لوازم خانگی

معرفی کامل تلویزیون سامسونگ Q60A مدل 2021 – سایت دبی کوچولو

معرفی کامل تلویزیون سامسونگ Q60A مدل 2021 – سایت دبی کوچولو از مجله هیلی بیلی

در این پست به نقل از DKtelevision ما به صورت کامل در مورد معرفی کامل تلویزیون سامسونگ Q60A مدل 2021 – سایت دبی کوچولو خواهیم پرداخت لطفا با ما همراه باشین و جهت دیدن ویدیو لطفا ای پی خود را تغییر دهید.

تلویزیون سامسونگ Q60A دارای سایز 55 و 65 و 75 اینچ، QLED ، تکنولوژی Quantum HDR، فرمت های HDR10+ و HLG ،پردازشگر تصویر Quantum Processor Lite 4K ، تکنولوژی 4K Upscaling، تکنولوژی Contrast Enhancer ، تکنولوژی Quantum Dot و است.

تلویزیون ۴k سامسونگ مدل Q60A صفحه نمایش 55 و 65 و 75 اینچ دارد و در سال ۲۰۲۱ توسط برند سامسونگ به بازار عرضه شده است. تلویزیون هوشمند سامسونگ Q60A دارای صفحه نمایش QLED است و می‌تواند بهترین و جدیدترین امکانات و قابلیت‌ها را در اختیار شما قرار دهد. منصفانه است بگوییم که تلویزیون سامسونگ ۵۵Q60A یکی از ارزانترین تلویزیون QLED سامسونگ در سال ۲۰۲۱ شناخته شده است. این تلویزیون برای استفاده‌های معمولی و خانگی و تماشای فیلم‌های مختلف گزینه بسیار مناسبی می‌باشد. تلویزیون سامسونگ Q60A مجهز به صفحه نمایش QLED است و می‌تواند تصاویر و محتوا را با کیفیت تصویر خیره کننده بر روی صفحه نمایش 55 و 65 و 75 اینچ ارائه دهد. وجود کیفیت تصویر ۴K باعث شده است که شما تمامی جزئیات تصاویر را دریافت کنید. در این محصول محتوا با تراکم پیکسلی گسترده ارائه می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌ها و قابلیت‌های تلویزیون سامسونگ Q60A این است که از فناوری Quantum HDR پشتیبانی می‌کند. همچنین این محصول دارای فرمت‌های HDR10+ و HLG است و با داشتن موتور پردازشگر تصویر Quantum Processor Lite 4K تمامی تصاویر و محتوا را با سرعت و قدرت بالا مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و کیفیت آنها را افزایش می‌دهد. یکی از سوالات معمول کاربران این است که انها به محتوای ۴K دسترسی ندارند به آنها پاسخ می‌دهیم که در صورت خرید تلویزیون سامسونگ به Q60A این محصول مجهز به فناوری ۴K Upscaling است و می‌تواند رزولوشن تصاویر را ارتقا دهد و به همین دلیل شما نیازی نیست که حتما محتوای ۴K داشته باشید. تلویزیون QLED سامسونگ مدل ۵۵Q60A می‌تواند هرگونه حجم رنگ ۱۰۰ درصد را بر روی صفحه نمایش تلویزیون ارائه دهد. این محصول مجهز به سیستم عامل تایزن است و امکانات و قابلیت‌های گسترده ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل Q60A یکی از محصولات سری ۶ سامسونگ محسوب می‌شود. اگر قصد خرید تلویزیون ۲۰۲۱ سامسونگ Q60A را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر با فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو همراه شوید.

برای دیدن تمامی تلویزیون های سامسونگ وارد لینک زیر شوید.

برای خرید و مشاوره رایگان میتوانید با مشاورین سایت دبی کوچولو تماس بگیرید یا در واتساپ به انها پیام بدهید تا برای خرید تلویزیون خیلی بهتر شما را راهنمایی کنند.

09913268001 آقای اعتماد

09913268002 آقای بهاری

09913268002 آقای صادقی

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا