اپلیکیشن و نرم‌افزار

معرفی بازی موبایل نوروزی؛ بهترین بازی‌های مبارزه‌ای

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که بازی کردن را در هر شرایطی به تفریح در محیط خارج از خانه نظیر بازی کردن با سایر افراد و مسافرت رفتن ترجیح می‌دهید، در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با عناوینی آشنا کنیم که مطمئن هستیم لحظات شاد و مفرحی را برایتان به ارمغان می‌آورند. آنچه که قصد داریم به شما معرفی کنیم، بهترین بازی‌های مبارزه‌ای هستند که برای موبایل در دسترس قرار دارند. بنابراین این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

7,089,000

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11S دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت – گلوبال

10,827,000

تومان

خرید محبوب‌ترین گوشی‌ها از دیجی‌کالا

مشاهده همه

فهرست محتوا

بهترین بازی‌های مبارزه‌ای
    1. Brawl Stars
    2. Brawlhalla
    3. EA Sports UFC Mobile 2
    4. Injustice: Gods Among Us 1 and 2
    5. Mortal Kombat
    6. The King of Fighters ALLSTAR
    7. Real Boxing 2
    8. Shadow Fight Arena
    9. Street Fighter IV Champion Edition
    10. پسر خوانده



1. Brawl Stars

بهترین بازی‌های مبارزه‌ای

Brawl Stars یکی از جدیدترین کارهای استودیوی بسیار خوش‌نام و معروف Supercell است که بازی‌های جذابی نظیر کلش آو کلنز را هم طراحی کرده است. این بازی به صورت رایگان در ژانر «براولر» برای اندروید و iOS ساخته شده و المان‌های سبک «MOBA» را نیز در خود جای داده است. روند بازی به این شکل است که کاربران با چند هم‌تیمی وارد بازی شده، با رقبا کشتی می‌گیرند و به دنبال پیروزی هستند. یک بازی فوق‌العاده سرگرم‌کننده برای دوران عید که اجازه نمی‌دهد یک لحظه از پای گوشی جم بخورید.

حالت‌های بازی هم کم نیستند و می‌توان به یک حالت براول سرراست، حالتی که در آن باید به جمع‌آوری کریستال بپردازید و یک حالت دیگر برای به سرقت بردن جواهرات حریف اشاره کرد. Supercell پیشتر بازی‌هایی مانند کلش رویال، کلش آو کلنز و بوم بیچ را ساخته است. اگر از بازی‌های «کلش رویال» لذت می‌برید، تمام ساخته‌های دیگر Supercell هم می‌توانند برای ساعاتی طولانی سرگرم‌تان کنند.

2. Brawlhalla

Brawlhalla یک بازی فوق‌العاده جذاب و همچنین یکی از بهترین بازی‌های سبک مبارزه‌ای برای iOS و اندروید است که روند جذاب و سرگرم‌کننده‌ی آن قطعا شما را به وجد خواهد آورد. کاربران در این بازی روی پلتفرم کوچکی که امکان افتادن از روی آن هم وجود دارد با یکدیگر مبارزه می‌کنند. کاراکترهای مختلف این بازی، قابلیت‌ها و توانایی‌های متعددی دارند و دقیقا همین المان است که آن را خیلی شبیه به بازی معروف Super Smash Bros می‌کند.

کنترل‌های روی صفحه هم کاملا قابل شخصی‌سازی هستند تا کاربر آن‌ها را مطابق سلیقه‌ی خود تنظیم کند. Brawlhalla از حالت‌های مختلف هم بهره می‌برد تا کاربر در جریان بازی کسل نشود. این بازی در حال حاضر 50 کاراکتر دارد که ظاهرا در طول زمان به این تعداد اضافه هم خواهد شد. همچنین یکی از بهترین بازی‌هایی که می‌توان با جمع زیادی از دوستان آن را تجربه کرد و اصلا به خاطر کمبود کاراکتر و حالت‌ها و سبک‌های مختلف مبارزه کسل نشد، Brawlhalla است. بنابراین پیشنهاد می‌شود حتما آن را در دوران تعطیلات نوروزی با دوستان و آشنایان خود تجربه کنید چرا که رایگان است و هزینه‌ای برای آن پرداخت نمی‌کنید.

3. EA Sports UFC Mobile 2

UFC هم یکی از بازی‌های معروف و محبوب سبک مبارزه‌ای است که در حال حاضر برای کاربران iOS و اندروید در دسترس قرار دارد. گرافیک این بازی فوق‌العاده است که همین موضوع باعث می‌شود این بازی از سایر عناوین در این سبک متمایز شود. همچنین در این بازی بیش از 70 مبارز اعم از زن و مرد با قابلیت‌ها و خحصوصیت‌های رزمی پیشرفته حضور دارند که می‌توانید با آن‌ها به مبارزه بپردازید و لذت ببرید.

این بازی به شما اجازه می‌دهد مبارزان مورد علاقه‌ی خود را بعد از جمع‌آوری امتیازهای لازم آنلاک کرده و آن‌ها را ارتقا دهید تا بتوانید با مبارزان حرفه‌ای‌تر از خود هم به رقابت بپردازید و آن‌ها را شکست دهید. اگر اهل بازی‌های مبارزه‌ای شدید هستید، این بازی می‌تواند فوق‌العاده برایتان سرگرم‌کننده و جذاب باشد. توجه داشته باشید این بازی برای افراد بزرگ‌تر از 13 سال مناسب است.

4. Injustice: Gods Among Us 1 and 2

چهارمین بازی این لیست، Injustice: Gods Among Us 1 and 2 هستند که در واقع دو بازی مجزا به حساب می‌آیند. این دو بازی در بین بازی‌های مبارزه‌ای از محبوب‌ترین‌ها هستند اما مانند بسیاری از بازی‌ها در سبک مشابه، مکانیک بازی به گونه‌ای است که باید به شکلی حرفه‌ای و مداوم روی صفحه ضربه بزنید تا بتوانید حریف خود را به اصطلاح ناک‌اوت کنید.

این بازی با بهره‌مندی از قهرمان‌های DC، امکان انجام کلی کار مختلف در جریان بازی و حالت آنلاین چند نفره، قطعا می‌تواند شما را سرگرم کند و حتی این اجازه را بدهد که با دوستان و آشنایان خود در دوران تعطیلات به انجام بازی پرداخته و لحظات شاد و مفرحی را تجربه کنید. این دو بازی شاید بهترین بازی‌های سبک مبارزه‌ای نباشند اما قطعا می‌توانند شما را برای مدتی سرگرم کنند.

هدفون مخصوص بازی کیو سی وای مدل QCY G1

1,349,990 تومان

مشاهده و خرید

5. Mortal Kombat

اگر به بازی‌های سبک مبارزه‌ای علاقه‌مند هستید، بعید است تاکنون اسم مورتال کامبت را نشنیده باشید؛ یکی از بهترین بازی‌های سبک مبارزه‌ای که بسیاری از گیمرها از کودکی تاکنون با آن خاطره دارند و حتی عاشق تجربه‌ی چندباره‌ی آن هستند. در این بازی شما با کاراکترهای بسیار زیادی مواجه می‌شوید که هر یک از آن‌ها سبک مبارزه‌ای خاص خود را دارند و آنقدر هم حرکات آن‌ها متنوع است که فرا گرفتن آن‌ها اصلا کار ساده‌ای نیست و زمان زیاد و تمرین بسیاری را می‌طلبد.

از لحاظ گرافیکی، این بازی یکی از شاهکارهای سبک خود محسوب می‌شود که شما را در همان تجربه‌ی نخست به وجد می‌آورد. سوا از این موارد، صداگذاری عالی، امکان ارتقای مبارزان، قدرت‌های ماورایی، جلوه‌های بصری چشم‌نواز و استثنائی، وجود شخصیت‌های مختلف و بسیاری موارد دیگر، از جمله امکاناتی است که این بازی جذاب برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر عاشق بازی‌های سبک مبارزه‌ای هستید، مورتال کامبت قطعا باید در لیست شما حضور داشته باشد.

6. The King of Fighters ALLSTAR

The King of Fighters ALLSTAR یک بازی جدید در لیست بهترین بازی‌های مبارزه‌ای نوروزی به حساب می‌آید که سبک آن مشابه سبک بازی‌های معرفی شده در بالاست. جریان این بازی در جهان KoF اتفاق می‌افتد و کاربر با تعداد زیادی شخصیت از بازی‌های مختلف روبرو می‌شود. اگرچه تعداد کنترل‌های این بازی هم محدود هستند اما در مقایسه با بازی‌هایی نظیر مورتال کامبت ایکس یا Injustice 2، واقعاً این بازی گزینه‌های بیشتری در اختیارتان قرار می‌دهد و باعث می‌شود روند بازی به مراتب لذت‌بخش‌تر باشد.

همچنین از حالت‌های PvP، کمپین و Co-op هم در آن پشتیبانی می‌شود تا کاربر بتواند تنوع بالایی از حالت‌های مختلف را چه به تنهایی و چه با دوستان خود تجربه کند. البته حالت PvP اندکی باگ دارد که شاید شما را مجاب کند حالت‌های دیگر را امتحان کنید اما در مجموع شما را کاملا راضی نگه خواهد داشت. The King of Fighters ALLSTAR یکی از بهترین بازی‌های رایگان در سبک مبارزه‌ای برای iOS و اندروید به حساب می‌آید.

7. Real Boxing 2

Real Boxing 2 نسخه‌ی دوم بازی محبوب و فوق‌العاده زیبای بوکس واقعی است که به صورت رایگان در دسترس قرار دارد و عاشقان بازی‌های سبک مبارزه‌ای هم می‌توانند به تجربه‌ی آن پرداخته و از روند بازی لذت ببرند. اما تفاوت نسخه‌ی دوم این بازی با نسخه‌ی نخست این است که استودیوی سازنده یعنی Vivid Games S.A آن را بر اساس داستان فیلم معروف CREED 2015 طراحی کرده است. این یعنی در متن بازی، شاهد یک داستان عمیق و گیرا هم خواهید بود که در آن راکی بالبوآ، قهرمان سابق بوکس سنگین وزن جهان، مربیگری یکی از فرزندان دوست قدیمی‌اش آدونیس کرید را برعهده می‌گیرد.

در این بازی حریفان شما بسیار سرسخت هستند و مجال نفس کشین را هم به شما نمی‌دهند. این وظیفه‌ی شماست که در جریان بازی تجربه کسب کرده و حرفه‌ای شوید تا بتوانید رقبای قدرتمند خود نظیر آپولو، کلابر لانگ، ایوان دراگو و… را شکست دهید. این مبارزان در بخش داستانی حضور دارند و قطعا شما را با چالش‌های بزرگی مواجه خواهند کرد. این بازی علاوه بر بخش داستانی یک بخش آنلاین هم دارد که می‌توانید در آن قهرمان خود را پرورش داده و به مبارزه با سایر افراد بروید. این بازی امکان انتخاب سبک مبارزه‌ی مورد علاقه‌تان را به شما می‌دهد، گرافیک فوق‌العاده و صداگذاری حرفه‌ای دارد، آیتم‌های جذاب و گوناگونی برای آزاد کردن در اختیارتان قرار می‌دهد و بسیاری موارد دیگر که باعث شده‌اند Real Boxing 2 به یکی از بهترین عناوین در سبک مبارزه‌ای تبدیل شود.

هندزفری بی سیم گیمینگ لنوو مدل FAT XT92 QAZ

574,970 تومان

مشاهده و خرید

8. Shadow Fight Arena

Shadow Fight Arena در بین بهترین بازی‌های مبارزه‌ای برای iOS و اندروید یکی از قدیمی‌ترین‌ها به حساب می‌آید اما به نسبت عناوین قبلی اندکی متفاوت‌تر است. البته کاربران تجربه‌ی لذت‌بخشی از انجام آن خواهند داشت. در این بازی باید شخصیت خود را در مقابل هوش مصنوعی و سایر بازیکنان هدایت کنید تا در مبارزات مختلف پیروز شوید. کنترل بازی ساده است و به همین خاطر عاشقان بازی‌های مبارزه‌ای شاید آن را کسل‌کننده به حساب بیاورند. با این حال برای کاربران عادی، قابلیت‌هایی فراتر از انتظار را شاهد هستیم.

از جمله قابلیت‌های این بازی می‌توان به حضور ده‌ها شخصیت جدید و بسیار قدرتمند نظیر مارکوس، کیبو و… با سبک مبارزه‌ی جذاب اشاره کرد که توانایی‌های منحصر بفرد زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید در رقابت‌های نفسگیر و حساس برای کسب امتیاز و پیروزی شرکت کنید. اگر عاشق بازی‌های مبارزه‌ای هستید، Shadow Fight Arena را حتما در لیست خود قرار دهید.

9. Street Fighter IV Champion Edition

Street Fighter IV Champion Edition یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های سبک مبارزه‌ای برای اندروید و iOS به حساب می‌آید که در سال 2018 منتشر شد. اگرچه این بازی در نسخه‌ی رایگان بهترین بازی مبارزه‌ای نیست اما نسخه‌ی کامل آن که باید برایش هزینه هم پرداخت کنید پر است از کاراکترهای مختلف و مکانیزم‌های مبارزه‌ای گوناگون که می‌تواند شما را غرق در خود کند و قطعا لحظات خوشی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

از جمله قابلیت‌های این بازی می‌توان به پشتیبانی از کنترلرهای بلوتوثی و حالت PvP آنلاین اشاره کرد. صادقانه بخواهیم بگوییم این بازی هنوز برای بهتر شدن زمان نیاز دارد کپکام کمی گویا قصد دارد آپدیت‌هایی را هم برای آن عرضه کند. بسیاری از مشکلات بازی با آپدیت‌های متعدد در همان سال نخست حل شدند و امتیازی هم که در فروشگاه گوگل‌پلی برای این بازی ثبت شده بود بار دیگر افزایش پیدا کرده. بنابراین به نظر می‌رسد همه چیز در حال بازگشت به شرایط خوب گذشته است.

هدفون مخصوص بازی بلوتوثی لنوو مدل EHM LIVE PODS GM6 TWS

1,680,000 تومان

مشاهده و خرید

10. پسر خوانده

بازی پسر خوانده شاید عنوان غیر منتظره‌ی این لیست باشد اما آنقدر جذاب بوده که بتواند خود را برای رسیدن به لیست ده‌تایی جذاب‌ترین بازی‌های سبک مبارزه‌ای ما برساند. این بازی همانطور که از نامش پیداست یک بازی ایرانی است که به صورت رایگان هم در دسترس قرار دارد و کاربران و علاقه‌مندان به بازی‌های مبارزه‌ای می‌توانند آن را تجربه کنند. البته این بازی در گوگل‌پلی با نام Mafioso هم در دسترس قرار دارد با این تفاوت که پسر خوانده فارسی است و Mafioso هم به زبان انگلیسی. هرچند از لحاظ گیم‌پلی و روند کلی بازی تفاوتی را بین آن‌ها شاهد نیستیم.

Mafioso در لغت به معنای گانگستر حرفه‌ای است که به خاطر توانایی‌های بالایش به یکی از اعضای اصلی مافیا تبدیل شده و در این بازی هم نقش یک رهبر را بر عهده دارد که باید چندین شخصیت مختلف گانگستر را از مافیاهای گوناگون در کنار هم قرار داده و با مبارزه با گروه‌های دیگر بپردازد. نقش شما به عنوان یک مافیای قدرتمند و باهوش، تشکیل یک تیم از مافیا است که با به خدمت گرفتن گانگسترهای خطرناک، مسیر خود را برای پیروزی در نبرهای مختلف هموار می‌کند. این نبردها به صورت رقابت های 3 به 3 و به صورت PvP است.


این لیست می‌توانست با حضور عناوین بیشتری همراه باشد اما تلاش کردیم تا جایی که امکان دارد بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای را به شما معرفی کنیم. با این حال اگر عنوان خاصی مد نظر شماست لطفاً در بخش نظرات آن را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

7,089,000

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11S دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت – گلوبال

10,827,000

تومان

خرید محبوب‌ترین گوشی‌ها از دیجی‌کالا

مشاهده همه

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا