[ad_1]
هنگام ایجاد مشاغل تجارت الکترونیکی یکی از بزرگترین تصمیماتی که باید بگیرید انتخاب بین سبد خرید و صفحه سفارش است. این به این دلیل است که شخصی که انتخاب می کنید بر نتایج فروش شما تأثیر می گذارد. و اگر گزینه اشتباهی را انتخاب کنید مشتری و فروش خود را از دست خواهید داد.
تا زمانی که مشتری سفارش را ارسال نکند نمی توانید فروشی انجام دهید. صفحه جذاب و کپی جذاب فروش برای جلب مشتری بالقوه برای خرید بسیار حیاتی است. اما داشتن یک فرایند چیدمان یکپارچه که به بسته شدن فروش کمک می کند به همان اندازه مهم است.
هر نکته ای در این فرآیند سفارش می تواند مشتریان احتمالی را به خرید هیچ کاری منتهی کند. به عنوان مثال اگر با چرخش یا اتفاق غیرمنتظره ای روبرو شوند ممکن است به سرعت علاقه خود را از دست بدهند و خرید نکنند.
برای بستن فروش روند سفارش باید پیشنهاد را تأیید کند تا انگیزه آنها حفظ شود. به علاوه تکمیل فرم سفارش را سریع و آسان انجام دهید.
تفاوت سبد خرید با صفحه سفارش
در بازاریابی اینترنتی سبد خرید بخشی از یک برنامه تجارت الکترونیکی است که به بازدیدکنندگان وب سایت امکان انتخاب موارد برای خرید را می دهد. آنها را می توان با یک کاتالوگ کوچک یا بزرگ از موارد ترکیب کرد و هر یک قیمت منحصر به فردی دارند.
سبد خرید می تواند به مشتریان امکان انتخاب ویژگی های مختلف مانند اندازه یا رنگ و همچنین کمیت را بدهد. سپس هنگام پرداخت یک فرم برای جمع آوری نام و آدرس مشتری و همچنین اطلاعات صورتحساب و حمل و نقل وجود دارد.
صفحه سفارش شامل خلاصه ای از تأیید پیشنهاد است. علاوه بر فرمی که نام و آدرس مشتری و همچنین اطلاعات صورتحساب و حمل و نقل را جمع آوری می کند.
بسته به نرم افزار شما هم سبد خرید و هم صفحه سفارش می توانند امکانات گسترده ای را ارائه دهند. این ممکن است شامل ادغام با درگاه پرداخت آنلاین مانند Paypal یا Stripe باشد. هنگام سفارش علاوه بر مقدار محصول حمل و نقل محاسبه قیمت در زمان واقعی و رمزگذاری داده ها.
اما در حالی که هر دو می توانند روند فروش را تسهیل کنند صفحه سفارش دارای سه مزیت بزرگ در ترغیب مشتری بالقوه برای خرید است. در اینجا 3 دلیل برای عملکرد بهتر سبد خرید در انواع محصولات و خدمات ذکر شده است.
ویژگی صفحه سفارش شماره 1: سرعت فروش
هنگامی که مشتری بالقوه ای مایل به خرید هستید باید این کار را ASAP انجام دهید. دلیل این امر این است که سو susp ظن می تواند به سرعت در ذهن مصرف کننده وارد شود و این امر ممکن است او را در خرید تردید کند.
شاید بیشترین تفاوت بین سبد خرید و صفحه سفارش در تعداد کلیک و صفحه ای باشد که مصرف کننده با آن روبرو می شود. سبد خرید می تواند از هر کجا به 6 کلیک یا بیشتر نیاز داشته باشد که باعث می شود مصرف کننده به صفحه های مختلف وارد شود تا اطلاعات را وارد کند. بارگیری صفحات ممکن است مدتی طول بکشد. تعداد کلیک و صفحات به علاوه مدت زمان طولانی برای تکمیل مراحل از جمله دلایل اصلی کنار گذاشته شدن تعداد زیادی از سبدهای خرید است.
با این حال صفحه سفارش همه چیز را در یک صفحه فرود دارد. بنابراین مصرف کننده می تواند به سرعت اطلاعات را دنبال کند معمولاً از بالا به پایین اطلاعات مورد نیاز را وارد می کند و برای ارسال سفارش خود فقط یک دکمه را کلیک می کند.
ویژگی صفحه سفارش شماره 2: محتوای رمز و راز
سبد خرید از نظر چیدمان و اطلاعات نمایش داده شده بسیار بزرگ است. با این حال اطلاعاتی که ارائه می شود واقعی است. هرچه مصرف کننده هرچه بیشتر به این موضوع نگاه کند محو شدن اشتیاق عاطفی وی نسبت به محصول یا خدمات بیشتر می شود.
از طرف دیگر صفحات سفارش می توانند با محتوای جذاب پیشنهاد تأیید شوند. بنابراین هنگامی که یک مشتری فرم سفارش را تکمیل می کند به احتمال زیاد ارتباط عاطفی خود را با خرید محصول یا خدمات حفظ می کند. شور چیزی است که می فروشد. هر چقدر بتوانید مصرف کننده را از نظر احساسی درگیر محصول خود کنید احتمال تکمیل فروش بیشتر است.
ویژگی صفحه سفارش شماره 3: شخصی سازی
چرخ دستی های خرید برای همه مناسب است. هر مصرف کننده از یک سبد خرید مشابه با محتوای یکسان برای تعیین محصولات یا خدمات خاص و مقادیر مورد نظر خود برای خرید استفاده می کند. موارد سفارشی ساخته شده برای هر مشتری بسیار کم است.
صفحات سفارش را می توان برای هر مشتری براساس اطلاعات موجود در سابقه تماس وی یا صفحه فرود خاصی که بازدید کرده است سفارشی کرد. محتوای شخصی می تواند تبدیل فروش را افزایش دهد. بنابراین شما نه تنها می توانید مشتری بلکه کیف پول خود را نیز راضی کنید.
به طور خلاصه سبد خرید و صفحات سفارش مصرف کنندگان را قادر به خرید و بازرگانان را برای تولید فروش قادر می سازد. با این حال صفحات سفارش دارای سه مزیت مشخص هستند که می توانند منجر به تبدیل فروش بالاتر شوند. آنها همچنین زمان کمتری را برای بستن یک فروش صرف می کنند و منجر به تماس کمتری می شوند تا روند پرداخت را کنار بگذارند.
علاوه بر این آنها می توانند با فروش محتوای جذاب که مصرف کنندگان را از لحاظ احساسی با محصول یا خدمات شما درگیر می کند باعث افزایش فروش شوند. آنها می توانند حاوی محتوای شخصی باشند که رضایت مشتری را افزایش می دهد و فروش بیشتری را در پی دارد.
[ad_2]