لوازم خانگی

معرفی کامل تلویزیون سامسونگ Q80A سال 2021 – سایت دبی کوچولو

معرفی کامل تلویزیون سامسونگ Q80A سال 2021 – سایت دبی کوچولو از مجله هیلی بیلی

در این پست به نقل از DKtelevision ما به صورت کامل در مورد معرفی کامل تلویزیون سامسونگ Q80A سال 2021 – سایت دبی کوچولو خواهیم پرداخت لطفا با ما همراه باشین و جهت دیدن ویدیو لطفا ای پی خود را تغییر دهید.

تلویزیون سامسونگ Q80A دارای ، صفحه نمایش QLED، محصول سال 2021، کیفیت تصویر 4K، سازنده مصر و قطعات کره، دارای Motion Rate 240Hz، قابلیت Quantum HDR 12X، دارای قابلیت HDR10+، موتور پردازنده Quantum Processor 4K، فناوری تصویر Quantum Dot، زاویه دید Ultra Viewing Angle، قابلیت Direct Full Array 12X، قابلیت 4K AI Upscaling، صدای خروجی 60 وات (2.2.2 کاناله)، قابلیت Active Voice Amplifier ، دارای Object Tracking Sound، سیستم عامل TIZEN، پشتیبانی از Alexa و Google Assistant و… است.

تلویزیون QLED سامسونگ مدل Q80A در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شده است. این تلویزیون به امکانات و قابلیت‌های بسیار گسترده ای مجهز شده است. در این مقاله برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های تلویزیون سامسونگ Q80A را با یکدیگر بررسی می‌کنیم. صفحه نمایش این تلویزیون از نوع QLED می‌باشد و این محصول در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شده است. قطعات آن در کشور کره ساخته شده و در مصر مونتاژ گردیده است. کیفیت تصویر فورکا یکی از ویژگی‌های تصویری این تلویزیون می‌باشد. این محصول می‌تواند تمامی تصاویر و محتوا را با کیفیت بسیار عالی در اختیار شما قرار دهد. این تلویزیون از نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتز برخوردار است و تمامی تصاویر و محتوا را با سرعت و قدرت بالا مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و آنها را به صورت روان و سریع ارائه می‌دهد. یکی از فناوری‌های به کار رفته در این تلویزیون فناوری Quantum HDR 12X می‌باشد. این محصول دارای محدوده دینامیکی بالایی است و از فرمت‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند. موتور پردازنده Quantum Processor 4K باعث شده است که تمامی جزئیات تصاویر برای شما ارائه شود. این موتور پردازشگر تمامی صحنه‌ها و تصاویر را با سرعت و قدرت بالا مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و کیفیت آنها را افزایش می‌دهد. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های این تلویزیون فناوری تصویری Quantum Dot می‌باشد. این محصول یکی از تلویزیون‌های هوشمند برند سامسونگ است و سیستم عامل تایزن برخورد بوده و به طور کلی این تلویزیون سیستم صوتی دو کاناله دارد و از ۶۰ وات توان صوتی برخورداری است. این محصول دارای امکانات و قابلیت‌های گسترده است و در سایزهای مختلف ۸۵ اینچ ۷۵ اینچ ۶۵ اینچ و ۵۵ اینچ به بازار عرضه شده است. اگر قصد خرید تلویزیون اسمارت سامسونگ Q80A را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

برای دیدن تمامی تلویزیون های سامسونگ وارد لینک زیر شوید.

برای خرید و مشاوره رایگان میتوانید با مشاورین سایت دبی کوچولو تماس بگیرید یا در واتساپ به انها پیام بدهید تا برای خرید تلویزیون خیلی بهتر شما را راهنمایی کنند.

09913268001 آقای اعتماد

09913268002 آقای بهاری

09913268002 آقای صادقی

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا