آیا تخفیف فقط برای شرکت هایی مانند Nikkor یا Microsoft است؟

[ad_1]

امنیت

وقتی به تخفیف می اندیشید ، ممکن است شرکت هایی مانند Nicor ​​یا Microsoft به ذهن شما خطور کنند اما می توانید تجارت کوچک خود را به لیست اضافه کنید. تخفیف ها می توانند با پیگیری برنامه های بازاریابی ، به شما در خرید خریداران جدید ، جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان و ایجاد وفاداری به برند کمک کنند. تخفیف ها یک روش عالی برای “فروش” محصول شما هستند در حالی که قیمت را ثابت نگه دارید. بدون کسر هزینه می توانید موجودی را برای مدت زمان مشخصی منتقل کنید. به این ترتیب به دلیل افزایش قیمت های قابل درک ، مشتری های خود را محدود نمی کنید. همچنین خریداران خرید محصول با قصد استفاده از تخفیف را دارند اما ارائه پیشنهاد را فراموش خواهند کرد.

تحقیقات اخیر توسط گروه آبردین نشان می دهد که همه خرده فروشان و تولیدکنندگان باید در نظر بگیرند که تخفیف ها را در برنامه های بازاریابی خود بگنجانند. آبردین از 75 سازمان خرده فروشی و تولیدی تحقیق كرد و دریافت كه 50٪ از خرده فروشان و تقریباً نیمی از آنها (48٪) از تولیدكنندگان نظرسنجی از تخفیف استفاده می كنند. این تحقیق نشان داد که بزرگترین انگیزه خرده فروشان برای استفاده از تخفیفات ، درآمد بالایی است (64٪) ، در حالی که تولیدکنندگان بر ایجاد مزیت رقابتی خود (61٪) تمرکز دارند. اگر یک پیشنهاد تخفیف قابل تأمل و روند بازخرید کارآمد را در اختیار شما قرار دهد ، مشاغل کوچک شما می تواند هم از درآمد و هم از مزیت رقابتی بهره مند شود.

تخفیف معمولاً مشتری را ملزم به ارائه فرم تخفیف تکمیل شده ، رسید فروش ، توافق نامه خدمات و کد UPC می کند. معمولاً اعزام به تعداد مشخصی از روز پس از تاریخ خرید به پست نیاز دارد. از فرم تخفیف برای جمع آوری اطلاعات دیگری درباره مشتری خود که می خواهید برای اهداف بازاریابی بدانید استفاده کنید. از این داده ها می توان برای تصمیم گیری در مورد محصول و بازاریابی در آینده استفاده کرد. اطمینان حاصل کنید که ضمانت های امنیتی را در الزامات بدهی خود بگنجانید تا احتمال کلاهبرداری کاهش یابد.

یک فرآیند تخفیف ساده با یک برنامه ریزی دقیق می تواند به صورت داخلی در مشاغل کوچک شما انجام شود. تخفیف خود را طوری طراحی کنید که به سایت شما ارسال شود و از کارمندان بخواهید اشتباهات و تکرارها را بررسی کنند. برای اطمینان از واجد شرایط بودن ، شخصی باید هر ورودی را بررسی کند. درخواست ها را برای استفاده در آینده در پایگاه داده وارد کنید. آخرین مرحله ارسال چک تخفیف به مشتری است. این مکان عالی برای ارتقا additional اضافی است. مشتری شما به دنبال بررسی تخفیف از طریق پست است ، بنابراین حتما پیام های بازاریابی درباره محصولات یا خدمات دیگری را که ممکن است به آن علاقه داشته باشند در آن قرار دهید.

به خاطر داشته باشید که یک برنامه تخفیف که به درستی اجرا نشده است ممکن است مشتریان شما را ناامید کند ، بنابراین اگر ورودی آنها ناقص است حتماً آنها را مطلع کنید و ارسال چک را به تأخیر نیندازید. انتظار داشته باشید که به پیشنهاد شما پاسخ بالایی دهد تا درمورد اسناد و مدارک و هزینه آماده باشید. اطمینان حاصل کنید که از قوانین مربوط به ارائه و ارتقا the تخفیف نیز آگاهی دارید.

در صورت انجام صحیح ، تخفیف می تواند مشتریان جدیدی را برای شما به ارمغان بیاورد و به شما در ایجاد وفاداری با مشتریان موجود کمک کند. این نوع تبلیغات همچنان با شرکت های بزرگ همکاری می کند و می تواند برای دستیابی به موفقیت در مشاغل کوچک گسترش یابد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد تخفیف ها و نحوه شرکت شما برای استفاده از این نوع برنامه ها کسب کنید ، لطفا با ما تماس بگیرید http://www.BuddinghAssociates.com/.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا