حتی دوستان‌تان) مبارزه کنید و یکی پس از دیگری آن‌ها را از بین ببرید تا آخرین فردی باشید که درون میدان باقی می‌ماند. ابتدا که به جزیره فرود می‌آیید هیچ گونه اسلحه‌ای ندارید. اما در سرتاسر جهان بازی اسلحه‌، وسایل نقلیه و لوازمی از این دست وجود دارد که باید برای بقای خود آن‌ها را پیدا کرده و از آن‌ها استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که محیط بازی درون یک دایره بزرگ اتفاق می‌افتد که لحظه به لحظه کوچک‌تر می‌شود و باید تمام تلاش خود را انجام دهید تا درون این دایره بمانید.

دسته بازی PUBG مدل k21

80,000 تومان

مشاهده و خرید

11. Clash of Clans

چه گیمر باشید چه نباشید، حداقل تا به حال یک بار نام Clash of Clans باید به گوشتان خورده باشد. به گونه‌ای که مدت زمان کوتاهی پس از عرضه به محبوب‌ترین بازی آنلاین در نزد گیمرهای ایرانی تبدیل شد. در Clash of Clans بازی به شما یک دهکده متروکه و بدون هیچ تجهیزات دفاعی می‌دهد که باید به مرور زمان تجهیزات جدیدی را آزاد و سرباز‌ها و مهمات خود را تقویت کنید. در کنار این موارد، حالت‌های PvE و PvP هم حضور دارند که هر کدام دنیای خودشان را دارند. روند این بازی کمی طول می‌کشد تا به انتها برسد اما آنقدر سرگرم‌کننده هست که حتی بعد از سال‌ها تجربه، خسته‌کننده نشود.

12. Clash Royale

یکی از بهترین عناوین آنلاین که برای سیستم‌عامل اندروید و iOS در دسترس قرار دارد Clash Royale است. بازی Clash Royale از کمپانی معروف سوپرسل، یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در میان بازی‌های کارتی است که رکوردهای میلیونی جابجا کرده و روزانه صدها هزار نفر مشغول انجام آن هستند. این بازی یک جنگ تن به تن واقعی است و در یک میدان نبرد رخ می‌دهد. بازی کلش رویال به شما این امکان را می‌دهد که برای خود یک میدان نبرد خلق کنید و سپس با حریفان خود به رقابت بپردازید. در حین مبارزه و نبرد شما با کارت بازی می‌کنید و مبارزان، سربازان و… را به انتخاب خود به صحنه نبرد وارد می‌کنید.

 

13. Garena Free Fire Max

Garena Free Fire Max یا همان فری‌فایر یکی دیگر از بازی‌هایی است که شباهت زیادی با Call of Duty و PUBG دارد. البته منظورمان از شباهت فقط سبک آن است. فری‌فایر کاربران بسیار زیادی خصوصا در بین ایرانی‌ها دارد و توانسته بعد از مدت کوتاهی، طرفداران این سبک را عاشق خود کند. از آن جایی که این بازی بنل رویال است، بنابراین سبک آن مشابه چیزی است که در پابجی و فورتنایت شاهد هستیم.

جریان بازی از این قرار است که شما و 49 بازیکن دیگر از سراسر جهان درون یک جزیره‌ی دورافتاده فرود می‌آیید و با یکدیگر به رقابت می‌پردازید تا زمانی که بالاخره به جز یک نفر، سایر بازیکنان از بازی حذف شوند. اگر با این سبک بازی‌ها آشنایی داشته باشید می‌دانید که میدان نبرد بعد از زمان مشخصی کوچک‌تر می‌شود تا بازیکنان مجبور شوند به سمت مرکز زمین حرکت کنند. گرافیک این بازی عالی است و این اجازه را هم به کاربران می‌دهد که در تیم‌های 4 نفره به مبارزه بپردازند.

دسته بازی تسکو مدل TG155W مناسب برای گوشی موبایل

1,433,000 تومان

مشاهده و خرید

14. Sky: Children of the Light

Sky: Children of Light یک بازی جهان باز کاملا اجتماعی و چند نفره‌ی آنلاین است که در آن بازیکنان تلاش می‌کنند تا به کمک یکدیگر، بخش‌های مختلف دنیای آن را کشف و با هم تعامل کنند. بازی‌کننده‌ها یک شنل دارند که به آن‌ها قابلیت پرواز کردن اعطا می‌کند. همین شنل است که به کمک آن، می‌توان در دنیای وسیع اطراف پرسه زد و به ماجراجویی پرداخت. با پیشرفت در بازی، شنل قدرت بیشتری پیدا می‌کند و می‌توان به گشت و گذار در بخش‌های بیشتری از دنیای بازی مشغول شد.

حین بازی کردن، بازی‌کننده‌ها با یکدیگر برخورد می‌کنند و در ابتدا امکان تعامل با هم را ندارند، اما هر چه بیشتر با هم پیش می‌روند، قابلیت‌های بیشتری باز می‌شود و نهایتا می‌توان با دیگر بازی‌کننده‌ها مستقیما گفت و گو هم کرد. Sky: Children of Light تجربه‌ای خاص و فوق‌العاده سرگرم‌کننده را به کاربران می‌دهد، به گونه‌ای که شاید کمتر آن را در بازی‌های دیگر تجربه کرده باشید. داستان بازی هم از این قرار است که سرزمینی بر فراز آسمان به خاطر غرور ستاره‌هایش، در تاریکی فرو رفته و شما به عنوان فرزندان روشنایی باید شکوه و جلال سابق را به این سرزمین برگردانید. اما در مسیر شما چالش‌های زیادی وجود خواهد داشت که جز با همکاری، راه دیگری برای فائق آمدن به آن‌ها وجود نخواهد داشت.

15. Among Us

Among Us یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌هایی است که تاکنون در سبک جاسوسی طراحی شده و در فضایی آنلاین بازیکنان را به همکاری با همدیگر یا فریب یکدیگر در ماجرای یک قتل مرموز تشویق می‌کند. بازی Among US طرفداران زیادی دارد و حتی کمی بعد از عرضه توانست محبوب‌ترین بازی آمریکا هم لقب بگیرد.

داستان بازی Among Us از این قرار است که شما در یک سفینه‌ی فضایی به همراه دوستان خود حضور دارید. اما یکی از افراد تیم شما خائن است و قصد دارد با خراب کردن سفینه شما را از بین ببرد. حال کاری که شما باید انجام بدهید این است که با همکاری سایر اعضای تیم، او را یافته و مجازات کنید. همین ایده‌ی ساده اما در عین حال ناب و جذاب باعث شده Among Us بی‌نهایت رقابتی و حساس دنبال شود.


بازی‌های آنلاین زیادی در فروشگاه‌های مختلف از جمله پلی استور و اپ استور وجود دارند اما تلاش ما بر این بوده تا بازی‌هایی را به شما معرفی کنیم که تمام سبک‌های مختلف بازی را پوشش دهند؛ از اکشن و تیراندازی گرفته تا نقش‌آفرینی و رقابتی و دوندگی بی‌نهایت. با این حال اگر عنوان جذابی را تجربه کرده‌اید که نامش در لیست نیست، حتما آن را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11S دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت – گلوبال

8,590,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

6,049,000

تومان

خرید محبوب‌ترین گوشی‌ها از دیجی‌کالا

مشاهده همه

سوالات متداول درباره بهترین عناوین آنلاین

آیا این بازی‌ها برای پلتفرم‌های دیگر هم در دسترس قرار دارند؟

بسیاری از آن‌ها بله. فقط کافی است نام آن‌ها را در اینترنت جست‌و‌جو کنید تا متوجه شوید برای چه پلتفرم‌هایی در دسترس قرار دارند.

آیا این بازی‌ها را بدون اینترنت هم می‌شود تجربه کرد؟

از آن‌جایی که این بازی‌ها آنلاین هستند، تمام لطف آن‌ها به این است که آنلاین تجربه‌اش کنید. معمولا هم ممکن نیست این بازی‌ها را آفلاین تجربه کنید. بنابراین از سرعت و کیفیت بالای اینترنت خود هنگام تجربه‌ی این بازی‌ها اطمینان حاصل کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا