آموزش زبان

آمادگی آزمون آیلتس به صورت سریع

 
 
 
 

دلفین را مستقیم دانلود کنید

با زدن روی لینک فایل نصبی دلفین را دانلود کنید

سایت رسمی نرم افزار دلفین

جهت اطلاعات بیشتر و دانلود رایگان جعبه لایتنر و دیکشنری به سایت مراجعه کنید


آیلتس برگرفته از سامانه جهانی ارزیابی زبان انگلیسی است. (“The International English Language Testing System “IELTS)، این آزمون شامل بخش های خواندن، نوشتن، صحبت کردن و درک جامع گفتارهای انگلیسی است. آزمون دهندگان نمراتی در محدوده 1 تا 9 دریافت می کنند. نمره 1 پایین ترین و نمره 9 بالاترین نمره ممکن است. چه شما مدرک آیلتس را برای ادامه تحصیل در یک کشور انگلیسی زبان بخواهید و چه از آن برای نشان دادن مهارت زبانی خود در یک شغل استفاده می کنید، نیاز به نمره 7 و یا بالاتر برای موفقیت دارید. شروع به آماده شدن برای شرکت در آزمون آیلتس کنید و از استراتژی های هدفمند بهره برده تا شانس موفقیت شما افزایش یابد!

گام اول

مطالعه برای آزمون آیلتس

1. 6 تا 8 هفته قبل از تاریخ برگزاری آزمون خود شروع به مطالعه کنید. هنگامی که احساس می کنید مهارت های انگلیسی شما به اندازه کافی برای شرکت در آزمون آیلتس پیشرفت کرده است، در آزمون آیلتس ثبت نام کنید. اما اطمینان حاصل کنید که حداقل 6 هفته برای مطالعه زمان دارید. این به شما کمک می کند تا زمان کافی برای آمادگی خود در آزمون را داشته باشید و مجبور نیستید مجدداً آن را امتحان دهید. اگر احساس می کنید که آمادگی شرکت در امتحان را ندارید، از سریع درس خواندن برای آزمون و تلاش برای سریع تر امتحان دادن خودداری کنید.

2. نقاط قوت و ضعف خود را ارزیابی کنید تا تصمیم بگیرید که روی چه چیزی باید تمرکز کنید. آزمون آیلتس شامل بخش های خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن است. برای کمک به تصمیم گیری در نظر بگیرید که نقاط ضعف و قوت شما کدام هستند و بر روی چه چیزی باید تمرکز نمایید. به عنوان مثال، اگر در مهارت های خواندن و نوشتن انگلیسی بهتر هستید، اما در گفت و گو با مشکل مواجه هستید، بنابراین ممکن است بخواهید برای امتحان زمان بیشتری را در مطالعه صرف مهارت های بخش گوش دادن و صحبت کردن کنید. اگر احساس می کنید که در همه بخش های آزمون به یک اندازه مهارت دارید، می توانید زمان مطالعه خود را به طور مساوی برای بخش ها تقسیم بندی کنید.

مراحل گرفتن مدرک آیلتس

منابع راهنمای آزمون آیلتس

3. برای هدایت مطالعات خود، یک کتاب یا راهنمای مطالعه آیلتس تهیه کنید. بسیاری از راهنماهای مطالعه رایگان و مطالب آنلاین وجود دارد، یا می توانید به بخش کتاب های درسی کتاب خانه عمومی محله خود مراجعه کنید، یا یک راهنمای مطالعه را از طریق کتاب فروشی یا به صورت آنلاین خریداری نمایید. پیروی از راهنمای مطالعه اطمینان حاصل می کند که به طور کامل طرح بندی امتحان را درک کرده که شانس شما در موفقیت آزمون را افزایش می دهد.

برخی از گزینه های مناسب شامل: نکات برتر برای آزمون آیلتس آکادمیک، منابع رسمی تمرین آزمون آیلتس جلد اول و دوم، و چگونه برای آزمون آیلتس آماده شویم، است.

منابع راهنمای آزمون آیلتس

4. برای آمادگی بیشتر، یک دوره آمادگی آزمون آیلتس شرکت کنید. دوره های آمادگی آزمون آیلتس به صورت رایگان و پولی موجود هستند. برخی از این دوره ها حضوری، و برخی دیگر به صورت آنلاین برگزار می شوند. دوره ای را پیدا کنید که برای شما مفید باشد و برای برخی از زمان های مطالعه اضافی و راهنمایی ها و نکات مربوط به آن ثبت نام کنید. همچنین می توانید آزمون های آزمایشی آماده سازی آیلتس را به صورت زنده از فیسبوک و یوتیوب تماشا کنید. اگرچه آنها کمک هدفمند همانند دوره های آمادگی آزمون فراهم نمی کنند، اما ممکن است هنوز هم برای شما مفید باشند.

اگر به دوره های آمادگی آزمون آیلتس دسترسی ندارید، شرکت در دوره های زبان انگلیسی هم می تواند به شما کمک کند. اگر این روش را انتخاب کرده اید، در دوره های زبان انگلیسی در دانشگاه محلی خود یا به صورت آنلاین ثبت نام کنید.

دوره آمادگی آزمون آیلتس

گام دوم

تمرکز بر روی مهارت های خاص برای موفقیت در آزمون IELTS

1. مهارت های مکالمه انگلیسی خود را هر چه بهتر تقویت کنید. زمان مکالمه انگلیسی امتحان آیلتس تنها 11 تا 14 دقیقه طول می کشد، اما تمام این زمان شما با امتحان گیرنده صحبت خواهید کرد. در طول این مدت، امتحان گیرنده از شما سوالات عمومی در مورد خود شما می پرسد و شما باید به آنها پاسخ دهید. سپس، امتحان گیرنده به شما یک کارت می دهد که یک سوال با موضوع خاص بر روی آن نوشته شده است. شما دو دقیقه زمان خواهید داشت تا خود را برای جواب دادن به این سوال آماده کنید و باید به مدت 1 تا 2 دقیقه در مورد آن صحبت کنید. امتحان گیرنده در ادامه چند سوال خاص در مورد موضوع می پرسد. تمرین منظم صحبت کردن، کلید موفقیت شما در این بخش آزمون آیلتس است. شما می توانید این کار را از طریق انگلیسی صحبت کردن با اشخاص انگلیسی زبان تقویت کنید. با افراد دیگری که انگلیسی یاد می گیرند، صحبت کنید و در یک گروه آموزش زبان انگلیسی عضو شوید. از نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

نکته: از هر انگلیسی زبانی که می شناسید، بخواهید که برای تمرین بیشتر با شما انگلیسی صحبت کنند. به عنوان مثال، اگر دوست یا یکی از افراد خانواده شما انگلیسی صحبت می کند، از آنها بخواهید که در هنگام شام، یا در مکالمات تلفنی، یا هر زمانی که با آنها در ارتباط هستید، با شما انگلیسی صحبت کنند.

تمرکز بر روی مهارت های خاص برای موفقیت در آزمون IELTS

تکنیک های بهبود مهارت های شنیداری برای آزمون آیلتس

2. برای بخش مهارت گوش دادن امتحان آیلتس، انگلیسی گوش دهید. بخش گوش دادن آزمون آیلتس 30 دقیقه طول می کشد و شامل 4 بخش ضبط شده مکالمه زبان انگلیسی با افرادی است که زبان مادری آنها انگلیسی است. این بخش ها شامل 2 قسمت تک نفره صحبت کردن و 2 قسمت مکالمه در یک زمینه اجتماعی روزمره تنظیم شده است. برای بهبود مهارت گوش دادن زبان انگلیسی خود، هر روز مکالمه اشخاص بومی انگلیسی زبان را گوش دهید. برخی از روش های مناسب جهت انجام این کار عبارتند از: گوش دادن به پادکست های انگلیسی، موسیقی، برنامه های رادیویی، تماشای فیلم های یوتیوب، فیلم های برنامه های تلوزیونی به زبان انگلیسی، و مکالمه با افرادی که زبان مادری آنها انگلیسی است.

تکنیک های بهبود مهارت های خواندن برای آزمون آیلتس

3. برای بهبود مهارت های خواندن بخش آزمون آیلتس، روزانه انگلیسی بخوانید. بخش خواندن آزمون آیلتس 60 دقیقه طول می کشد و در این قسمت باید 40 سوال را خوانده و پاسخ دهید. برای آزمون جنرال آیلتس، این بخش ها شامل موضوعاتی از قبیل کار، نشست های اجتماعی، و خواندن های روزمره مانند روزنامه یا مجله را در بر می گیرد. آزمون خواندن آیلتس شامل مطالبی است که ممکن است در یک دوره کلاس زبان انگلیسی در دانشگاه بگذرانید. برخی از راه هایی که می توانید خود را برای خواندن بخش انگلیسی آماده کنید، خواندن انگلیسی است: رمان ها و داستان های کوتاه، کتاب های درسی، مجلات، روزنامه ها، وبلاگ ها، وبسایت ها، پست های رسانه های اجتماعی.

تکنیک های بهبود مهارت های نوشتاری برای آزمون آیلتس

4. برای بخش مهارت نوشتاری آزمون آیلتس، تمرین نوشتن کنید. بخش نوشتاری آزمون آیلتس 60 دقیقه طول می کشد و تنها دو سوال دارد. برای پاسخ به یک سوال، باید نامه ای بنویسید تا یک درخواست خاص یا یک مقاله باشد. تا حد امکان در زندگی روزمره خود تمرین نوشتن انجام دهید. برخی از روش هایی که می توانید از طریق نوشتن مهارت های نوشتاری خود را تقویت کنید شامل: ایمیل ها، نامه ها، مقاله ها، یادداشت ها، پست های رسانه های اجتماعی و پیام های متنی است.

گام سوم

انجام آزمون ها و تست های آزمایشی آیلتس

1. برای تمرین به سوالات آزمون های آزمایشی پاسخ دهید. نمونه سوالات آزمون آزمایشی با استفاده از زبان و سناریوهای مختلف از قالب سوالات در آیلتس تقلید می کند. تکمیل سوالات آزمون نمونه به شما کمک می کند تا با انواع سؤالاتی که در آزمون با آنها روبرو می شوید، بیشتر آشنا شوید. می توانید به نمونه سوالات آزمون بصورت آنلاین، کتابهای راهنما و برنامه های آیلتس دسترسی پیدا کنید. اگرچه سوالات آزمون های ازمایشی دقیقا آنچه که شما در امتحان اصلی می بینید نیستند، اما شبیه به هم هستند، بنابراین ممکن است درک آنها ساده تر باشد و بتوانید نمره بالاتری در امتحان کسب کنید.

شما می توانید نمونه سوالات آزمون آیلتس را از وبسایت رسمی آیلتس دریافت کنید.

شبیه سازی آزمون آیلتس

2. برای شبیه سازی در یک آزمون رسمی آزمایشی آیلتس شرکت کنید. شما می توانید در یک آزمون آزمایشی آنلاین رسمی شرکت کنید تا به تنهایی به سوالات پاسخ دهید. این یک روش عالی برای دیدن نحوه برگزاری آزمون واقعی است. بر طبق دستورالعمل آزمون، زمان خود را تنظیم کنید. این کار به شما نشان می دهد که برای چه بخش هایی به زمان بیشتر و یا کمتر نیاز دارید. کل زمان آزمون آیلتس 2 ساعت و 40 دقیقه است، بنابراین هنگام شروع آزمون آزمایشی از یک تایمر استفاده کنید تا تجربه شما از آزمون واقع بینانه باشد.

نکته: اگر در یک دوره آمادگی آزمون آیلتس شرکت می کنید، آنها احتمالا در پایان دوره یک آزمون عملی آیلتس برگزار می کنند، بنابراین می توانید ببینید که چگونه در ازمون واقعی نمره کسب می کنید.

3. نرم افزار آماده سازی آزمون آیلتس را دانلود کنید. چندین برنامه تلفن همراه موجود است که شما می توانید از آنها برای پیشرفت در مطالعات خود استفاده نمایید. برنامه رایگان را دانلود کنید و هر زمان که یک دقیقه فرصت دارید، از آن استفاده کنید، مانند زمانی که سوار بر اتوبوس شده اید یا در صف منتظر هستید و یا در زمان استراحت بین کلاس ها. برخی از گزینه های مناسب عبارتند از:

  • IELTS Word Power (قدرت کلمات آیلتس): واژگان زبان انگلیسی خود را با 100 سوال مختلف از تجارت تا علم و فناوری تقویت کنید.
  • IELTS Word Ready (لغات آماده آیلتس): این برنامه با استفاده از آموزش واژگان شخصی به شما کمک می کند تا برای آیلتس آماده شوید.
  • IELTS Prep App (برنامه آماده سازی برای آزمون آیلتس): از این برنامه برای تست های تمرینی ، تمرینات و آزمونها استفاده کنید.

گام چهارم

آماده شدن برای شرکت در آزمون

1. محل آزمون آیلتس را یک هفته قبل از برگزاری ازمون شناسایی کنید. برای اطمینان از اینکه در روز آزمون راه را گم نکنید، ایده خوبی است که محل برگزاری ازمون را یک هفته و یا چند روز قبل از آزمون شناسایی کنید. به این ترتیب، شما می دانید که چگونه در محل آزمون حاضر شوید و احتمال گم شدن شما در روز برگزاری آزمون وجود نخواهد داشت. به عنوان مثال، شما می توانید یک هفته قبل از برگزاری آزمون با ماشین و یا پیاده به محل برگزاری آزمون بروید.

حتی می توانید مسیرهای جایگزین خیابان های اصلی محل برگزاری آزمون را در صورت مسدود شدن مسیر اصلی، شناسایی کنید.

2. قبل از روز آزمون شرایط و ضوابط آیلتس را بخوانید. هنگام ثبت نام در آزمون، اطلاعات مربوط به مرکز برگزاری امتحان و آزمون به شما داده می شود. قبل از روز آزمون، این اطلاعات را با دقت بخوانید تا بدانید که چه زمانی باید در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشید و از هرگونه جزئیات مهم دیگر مطلع شوید. به عنوان مثال، آزمون ممکن است مشخص کند که حداقل 30 دقیقه قبل از شروع امتحان باید در جلسه برگزاری حضور داشته باشید.

باید همراه با خود یک عکس شناسایی مانند عکس گواهینامه رانندگی یا کارت دانشجویی به همراه داشته باشید. شرایط و ضوابط آزمون را بررسی کنید تا بدانید کدام کارت شناسایی را در مرکز برگزاری آزمون باید به همراه داشته باشید.

3. شب قبل از امتحان به مدت 7 تا 9 ساعت استراحت کنید. استراحت کافی به شما کمک می کند تا به خوبی برای آزمون تمرکز کرده و در طی برگزاری آزمون آرامش خود را حفظ کنید، بنابراین سعی کنید که شب قبل از امتحان سریع تر بخوابید. نیازی نیست تا ساعت ها سریع تر به خواب بروید، اما سعی کنید که 30 دقیقه زودتر از حالت معمول بخوابید.

هدف شما 7 تا 9 ساعت استراحت باشد، بنابراین شما به خوبی استراحت کرده اید. از بیدار ماندن در شب قبل امتحان برای مطالعه اجتناب کنید. این کار عملکرد شما در آزمون را بهبود نمی بخشد. اگر شما خسته باشید، اطلاعاتی که در لحظات آخر سعی در یادگیری آنها داشته اید را به خاطر نمی آورید و تمرکز در مدت امتحان نیز برای شما دشوارتر خواهد بود.

4. در روز امتحان صبحانه مناسب بخورید. گرسنه بودن در مدت زمان امتحان حواس شما را پرت کرده و حفظ تمرکز بر روی امتحان برای شما دشوارتر خواهد بود. خوردن چیزی در صبح امتحان به حفظ تمرکز شما در مدت امتحان کمک خواهد کرد. اگر امتحان شما در نوبت بعد از ظهر یا عصر برگزار می شود، قبل از رفتن سر جلسه آزمون ناهار یا میان وعده بخورید. یک کاسه غلات را با شیر و میوه یا تخم مرغ و چند نان برشته امتحان کنید.

اگر مایل هستید، قهوه یا چای میل کنید، اما صبحانه را از دست ندهید و تنها قهوه یا چای مصرف کنید. این کار باعث افزایش اضطراب شما می شود.

نکته: در بیشتر مراکز آزمون شما نمی توانید غذا و نوشیدنی همراه خود به سالن برگزاری آزمون ببرید. آب در یک بطری قابل حمل ممکن است مجاز باشد، اما اول از آن مطمئن شوید.

5. گوشی خود را خاموش کنید و آن را برای آزمون از خود دور کنید. قبل از ورود به محل برگزاری آزمون، مطمئن شوید که موبایل خود را خاموش کرده و آن را دور از دسترس قرار می دهید. استفاده از تلفن همراه در طول مدت امتحان ممکن است مجاز نباشد و شما در صورت انجام این کار متهم به تقلب می شوید. با احتیاط عمل کرده و در طول مدت برگزاری ازمون گوشی همراه خود را بیرون نکشید. برخی از مراکز آزمون ممکن است از شما بخواهند که دستگاه تلفن همراه خود را جهت بررسی بر روی میز جلو قرار دهید و یا آن را در طول آزمون در یک قفسه کلید دار قرار دهید. حتماً با مراکز آزمون خط مشی های آنها را بررسی کنید.

6. اگر عصبی شده اید، آرامش خود را حفظ کرده و سعی کنید که نفس عمیق بکشید. عصبی شدن در طول آزمون طبیعی است، اما اجازه ندهید که استرس بر شما غلبه کند. اگر احساس عصبی شدن کرده اید، چشمان خود را ببندید، و چند نفس عمیق دم و بازدم بکشید. به خود یادآوری کنید که این تنها یک امتحان است و همه چیز رو به راه خواهد شد. این کار را در طول آزمون تکرار کنید تا آرام شوید.

منبع: wikihow


در این مقاله از یادگیری زبان انگلیسی به توضیح درباره ی کسب آمادگی لازم برای آزمون ایلتس به صورت غیر حضوری خواهیم بود.با ما همراه باشید.

ایلتس چیست؟

آیلتس سیستم آزمون زبان در سطح بین المللی هست. این آزمون برای کسانیکه قصد مهاجرت,تحصیل و یا کار رو در یک کشوری که زبان مادری اون انگلیسی هست طراحی شده. کشور هایی مانند : استرالیا , کانادا , نیوزلند , بریتانیا و ایالات متحده.

در آزمون ایلتس ۴ مهارت شما مورد آزمایش قرار می گیره . نحوه ی نمره دهی در این آزمون از ۱-۹ درجه بندی میشه.

این مهارت ها شامل (Listening , Reading , Writing , Speaking) هستند.

انواع آزمون آیلتس

در این بخش باید دقت زیادی داشته باشید . چون نوع آزمونی که انتخاب می کنید باید بر اساس کاری باشه که می خواهید انجام بدید.

IELTS Academic – ایلتس آکادمیک
این ازمون برای متقاضیانی طراحی شده است ک میخواهند در دانشگاه ها یا سایر موسسات تحصیلی انگلیسی زبان البته غیر از انگلستان ادامه تحصیل دهند.
ارزیابی این ازمون به این صورت است که ایا شما مهارت لازم برای یک محیط دانشگاهی دارید یا نه.

IELTS General Training – ایلتس عمومی
مهارت زبان انگلیسی شما را در سطح علمی و روز مره مورد بررسی قرار میدهد. این آزمون منعکس کننده محل کار و موقعیت های اجتماعی می باشد.

چرا باید مدرک ایلتس رو بگیریم؟

یکی از بیشترین سوالاتی که در رابطه با آزمون ایلتس وجود داره این هست که اصلا چرا باید مدرک این آزمون رو داشته باشیم؟

این مدرک از اعتبار بالایی برخوردار هست, و بیشتر افراد این مدرک رو بالاتر از بقیه مدرک ها میدونن, زیرا شما با وجود داشتن این مدرک بی قید و شرط در کشور هایی که در بالا ذکر شد پذیرفته می شید.

همچنین در ایران داشتن این مدرک به منظور مهارت بالای شما در زبان انگلیسی هست. و به شغل تدریس زبان بپردازید.

روش های آمادگی برای ایلتس ( غیر حضوری )

از اونجایی که هزینه ی کلاس ها و دوره های حضوری ایلتس بسیار بالاست , برای کسب آمادگی در این آزمون هم میشه به صورت غیر حضوری در خونه آماده شد. پیشنهاد اپلیکیشن لینگوجو هست که کاملا با استانداردهای ازمونی آیلتس شرکت کننده ها رو آماده میکنه.

تا می تونید بخونید!

ایلتس یک ازمون برای ارزیابی مهارت شماست . یعنی شما باید در هر ۴ مهارتی که در بالا ذکر شده بهترین باشید. با خوندن هر چه بیشتر مطالب مربوط به زبان شما بیشتر با ساختار گرامری , جملات و واژه ها اشنا می شید.

از دیگر مزایا میتونم به این مورد اشاره کنم که دانش شما رفته رفته بیشتر میشه. برای مثال در قسمت Writing از شما خواسته شده تا درباره ی هوش مصنوعی یک مقاله بنویسید.و شما شاید از طریق کتاب و مجلات اطلاعاتی ازش به دست اورده باشید. با خواندن و مطالعه ی هر چه بیشتر ایده های بیشتری برای نوشتن کسب می کنید.

درباره ی موضوعی صحبت کنید و اون رو ظبط کنید

بهترین راه و سریع ترین راه برای پیدا کردن اشتباهاتتون اینه که به صدای ظبط شده ی خودتون گوش کنید. به نوع تلفظ و لحن خودتون دقت کنید و اشتباهاتتون رو مورد بررسی قرار بدید. تلفظات صحیح رو از Google translate و یا You tube جستجو کنید.

سعی کنید تو خونه به انگلیسی صحبت کنید

تلاش شما رد مورد هر یک از مهارت های IELTS به شما کمک می کنه تا نمره ی ایده آلی رو در آزمون کسب کنید.

لازم نیست که حتما در مورد موضاعات خاص و پیجیده صحبت کنید! در عوض در مورد هر چیز که مورد علاقتونه صحبت کنید. این فرایند به شما کمک میکنه تا مسلط باشید و اعتماد به نفس بیشتری هنگام صحبت کردن داشته باشید. این روش یکی از بهترین راهکار ها در رابطه با آمادگی آزمون ایلتس است.

برنامه روزانه مطالعه تنظیم کنید

نوع روش مطالعه در هر آزمونی نه تنها ایلتس خیلی مهمه.به خصوص که تصمیم گرفتید خودتون بدون شرکت در دوره ها تو خونه مطالعه کنید.پیروی از برنامه ی مطالعاتی به پیشرفت عملکردتون کمک می کنه. از اونجایی که خود آموزی خسته کننده تلقی میشه, این کار نیازمند حوصله و تلاش هست. داشتن یک برنامه منظم روزانه به شما در حفظ تمرکز کمک میکنه.

در آزمون های تمرینی ایلتس شرکت کنید

برخلاف نظر خیلی ها آزمون ایلتس هفت خان رستم نیست که نشه ازش عبور کرد.این ازمون سخت نیست! اما برای به دست اوردن نمره ایده آل باید تمرین بالایی داشته باشید. حتما به دنبال قالب و الگو های آزمون توی سایت های مختلف باشید. آگاهی از ساختار آزمون و نوع سوالات خیلی به شما کمک میکنه تا با ماژول و قالب های تست آشنا بشید. شما می تونید به سایت IELTS.org مراجعه کنید و سرفصل ها و تست ها استاندارد رو مطالعه کنید.

گرامر خودتون رو بهبود ببخشید

از اونجایی که نمونه سوالاتی مختص گرامر آزمون ایلتس وجود نداره , اما نقش مهمی تو محاسبه نمره داره. تمرین در رابطه با انواع گرامر به تقویت نوشتاری مهارت های شما کمک می کنه. اگر ساختار های گرامری رو در نوشتن درست رعایت کنید میتونید منظورتون رو واضح به طور واضح تری بیان کنید و نمره ی نوشتاریه کامل تری دریافت کنید.

به سخنرانی ها و پادکست های انگلیسی گوش کنید

گوش کردن مکرر به صحبت ها کسانیکه زبان انگلیسی ,زبان مادریشونه میتونه اثر خیلی به سزایی تو لحن و نوع تلفظ و صحبت کردنتون ایجاد کنه. همچنین این کار به تقویت مهارت شنیداریتون کمک میکنه و باعث میشه با گوش کردن منظم به نوع گویش عادت کنید و راحت تر منظور گوینده رو متوجه بشید.

از YouTube غافل نشید

هزاران هزار موضوع جالب در یوتیوب وجود داره که شما به راحتی می تونید با توجه به علایق شخصیتون اونها رو پیدا کنید و ببینید. پیشنهاد من به شما تماشای مستند ها هستند.مستند های زبان اصلی از طرفی هم اطلاعات شما رو راجب موضاعات علمی گسترش میدن , هم تلفظ ارام و قابل فهمی دارند.

✅ پیشنهاد ما؟

اگر تصمیم گرفتید زبان انگلیسی را در منزل یاد بگیرید، می توانید پس از تعیین سطح رایگان، به صورت سریع و آسان آموزش زبان انگلیسی را با لینگوجو از همین الان شروع کنید.

👇 دانلود اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی لینگوجو 👇

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا