آموزش زبان

چرا باید آزمون آیلتس بدهید؟

دلایل شرکت در آیلتس را نمی دانید؟ آیا قصد دارید برای تحصیلات عالی خود به خارج از کشور بروید؟ یا می خواهید در یک کشور انگلیسی زبان کار کنید؟ اگر پاسخ شما به این سوالات یک بله بزرگ است، پس باید از سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی که به نام آیلتس نیز شناخته می شود، آگاه باشید.

کانال تلگرامی اخبار مهاجرت و روشهای اخذ پذیرش از بهترین دانشگاههای جهان

این یکی از رایج ترین و در عین حال پذیرفته شده ترین آزمون های جهانی است که مورد نیاز دانشگاه ها / کالج ها / مدارس و شرکت ها در سراسر جهان است. اما چرا این آزمون اینقدر مهم است؟ ما در زیر چند دلیل متداول برای شرکت در آزمون آیلتس را فهرست کرده ایم. نگاهی بیندازید:

برای تمام مراحل و مراحل زندگی مفید است
شرکت با موفقیت در این آزمون شما را قادر می سازد تا برای معتبرترین مدارس، دانشگاه ها، شرکت ها، نهادهای حرفه ای و مقامات مهاجرت درخواست دهید. با این حال، باید از نوع آزمون آیلتس – آکادمیک یا عمومی که برای برآورده کردن نیازها و اهداف دقیق خود باید شرکت کنید، اطمینان حاصل کنید.

آزمون مورد قبول جهانی
این آزمون به عنوان مدرکی دال بر مهارت شما در زبان انگلیسی در بیش از 135 کشور و حدود 9000 سازمان برای مقاصد تحصیلی، حرفه ای و مهاجرت شناخته می شود. از آنجایی که آزمون دارای معیارهای کنترلی با کیفیت بالایی است، با شرکت در این آزمون نسبت به سایرین برتری خواهید داشت. و یکی از دلایل اصلی برای شرکت در آیلتس است.

آیلتس تمرین خوبی برای مهارت های موجود در زبان انگلیسی شماست
این آزمون مهارت زبان برای ارزیابی مهارت های مختلف داوطلب – گوش دادن، خواندن، صحبت کردن، نوشتن و مکالمه با ارزیاب طراحی شده است. این ارزیابی‌ها برای آماده‌سازی دانش‌آموز برای موقعیت‌های واقعی زندگی مانند صحبت با دانشجویان بین‌المللی و انتقال مؤثر پیام شما به مشتریان یا همکارانتان در محل کار یا در طول سفر خارج از کشور انجام می‌شود.

دقت زبان انگلیسی خود را تست کنید
ارزیابان آیلتس معیارهای سختگیرانه ای را برای آزمون اعمال می کنند و نتیجه کاملاً نشان دهنده مهارت انگلیسی شما است. آزمون باند 0-9 حاصل را دنبال می کند. حتی اگر چیزی مانند شکست یا قبولی وجود ندارد، اگر امتیاز کمتر از 5 کسب کردید، خوب است دوباره در آزمون شرکت کنید. از آنجایی که سیستم نتیجه 9 باند در سطح بین‌المللی استفاده می‌شود، بنابراین تفسیر نسبتاً سازگار می‌شود.

نمرات متفاوتی توسط دانشگاه ها و کارفرمایان در سراسر جهان درخواست می شود
هنگامی که یک دانشگاه، کالج، مدرسه یا کارفرما درخواست آزمون آیلتس را به عنوان یک شرط اجباری برای فرآیند درخواست می دهد، برای درخواست موفقیت آمیز باید حداقل نمره را کسب کنید. شما می توانید به صورت آنلاین چک کنید یا از ویکی گرام در مورد حداقل نمره مورد نیاز آیلتس برای دانشگاه های مختلف سوال کنید.
 


لیست دانشگاه هایی در سراسر جهان که نمرات پایین آیلتس را می پذیرند
4 سیستم عامل آنلاین آموزش آیلتس: بهترین نمرات آزمون انگلیسی را برای پذیرش دانشگاه دریافت کنید


نوع مناسب آزمون آیلتس را انتخاب کنید
همانطور که قبلا ذکر شد، دو نوع آزمون وجود دارد – آیلتس آکادمیک و آیلتس عمومی آموزشی. بسته به دانشگاه/کالج مورد نظر و اهداف شخصی خود، از میان این گزینه ها انتخاب کنید. به عنوان مثال، آیلتس آکادمیک عالی است اگر برای یک دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد برای یک دانشگاه یا کالج درخواست می دهید یا می خواهید در یک سازمان واقع در یک کشور انگلیسی زبان کار کنید. از طرف دیگر، اگر به دوره آموزشی خاصی نیاز دارید یا می خواهید زیر سطح مدرک تحصیل کنید، گزینه دوم یعنی آموزش عمومی آیلتس را باید دریافت کنید. با این حال، پیشنهاد می شود از قبل بررسی کنید که کدام آیلتس را برای اهداف خود باید امتحان کنید.

انگلیسی آمریکایی یا انگلیسی؟ یا هر دو؟
آیلتس هر دو انگلیسی آمریکایی و انگلیسی را از نظر دستور زبان، انتخاب کلمات و املا پوشش می دهد. چه بخواهید در ایالات متحده آمریکا یا انگلستان یا سایر کشورهای انگلیسی زبان مانند کانادا، استرالیا و نیوزلند تحصیل کنید، این آزمون به شما کمک می کند تا گوش های خود را با لهجه ها، اصطلاحات مختلف انگلیسی و غیره آموزش دهید. این آزمون شانس شما برای یادگیری انواع زبان انگلیسی و استفاده حداکثری از آن در آینده است.

در دسترس بودن در 140 کشور مختلف
روند ثبت نام برای این آزمون مهارت انگلیسی در سطح جهانی بسیار آسان است. بیش از 1600 مرکز آزمون آیلتس در بیش از 140 کشور مختلف وجود دارد. برای ثبت نام خود می توانید به وب سایت آنلاین آیلتس مراجعه کنید.
 


هزینه آزمون آیلتس در سال 1400 /2021
مراحل ثبت نام آنلاین آزمون آیلتس در ایران


بنابراین اکنون دلایل شرکت در آیلتس را می دانید. آیا می خواهید در مورد این آیلتس و دلایل شرکت در این آزمون مهارت انگلیسی بیشتر بدانید؟ اگر بله، پس با مشاوران ما تماس بگیرید. تیم ما به شما کمک خواهند کرد تا به تمام سوالات خود پاسخ دهید.

 با ما در واتساپ یا تلگرام با این شماره 98.9216618489+  تماس بگیرید یا با به اشتراک گذاشتن سؤالات خود در www.wikigeram.com با ما در ارتباط باشید. شما برای کشورهای انگلستان، کانادا، استرالیا، سنگاپور، ژاپن، ایرلند، نیوزلند و غیره کمک دریافت خواهید کرد. ما به دانشجویان خود برای انتخاب دانشگاه ها/کالج ها و دوره های آموزشی، ویزای تحصیلی، کمک های مالی و بورسیه تحصیلی و مشاوره های  قبل از خروج کمک می کنیم.
 


معرفی بهترین منابع برای آزمون آیلتس (IELTS)
معرفی بهترین منابع برای آزمون تافل (TOEFL)
معرفی بهترین منابع برای آزمون جی آر ای (GRE)


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا