اپلیکیشن و نرم‌افزاربرترین های کسب و کار

نحوه بازگردانی حساب حذف شده اینستاگرام

چگونه وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شویم؟

بر اساس اطلاعاتی که در اینستاگرام ارائه شده، حساب کاربری که در این شبکه اجتماعی حذف شده یا Delete شده باشد دیگر قابل فعال‌سازی دوباره نخواهد بود. اینستاگرام اکانت‌های حذف شده را برای همیشه از دسترس خارج می‌کند. این موضوع در شرایطی صدق می‌کند که شما به طور آگاهانه نسبت به حذف حساب اینستاگرام خود اقدام کرده باشید، اما اگر فردی اکانت شما را هک کرده و آن را حذف کند چطور؟ یا اگر اینستاگرام بنا به دلیل خاصی به طور اتوماتیک حساب شما را حذف نماید وضعیت چگونه است؟ به نکات زیر دقت کنید:

  • در ابتدا باید بدانید که اینستاگرام بی‌دلیل حساب یا اکانت شما را حذف نمی‌کند.  igtv downloader تا زمانی که به قوانین و مقررات استفاده از اینستاگرام احترام گذاشته و از آن به درستی استفاده کنید، حساب شما از سوی اینستاگرام حذف نمی‌شود. بنابراین حذف اکانت از سوی خود اینستاگرام تنها در شرایطی انجام می‌شود که کاربر قوانین و مقررات استفاده از این شبکه اجتماعی را نقض کرده باشد. هیچ فردی نمی‌تواند برای اینستاگرام درخواست حذف حساب کاربری شخص دیگری را ارسال کند و اینستاگرام بی‌دلیل نسبت به حذف آن وارد عمل شود. به منظور گزارش نقض قوانین از سوی کاربران قابلیتی با نام Report یا گزارش تعریف شده که استفاده از آن هم قوانین و مقررات خاص خود را دارد.
  • دقت داشته باشید که اگر بنا به هر دلیلی حساب کاربری یا حساب اینستاگرام کاربر غیرفعال یا حذف شود، تمام عکس‌ها، ویدئوها، کامنت‌ها، لایک‌ها و  sssinstagram.com … حساب مورد نظر بلافاصله و برای همیشه حذف می‌شوند.
  • اگر فکر می‌کنید که قوانین و مقررات اینستاگرام را نقض نکرده‌اید و خودتان هم به طور دستی نسبت به غیرفعال یا حذف حساب اینستاگرام‌تان اقدام نکرده‌اید اما حسابتان حذف شده، احتمالا اکانت اینستاگرام شما توسط فردی سودجو هک شده و وی نسبت به حذف یا غیرفعال کردن آن اقدام کرده است. متاسفانه در این شرایط هم اینستاگرام حساب یا اکانت هک شده شما را به شما باز نمی‌گرداند و در واقع انتخاب رمز عبور و بی‌دقتی خود کاربر را دلیل بروز این مشکل می‌داند. بنابراین حتی اگر حساب اینستاگرام شما هک و حذف شد هم نمی‌توانید از اینستاگرام بخواهید که دوباره آن را فعال کند.

در برخی از شرایط ممکن است حساب کاربری اینستاگرام شما غیرفعال نشده باشد، اما نتوانید با استفاده از یک دستگاه خاص وارد آن حساب شوید. اگر از قوانین و مقررات اینستاگرام پیروی کرده‌اید و نسبت به غیر فعال کردن اینستاگرام خود اقدام نکرده‌اید اما با این حال نمی‌توانید از طریق دستگاه هوشمند خود وارد حساب کاربریتان شوید، این احتمال وجود دارد که با تغییر دستگاه و تلاش مجدد به منظور لاگین شدن بتوانید وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید. در این شرایط حساب اینستاگرام‌تان حذف یا غیرفعال نشده و تنها مشکل خاصی منجر به عدم موفقیت شما در ورود به حساب اینستاگرام خود شده است که با تغییر دستگاه احتمالا برطرف می‌شود.

  • در دستگاه‌های آی او اسی اپل گاها دیده می‌شود که اپل آیدی (Apple ID) دستگاه منجر به بروز خطا در لاگین شدن به حساب کاربری اینستاگرام افراد می‌شود. در این شرایط سعی کنید که با استفاده از کامپیوتر و مرورگر خود وارد حساب کاربری اینستاگرام‌تان شوید.
  • در بسیاری از موارد هم دیده شده که پس از به روز رسانی سیستم عامل دستگاه مشکلاتی در لاگین شدن یا ورود به حساب کاربری افراد در اینستاگرام ایجاد شده است. در این شرایط هم سعی کنید که فرآیند ورود به حساب اینستاگرام خود را از طریق کامپیوتر امتحان نمایید.

اگر با انجام موارد فوق باز هم مشکل لاگین یا ورود به حساب کاربری اینستاگرام شما برطرف نشد، این امکان وجود دارد که مشکل خاصی در فرآیند لاگین و اطلاعات مورد نیاز سرورهای اینستاگرام ایجاد شده باشد. دقت کنید که در این شرایط باید مطمئن باشید که حساب خود را به طور دستی غیرفعال یا حذف نکرده‌اید و از قوانین اینستاگرام هم پیروی کرده‌اید. اگر با مشکل این چنینی مواجه شدید، توصیه می‌کنیم که اطلاعات خود را ریست کنید و بار دیگر به منظور لاگین شدن در پیج اینستاگرام خود تلاش نمایید.

بدین منظور توصیه می‌کنیم که ابتدا رمز عبور خود را از طریق فیسبوک ریست (Reset) کنید. شما از طریق حساب فیسبوک خود می‌توانید رمز عبور اکانت اینستاگرام‌تان را ریست کنید. البته این امر تا زمانی امکان‌پذیر است که حساب اینستاگرام و فیسبوک شما با یکدیگر در ارتباط بوده و اصطلاحا همگام‌سازی شده باشند. برای انجام این عمل مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در صفحه لاگین یا ورود به حساب اپلیکیشن اینستاگرام گزینه Forgot Password را انتخاب کنید.
  • حال گزینه با عنوان Reset Using Facebook را انتخاب نمایید.
  • حال وارد حساب کاربری فیسبوک خود شوید.
  • با انجام این عمل امکان ریست کردن رمز عبور حساب اینستاگرام شما ارائه می‌شود. برای توضیحات دقیق‌تر می‌توانید از طریق شماره‌های ضمیمه شده با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

از طریق آدرس ایمیل ثبت شده یا اصطلاحا رجیستر شده حساب کاربری اینستاگرام‌تان هم می‌توانید نسبت به ریست کردن یا تغیر رمز عبور اکانت خود اقدام کنید. اگر حساب اینستاگرام شما با اکانت فیسبوک در ارتباط نیست می‌توانید از این روش به منظور ریست کردن رمز عبور خود استفاده نمایید. برای انجام این عمل مراحل زیر را طی کنید:

  • در صفحه لاگین یا ورود به حساب اپلیکیشن اینستاگرام گزینه Forgot Password را انتخاب کنید.
  • حال گزینه Username or Email را انتخاب کنید.
  • با وارد کردن نام کاربری یا آدرس ایمیل خود به دنبال اکانت اینستاگرام خود بگردید.
  • پس از یافتن اکانت اینستاگرام‌تان، گزینه Send a Password Reset Email را انتخاب کنید.
  • ایمیل‌های دریافتی خود را بررسی نمایید. در این شرایط از سوی اینستاگرام ایمیلی دریافت کرده‌اید که حاوی یک لینک است. این لینک را انتخاب کنید.
  • حال می‌توانید یک رمز عبور جدید را برای حساب یا اکانت اینستاگرام خود تعریف کنید.

برگرداندن اکانت اینستاگرام

یکی از کابوس های وحشتناک برای افراد کاربر، غیر فعال شدن پیج اینستاگرام است. در این مدت، کاربر دیگر دسترسی به اکانت خود را ندارد. ولی راه رهایی برای این موقعیت وجود دارد که، در ادامه شما را با این راه ها آشنا می کنیم. برگرداندن اکانت اینستاگرام از سه راه میسر می باشد:

  • ۱ استفاده از ایمیل و نام کاربری Use username or email
  • ۲ استفاده از پیامک و شماره موبایل Send an sms
  • ۳ با استفاده از حساب فیسبوک Log in with facebook

برای برگرداندن اکانت اینستاگرام ، باید توجه داشته باشید،  برای اینکه بتوانید از هر بخش استفاده کنید، اطلاعات شما باید از قبل ثبت شده باشد. و اینکه در طول آزمایش، سعی کنید از نسخه اصلی اینستاگرام استفاده کنید، و  استفاده از نسخه های پلاس  به شدت  اجتناب کنید.

چگونه اکانت قبلی اینستاگرام را برگردانم؟

حتما برای همه ما پیش آمده است که تلفن همراه ما خراب شده است و مجبور هستیم آن را به تعمیر کار بدهیم تا آن را تعمیر کند. تعمیر کار مجبور است برای تعمیر تلفن همراه،  آن را ریست کند، و یا  پیج ما با مشکل مواجه شده است، یا  پیج خود را  به دلیل مشکلات دیگر از دست داده ایم. گاهی ممکن است  از  فضای مجازی خسته شویم، و تصمیم به حذف اینستاگرام گوشی خود میگیریم. و بعد رمز آن را فراموش می کنیم. خوشبختانه برای بازیابی اکانت اینستاگرام راه هایی وجود دارد که در ادامه  با آنها آشنا می شوید.

خوشبختانه فضای اینستاگرام طوری طراحی شده است که ما با دانستن یوزرنیم، میتوانیم پیج قبلی خود را بازیابی  کنیم. اما مشکل اینجاست که گاهی  ما پسورد مان را فراموش می کنیم. ما برای هر اپلیکیشن که استفاده می کنیم جهت امنیت آن، باید پسوردهای مختلفی را در ذهن خود نگه داریم. پس ممکن است که آن را فراموش کنیم. اگر شما هم با این مشکل  روبرو هستید و پسورد خود را فراموش کرده اید، حتما به دنبال راهی برای برگرداندن اکانت اینستاگرام خود هستید. اما خوشبختانه جای نگرانی نیست. در این مقاله به شما راه های حل کردن این مشکل را و اینکه چگونه بتوانید وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شوید، آموزش می دهیم. ما می توانیم از سه راه اکانت اینستاگرام خود را برگردانیم:

از طریق فیسبوک، از طریق شماره تلفن، و از طریق ایمیل می توانیم رمز اینستاگرام را بازیابی کنیم. اما نکاتی که قبل از حذف پیج اینستاگرام باید بدانیم:
۱ تعداد دفعاتی که میتوان پیج را غیر فعال کرد
۲ عدم بازگشت اطلاعات قبلی
۳ زمان بازگشت پیج قبلی

بازیابی اکانت اینستاگرام با شماره موبایل

گاهی اوقات پیش می آید که شما از ایمیل و رمز عبور آن اطلاعی ندارید و یا فراموش کرده اید. در این صورت شما می توانید با شماره موبایلی که با آن وارد شده اید، این اکانت را برگردانید . برای بازیابی اکانت اینستاگرام با شماره موبایل باید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. به اینستاگرام خود وارد شوید و گزینه get help signing in را بفشارید.
  2. در این صفحه، گزینه دوم send an sms را بفشارید.
  3. شماره موبایلی که هنگام ثبت نام وارد کرده بودید را وارد کنید. سپس وارد پیام های خود شوید و پیامی را که برای شما آمده است، باز کنید این پیام حاوی یک لینک است لینک را لمس کنید.

بازگردانی اکانت دی اکتیو شده اینستاگرام

گاهی اوقات شما جزو افرادی می باشید که، تعداد زیادی از اکانت را مدیریت می کنید. اکنون یک یا تعدادی از آنها را غیر فعال کرده اید. یا گاهی اوقات افراد از فضای مجازی خسته می شوند، و برای مدتی با  اینستاگرام و شبکه های اجتماعی خداحافظی کرده اند. دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام باعث حذف کامل اکانت نمی شود.

شما می توانید برای مدتی آن را حذف کنید، و سپس آن را برگردانید که این کار سختی نیست. فقط نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که پسورد خود را به خاطر داشته باشید. به همین منظور برای بازگشت به اکانت قبلی یعنی بازگردانی اکانت دی اکتیو شده اینستاگرام تنها کافیست طبق مراحل زیر اقدام کنید:

  1. ۱ابتدا وارد اینستاگرام شوید و یا وارد صفحه اکانت مورد نظر شوید.
  2. ۲سپس نام کاربری و پسورد خود را وارد کرده و در نهایت گزینه login را انتخاب کنید.

در صورتی که رمز وارد شده صحیح باشد شما به راحتی وارد اکانت قبلی خود می شوید. البته نکته ای که باید در نظر بگیرید این می باشد که حتما یک هفته از  دی اکتیو کردن اینستاگرام گذشته باشد.

بازگرداندن اکانت اینستاگرام بدون ایمیل

نکات تکمیلی برگرداندن اکانت اینستاگرام

اگر حساب اینستاگرام خود را به طور دائمی حذف کرده باشید، هیچ راهی برای بازیابی اکانت اینستاگرام قبلی شما وجود ندارد. حتی با نام کاربری و رمز خود نیز نمی توانید به اکانت قبلی برگردید. اما اگر از روش های حذف موقت استفاده کرده باشید،  می توانید با نام کاربری و پسورد به راحتی وارد شوید. حتی اگر پسورد را فراموش کرده باشید، با استفاده از ایمیل یا شماره موبایل به آسانی وارد می شوید. شما حتی با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام نیز می توانید این کار را انجام دهید. اما نکته ای را در نظر بگیرید که ممکن است اکانت شما هک شده باشد که اگر با موارد زیر روبه رو شدید به این موضوع شک کنید:

  •   اگر از طرف اکانت شما برای دیگران درخواست فالو و لایک برای دیگر افراد گذاشته می شود.
  •   اگر به طور مداوم از طرف افراد ناشناس درخواست فالو شدن دارید.

نحوه ریکاوری اکانت حذف شده اینستاگرام

ما قبلا در انزل وب روش را به شما آموزش داده ایم. اما ممکن است از این کار خود پشیمان شوید و بخواهید اکانت خود را بازیابی و یا ریکاوری کنید. به هر دلیلی که بخواهید بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام را انجام دهید، باید بگوییم که می توان راه هایی برای این موارد استفاده کرد. در بخش اول مطلب راه فعال کردن مجدد حساب غیر فعال شده یا حذف موقت را آموزش داده و در قسمت دوم راه های ریکاوری برای حذف دائم را بررسی خواهیم کرد.

نحوه فعال کردن مجدد و بازیابی اکانت حذف موقت اینستاگرام

اگر شما حساب خود را غیر فعال و یا دی اکتیو کرده اید، برای فعال کردن آن و بازیابی اکانت دی اکتیو اینستاگرام فقط کافیست است تا مجدد به شکل معمول در برنامه و یا ، با وارد کردن یوزر و پسورد وارد حساب خود شوید. به همین راحتی حساب شما مجدد فعال می شود.

ریست کردن رمز عبور برای بازیابی اکانت فراموش شده اینستاگرام

حال ایمیلی برای شما (به ایمیلی که در زمان ثبت نام وارد کرده اید) ارسال می شود. با دنبال کردن دستورالعمل های ذکر شده رمز خود را عوض کرده و با اطلاعات جدید، به شکل معمول وارد حساب خود شوید تا اکانت شما فعال شود. برای آشنایی با سایر روش های تغییر رمز، پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش تصویری ۶ در کامپیوتر ، اندروید ، آیفون و.. را هم مطالعه نمایید.

 نحوه بازیابی اکانت اینستاگرام حذف شده به صورت دائم

با توجه به قوانین و سیاست های اینستاگرام و اکثر شبکه های اجتماعی، حذف دائم اکانت راهی بی برگشت است. یعنی شما نمی توانید اقدام به بازیابی اکانت دیلیت شده اینستاگرام کنید. اما با استفاده از راه ها و ترفند هایی می توان برای این کار تلاش کرد. البته این این فرآیند قطعی نیست اما هر چه زودتر این کار ها را انجام دهید، احتمال نتیجه گرفتن آن بیشتر است. همینطور در صورت دریافت کد امنیتی هم مطالعه مطلب ۱۴ روش رفع برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

نحوه ریکاوری اکانت حذف شده اینستاگرام

توجه داشته باشید که این روش ریکاوری اکانت حذف شده اینستاگرام معمولا زمانی بهترین نتیجه را می دهد که شما عکس قابل تشخیصی از خود در حسابتان داشته باشید.

  1. ابتدا وارد برنامه یا سایت اینستاگرام شده و به قسمت وارد شدن به اکانت یا Login page بروید.
  2. نام کاربری خود را وارد کرده و دکمه Get help signing in را بزنید.
  3. هنگامی که صفحه جدیدی به شما نشان داده شد، گزینه Get help signing in را پیدا و انتخاب کنید.
  4. با کلیک روی Trouble logging in با استفاده از راه حل هایی ممکن است مشکل شما رفع شود.
  5. اما در اکثر موارد کمکی به شما نمی شود. پس در ادامه روی Need more help کلیک کنید.
  6. در این قسمت باید ایمیلی که در هنگام ثبت نام وارد کرده اید را بنویسید. همچنین از شما برای وارد کردن Contact Email هم سوال می شود که در صورت امکان وارد کنید.
  7. در مرحله بعد باید نوع حساب خود را مشخص کنید.
  8. سپس گزینه My Account Was Hacked را انتخاب کنید. با این کار باکس Any Additional Details برای جزییات بیشتر نمایش داده می شود که پر کردن آن ضروری نیست.
  9. پس از انجام این مراحل روی Request Support کلیک کنید.
  10. در مدت کوتاهی یک ایمیل برای آدرس وارد شده ارسال می شود که از شما اطلاعاتی را می خواهد تا هویت شما به عنوان مالک اکانت به اثبات برسد.
  11. در این ایمیل معمولا نام کاربری، نام واقعی وارد شده و یک عکس از شما که به صورت مشخص قابل تطابق با سایر عکس های شما داخل پیج بوده باشد، درخواست می شود. اگر در حساب خود عکسی از خودتان نداشته باشید، اینستاگرام به شما می گویید که تا زمان اثبات مالکیت شما به وسیله عکس، نمی تواند به شما کمکی کند. با این حال ممکن است ایمیل متفاوتی دریافت کنید. ایمیل را مطالعه کرده و دستورالعمل های خواسته شده را انجام دهید.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا