اپلیکیشن و نرم‌افزار

معرفی بازی موبایل نوروزی؛ بهترین‌ها برای جمع‌های دوستانه

انجام بازی‌های دوستان در ایام نوروز یک کار اجتناب‌ناپذیر است چرا که در این ایام حداقل دو هفته‌ای تعطیلات بسیاری از دوستان و آشنایان اوقات زیادی را کنار یکدیگر می‌گذرانند. در نتیجه بازی‌های جذابی که بتوانند جمع دوستانه‌ی آن‌ها را به فضایی رقابتی و صد البته گرم و مهیج تبدیل کنند، لذت این دوران را برایشان دو چندان خواهند کرد. در این مطلب قصد داریم بازی‌هایی برای جمع‌های دوستانه را به شما معرفی کنیم که در میان کاربران از طرفداران بسیار زیادی برخوردار هستند.

فهرست محتوا

بازی‌هایی برای جمع‌های دوستانه
    1. Among Us
    2. Crossy Roads
    3. BombSquad
    4. Genshin Impact
    5. Minecraft
    6. Chess
    7. Goose Goose Duck
    8. Kingdom: Two Crowns
    9. Monopoly
    10. Sky: Children of the Light

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11S دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت – گلوبال

10,100,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

6,290,000

تومان

خرید محبوب‌ترین گوشی‌ها از دیجی‌کالا

مشاهده همه

  • معرفی بازی موبایل نوروزی؛ بهترین بازی‌های مبارزه‌ای


1. Among Us

بازی‌هایی برای جمع‌های دوستانه

Among Us یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌هایی است که برای جمع‌های دوستانه و در سبک جاسوسی طراحی شده که در فضایی آنلاین بازیکنان را به همکاری با همدیگر یا فریب یکدیگر در ماجرای یک قتل مرموز تشویق می‌کند. این بازی به قدری خوب است که توانست در همان دوران ابتدایی عرضه، به پرطرفدارترین بازی آمریکا تبدیل شود.

داستان بازی Among Us که در حال حاضر به صورت رایگان هم در دسترس قرار دارد از این قرار است که شما در یک سفینه‌ی فضایی به همراه دوستان خود حضور دارید. اما یکی از شما خائن است و قصد دارد سفینه‌ی فضایی را خراب کند. حال کاری که شما باید انجام بدهید این است که او را یافته و مجازات کنید. همین ایده‌ی ساده اما در عین حال ناب و جذاب باعث شده Among Us بی‌نهایت رقابتی و حساس دنبال شود.

2. Crossy Roads

یک بازی قدیمی اما همچنان جالب و سرگرم‌کننده برای موبایل. Crossy Road با گرافیک منحصر به فرد پیکسلی و گیم‌پلی جذابی که دارد توانسته از قدیم تا کنون، کاربران زیادی را مجذوب خود کند. Crossy Road رایگان است و بدون نیاز به پرداخت مبلغ خاصی می‌توانید آن را تجربه کنید. اما داستان آن از چه قرار است؟ در Crossy Road شما باید به شخصیت‌های کوچک و پیکسلی کمک کنید تا از جاده‌های بسیار شلوغ و پرخطر عبور کنند. وظیفه‌ی شما در واقع مراقبت از آن‌هاست تا اتفاقی برایشان رخ ندهد.

این بازی پایان خاصی ندارد و شاید در طول زمان برایتان خسته‌کننده شود اما برخی‌ها این موضوع را عامل جذابیت آن می‌دانند چون هرچه در انجام کارها موفق‌تر عمل کنید، امتیاز بیشتری می‌گیرید و با کاربران سراسر دنیا از این حیث رقابت خواهید کرد. اصلا فکر نکنید این بازی ساده است چون واقعاً اینطور نیست و نیاز به تمرکز بالا و عکس‌العمل‌های بسیار سریع دارد. از جمله قابلیت‌های خوب این بازی می‌توان به تنوع شخصیت‌ها، جاده‌های گوناگون (ریلی، رودخانه و…)، امکان بازی در حالت افقی و عمودی، امکان تغییر مصرف منابع سیستم برای کاهش مصرف انرژی و… اشاره کرد.

هدست واقعیت مجازی وی آر باکس مدل VR Box 2

515,760 تومان

مشاهده و خرید

3. BombSquad

BombSquad یک بازی بسیار سرگرم‌کننده و مهیج در سبک اکشن است که می‌توانید جمع دوستانه‌ی شما را تا مرز انفجار ببرد. این عنوان یکی از بهترین و مهیج‌ترین بازی‌هایی است که برای جمع‌های دوستانه طراحی شده و به صورت رایگان هم در دسترس قرار دارد. این بازی شامل تعداد زیادی مینی گیم فوق‌العاده هیجان‌انگیز است که در همه‌ی آن‌ها باید با بمب منفجر کنید.

در این بازی شما پس از انتخاب شخصیت دلخواه خود از میان گزینه‌های موجود مثل نینجا، سرباز، خرس و.. می‌توانید بمب‌های مختلفی را به سمت حریفان خود پرتاب کنید، با تکه‌های یخ آن‌ها را منجمد کنید، حریفان را از جای خود بلند کنید و به سمت زمین پرتاب کنید و ساعت‌ها در کنار هم سرگرم شوید. این بازی گرافیک بسیار خوبی دارد و از لحاظ صداگذاری هم بی‌نهایت هیجان‌انگیز است تا همه چیز برای تجربه‌ی یک بازی لذت‌بخش مهیا باشد.

4. Genshin Impact

بازی Genshin Impact یکی از پرطرفدارترین و زیباتری بازی‌هایی است که با داستان معرکه‌ای که دارد می‌تواند شما را حسابی سرگرم کند. در این بازی شما در نقش چند خواهر و برادر هستید که از یک دنیای دیگر به زمین فرستاده می‌شوند. البته کسی که این کار را انجام داده یک خدای ناشناس است که در واقع شما را جریمه و از هم جدا کرده و به صورت مجزا به زمین فرستاده است. داستان بازی هم از همین جا شروع می‌شود. داستانی ماجراجویانه و بسیار اسرارآمیز که در دنیایی بی‌نهایت زیبا، چشم‌نواز رنگارنگ، و در عین حال بسیار خطرناک و پر از چالش‌های سخت و نفس‌گیر جریان دارد. در این مسیر مخاطره‌آمیز هم باید هر آنچه در چنته دارید رو کرده و دشمنان خود را یکی پس از دیگری نابود کنید.

هدف اصلی شما در این بازی این است که کسانی را که از شما جدا شده‌اند پیدا کرده و به همراه یکدیگر، این سفر چالش‌برانگیز را ادامه دهید و دلایل اتفاقاتی که افتاده را کشف کنید و در نهایت راهی برای بازگشت به دنیای خود پیدا کنید. بازی Genshin Impact یک بازی سوم شخص است که اتفاقات آن در جهانی باز جریان دارد. شما این امکان را دارید تا در نقش شخصیت‌های متنوع که هر کدام خصوصیت‌ها و مهارت‌های مخصوص به خود را دارند بازی را انجام دهید و مراحل آن را پشت سر بگذارید. بازی Genshin Impact گرافیک فوق‌العاده جذاب و جلوه‌های بصری و صوتی کم‌نظیری دارد دارد که می‌تواند شما را ساعت‌ها غرق خود کند. علاوه بر این موارد، گیم‌پلی بازی به خاطر جزئیات بالا و سبک جالب و حرفه‌ای، باعث شده تا Genshin Impact یکی از بهترین بازی های رایگان آنلاین برای پلتفرم موبایل باشد.

5. Minecraft

اگر به دنبال بهترین بازی هستید که عناصر ساخت و ساز (Crafting) و بقا را ترکیب کند، ماینکرفت بازی محبوب شما خواهد بود. یک بازی فوق‌العاده مهیج، رنگارنگ و جذاب که عنکبوت‌ها، اسکلت‌ها، اژدهایان و زامبی‌هایی دارد که صورت شما را می‌خورند، اما اصلا جای نگرانی نیست چون اسکین‌های متنوع بازی دوباره شما را مربعی و بامزه خواهد کرد.

به صورت کلی اینکه شما چگونه در ماینکرفت زنده بمانید کاملا به خودتان بستگی دارد. می‌توانید یک قلعه بزرگ و شگفت‌انگیز بسازید و حالت تدافعی به خود بگیرید، یا اینکه اسلحه‌های قدرتمندی درست کنید و سراغ خطرناک‌ترین و صدالبته شگفت‌انگیزترین مناطق دنیا بروید. دنیای ماینکرفت به معنای واقعی کلمه بی‌پایان و پر از شگفتی‌های طبیعی است که می‌تواند برای شما و دوستان‌تان پر از ماجراجویی‌های تمام نشدنی باشد.

6. Chess

یکی از بهترین بازی‌‌های جمع دوستانه که می‌توانید به صورت دو نفره انجام دهید و سرگرم شوید، شطرنج است. شطرنج یکی از محبوب‌ترین بازی‌های رقابتی و فکری محسوب می‌شود که در کنار انجام آن و همچنین لذت بردن از روند بازی می‌توانید ذهن خود را پرورش دهید. این بازی هم به صورت آنلاین و هم آفلاین در دسترس است و توانسته در میان تمام عناوین مشابه موجود، بیشترین مخاطب را به خود جذب کند.

این بازی بیشتر از آنکه یک بازی شطرنج معمولی باشد، جنبه آموزشی دارد و تکنیک‌های فوق‌العاده‌ای را برای آموزش شطرنج از مبتدی تا حرفه‌ای به کاربران ارائه می‌کند. طبق گفته‌ی سازندگان، در این بازی بیش از 50 هزار تاکتیک بروز و حرفه‌ای ورزش شطرنج طراحی شده تا حتی مبتدی‌ترین بازیکنان هم بتوانند با این آموزش‌ها به یک بازیکن بسیار حرفه‌ای تبدیل شوند. این بازی بخش‌های مختلفی دارد که باعث می‌شود ساعت‌ها پای آن بنشینید و اصلا متوجه گذر زمان نشوید.

هدست واقعیت مجازی سامسونگ مدل Oculus 2017

مشاهده کالا

7. Goose Goose Duck

Goose Goose Duck یک بازی اجتماعی مشابه Among Us است که به ‌صورت واضحی الهام‌های فراوانی از این بازی محبوب گرفته و حتی توانسته جایگاه آن را به عنوان محبوب‌ترین بازی تصاحب کند. این در حالی است که بازی یادشده در واقع همان Among Us ولی با شخصیت‌های غاز هستند. درست مثل Among Us، این بازی هم در میان بهترین بازی‌‌های جمع دوستانه قرار دارد و می‌تواند لحظات شادی را برای شما به ارمغان بیاورد.

در این بازی شما باید با غازهای دیگر همکاری کنید تا بتوانید مأموریت سخت و هیجان‌انگیز خود را با موفقیت به پایان برسانید. در این فرایند باید مراقب مرغابی‌ها هم باشید چرا که آن‌ها بسیار خراب‌کار و خطرناک هستند. علاوه بر این‌ها، یک سری پرنده‌ی دیگر هم به تیم شما نفوذ خواهند کرد که قصد دارند عملیات شما را با مشکل مواجه کنند. شما باید با سرعت عمل بسیار، این جاسوسان را یافته و از بین ببرید. این بازی یکی از بازی‌هایی است که برای جمع‌های دوستانه طراحی شده است.

8. Kingdom: Two Crowns

Kingdom Two Crowns که در بین گیمرهای ایرانی با نام پادشاهی: دو تاج شناخته می‌شود، یکی از بهترین بازی‌‌های جمع دوستانه است که می‌توانید انجام داده و لذت ببرید. این بازی تلفیقی است از انواع و اقسام سبک‌های مختلف؛ از ماجراجویی گرفته تا نقش آفرینی و استراتژیک تا بدین ترتیب افراد مختلف با سلیقه‌های گوناگون هم از آن خوششان بیاید. بازی Kingdom Two Crowns یک عنوان پیکسلی در سبک side-scrolling micro strategy است که شما در آن در نقش یک پادشاه هستید که تصمیم دارد قلمرو پادشاهی خود را که بعد از هجوم سنگین دشمنان به ورطه‌ی نابودی کشیده شده مجدداً بازسازی کند و حتی بهتر از قبل آن را گسترش و توسعه دهد.

حالا در این مسیر شما با چالش‌های مختلفی مواجه خواهید شد، به سرزمین‌های مختلفی سفر خواهید کرد و چیزهای شگفت‌انگیزی را کشف خواهید کرد. همین موضوع هم سبب شده Kingdom Two Crowns در سبک خود یکی از کم‌نظیرترین بازی‌ها لقب بگیرد. در این بازی امکان مشارکت با پادشاه‌های دیگر از سرزمین‌های دیگر هم وجود دارد تا بدین ترتیب بتوانید با کمک یکدیگر، سرزمین‌های بزرگ‌تری را بازسازی و اداره کنید. چیزی که بازی Kingdom Two Crowns را به یک عنوان هیجان‌انگیز تبدیل می‌کند این است که شما می‌توانید این بازی را نه فقط به شکل یک نفره، بلکه به صورت دو نفره از طریق Split-screen انجام دهید و اوقات لذت‌بخشی را برای خود و دوستان‌تان رقم بزنید.

هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل G10

710,810 تومان

مشاهده و خرید

9. Monopoly

یکی از بهترین و جذاب‌ترین و بهترین بازی‌هایی که برای جمع‌های دوستانه طراحی شده و می‌تواند جمع شما را از فرط هیجان به مرز انفجار برساند، مونوپولی است. یک بازی بی‌نهایت جذاب و دوست داشتنی که در کشور ما با نام روپولی هم از آن یاد می‌شود. در بازی Monopoly که یک عنوان مدیریتی و رقابتی چند نفره است شما باید در کنار چند بازیکن دیگر در یک مسابقه منحصر به فرد با یکدیگر به رقابت حساسی بپردازید. هر بازیکن باید در نقشه اصلی این بازی خانه‌های مختلف را تصاحب کرده و یک امپراطوری تجاری راه‌اندازی کند.

در این بازی که روی یک صفحه مربعی شکل دنبال می شود، ده‌ها کارت با قابلیت و ویژگی مختلف وجود دارند و بازیکنان باید سعی کنند این خانه‌ها را خریداری کنند. برای این کار باید در یک بازی رقابتی و استراتژیکی، سعی کنید که خانه‌های مختلف را با قیمت‌های مختلف خریداری کنید و صاحب آن‌ها شوید. در این صورت وقتی هر بازیکن دیگری پا به خانه یا کارت خریداری شده توسط شما بگذارد باید جریمه پرداخت کند و یا آن کارت را از شما با هر قیمتی که تعیین می‌کنید بخرد. این روند با خریداری کردن خانه‌های بیشتر و ایجاد فضایی رقابتی بین بازیکنان ادامه پیدا می‌کند تا جایی که دیگر متوجه گذر زمان نخواهید شد.

10. Sky: Children of the Light

سرزمین آسمانی: فرزندان روشنایی نام عنوانی است که وارد شدن آن دست شماست اما مشخص نیست چه زمانی تصمیم می‌گیرید روی دکمه‌ی خروج کلیک کنید! عنوان شماره‌ی ده لیست ما یک بازی خاص و بسیار منحصر بفرد است که تجربه‌ای جذاب را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این بازی از هر لحاظی که فکر کنید یک شاهکار هنری است و حقیقتاً طراحی‌های بی نظیر آن که در هیچ بازی مشابه دیگری ندیده بودیم شما را به وجد خواهد آورد.

یک گیم‌پلی روان و بی‌نقص، جزئیات فراوان، طراحی گرافیکی بی‌نظیر، داستانی تکرار نشدنی و… دست به دست هم داده‌اند تا Sky: Children of the Light یک عنوان فراموش‌نشدنی برای شما باشد. در این بازی شما به یک سرزمین رویایی و افسانه‌ای که در لابه‌لای ابرها قرار دارد سفر می‌کنید. جایی که از آن به عنوان پادشاهی آسمان یاد می‌شود. این سرزمین که به خاطر وجود ستاره‌ها زیباترین پادشاهی جهان بود به خاطر غرور ستاره‌ها نفرین می‌شود و حالا شما باید به عنوان فرزندان روشنایی، شکوه و زیبایی را به آن برگردانید.


در این مطلب تلاش کردیم بازی‌هایی برای جمع دوستانه را به شما معرفی کنیم. اگرچه می‌شد این لیست با اضافه کردن بازی‌های بیشتر، پربارتر شود اما تصمیم گرفتیم تا جایی که امکان دارد، سرگرم‌کننده‌ترین‌ها را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم با بازی‌های جمعی بیشتری آشنا هستید، لطفاً نام آن‌ها را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11S دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت – گلوبال

10,100,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

6,290,000

تومان

خرید محبوب‌ترین گوشی‌ها از دیجی‌کالا

مشاهده همه

سوالات متداول درباره بهترین بازی‌های جمع دوستانه

آیا این بازی‌ها آنلاین هستند؟

بله. بازی‌هایی که به صورت جمعی هستند، به اینترنت نیاز دارند تا کاربران مختلف بتوانند از این طریق با هم به تجربه‌ی بازی بپردازند.

آیا این بازی‌ها رایگان هستند؟

به صورت کلی اکثر این بازی‌ها رایگان هستند و می‌توانید بدون نیاز به پرداخت پول آن‌ها را تجربه کنید، اما خرید درون برنامه‌ای دارند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا