ساختمان و مسکن

بررسی لگو 6754

LEGO 6754 خانه خانواده LEGO Creator است و در حال حاضر در بین طرفداران LEGO بسیار محبوب است. اگر به این واقعیت فکر کنید که یک خانه 3 در 1 LEGO می گیرید تعجب آور نیست. 976 قطعه ساخته شده در یک خانه خانوادگی (این همان چیزی است که در قسمت جلوی جعبه ظاهر می شود) ، یک ویلای مدیترانه ای کامل با استخر و اتاق های آفتاب و یا یک خانه تابستانی کوچک و جذاب. با نگاهی به سایر کیت های LEGO که می توان آنها را زیر 85 دلار خریداری کرد ، مشخص می شود که این موضوع می تواند ارزش خوبی برای پول در نظر گرفته شود.

LEGO 6754 دارای بسیاری از ویژگی های اضافی است که شامل یک حمام پرنده با یک اردک قابل ساخت ، چتر ، کرکره ، یک منطقه تراس و حتی یک صندلی پیک نیک! این مجموعه برای دختران و پسران مناسب است و یک ویژگی عالی است زیرا به نظر می رسد بیشتر LEGO موجود به سمت پسران است. همچنین بزرگسالان زیادی وجود دارند که LEGO را نیز جمع می کنند. حتی باشگاه هایی وجود دارند که کلکسیونرها می توانند از تجربه LEGO ملاقات کرده و لذت ببرند.

LEGO 6754 را می توان اضافه کرد که به این معنی است که می توانید دنیای LEGO خود را بسازید. بازی داخلی یک تجربه بازی واقع بینانه بسیار عالی را ارائه می دهد. این کار را می توان با برداشتن سقف به راحتی انجام داد. ساختن یک LEGO روش خوبی برای گذراندن پیوند بعد از ظهر با کودکان است. هنگامی که همه چیز را در کنار هم مشاهده کردید ، می توانید تا زمان انجام کار بسیار اعتیاد آور و سخت شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا