ساختمان و مسکن

مینروا ، فرانسه

مینرویز همیشه متفاوت است: هواپیما ، دریا ، سلامتی و کوهستان و هرگز با تاکستان به پایان نمی رسد. انگورها از دوران گالو روم در مینروا کشت شده اند. امروز مینروا مشهورترین منطقه در حال رشد شراب در Languedoc-Roussillon در جنوب فرانسه است. اما چیزهای بیشتری برای کشف از شراب ها وجود دارد: غارهای ماقبل تاریخ ، کلیساهای بی شماری رومی ، آبشار کونز در نزدیکی Rieux-Minervois و دهکده های زیبایی در کنار کانال du Midi. ؟؟

این که آیا در حال قدم زدن یا دوچرخه سواری در کنار آن هستید ، در حالی که در سقف قایق کانال در حالی که در مسیر آرام خود قرار دارد ، به ابرها نگاه کنید ، در حالی که مسیر خود را در مسیر آرام خود طی می کنید ، یا قدم زدن در سواحل آن ، یا لذت بردن از تفریح ​​شراب Minervois در یکی از بسیاری از رستوران ها ، کانال du Midi پناهگاهی از زیبایی آرام و زیبایی شناسی را فراهم می کند. .

در قرن هفدهم ، تنها با بیلها ، بیش از 12000 مرد این امکان را برای تحقق رویای به ظاهر غیرممکن پیر-پاول ریکت فراهم آوردند ، تا آبراهه ای را ایجاد کنند که با مدیترانه و اقیانوس اطلس ارتباط برقرار کند. آب 360 کیلومتر طول دارد و کانال دو میدی است و بیش از 300 ساختمان را در خود جای داده است. این جاده قابل جابجایی است که شامل آبراه ها و پل ها است (دو مورد از آنها کانال کانال های عبور از رودخانه های Cesse و Répundre) ، تونل ها ، مسیر اسب ها برای کشیدن قایق ها و استراحت برای مسافران و حیوانات است که مهمترین آنها 156 قفل است و بسیاری از آنها امروزه متوقف شده و پارک ها هستند.

این کانال ، یک مسیر مقدس ، زرق و برق دار در زیر برگهای آن از درختان مرغوب ، به نسل افراد محلی اجازه داده است تا محصولات خود را راحت تر و مهمتر از همه شراب خود صادر کنند! امروزه کانال دو میدی نه تنها یک شاهکار مهندسی است بلکه یک اثر هنری زیبا نیز هست که مورد استقبال محلی ها و گردشگران قرار می گیرد.

مینرووزی متعلق به هردو Aude و Hérault است و 68 انجمن آن کوچکترین منطقه اداری در فرانسه است؟ Minervois در حال حاضر اولین منطقه در حال رشد شراب در Languedoc-Rousillon است. مهمترین و مهمترین آنها به دلیل هفت جامعه تولید A.O.C. شرابی که بهترین آن Pic de Loup in Herault است. ؟؟ Minervois امروز هنوز سرزمینی از تاکستان ها و کشاورزی است ، با مناظر چشمگیر ، روستاهای زیبا و شهرهای کوچک در امتداد کانال du Midi. گردشگری در حال حاضر اگر از اهمیت بسیار بالایی برای Minroyce برخوردار باشد و چشم انداز همه چیز را برای جذب بازدید کننده ارائه می دهد.

شهر مینرو مورد بازدید گسترده ، طبقه بندی مجدد ، عکاسی و نقاشی قرار گرفته و چندین بار به رشته تحریر درآمده است ، یکی از زیباترین روستاهای مینروویز است و همچنین به عنوان یکی از زیباترین روستاهای فرانسه ثبت شده است. این یک شهر باستانی غیرقابل دسترسی است ، نه تنها به دلیل قرار گرفتن درخشان ، تأثیرگذار است و بر روی صخره ای که دره های عمیق احاطه شده است ، شناور است ، بلکه به دلیل تاریخ وحشی آن که شامل سوختن کاتار در سال 1210 است نیز می باشد. زندگی ماقبل تاریخ غنی بود. تقریباً در هر غار در این بقایای بقایای زندگی ماقبل تاریخ وجود دارد. امروزه مینرو روستایی پر جنب و جوش است که عمدتا جشنواره را جشن می گیرد. La fîne de la Pierre (جشنواره راک) در ماه اوت و Les Chemins de Minerve (جاده ها به مینرو) در اکتبر و نوامبر.

Troubadours مدرن (هنرمندان خیابانی) با لباس های مدرن و آهنگ های جدید بسیار تغییر کرده اند ، اما در دوره های جشنواره مجدداً به طور سنتی ظاهر شده اند تا هم بچه ها و هم بزرگسالان را در این محیط زیبا از سنگ های قدیمی خوشحال کنند.

دهکده مدور ایگنی. سایتی دیگر که نمی توانید از دست دهید! لحظه ای که از ورودی اصلی دهکده دایره ای قدم می زنید ، در شرایط خمشی قرار دارید که قدمت آن به قرون وسطی باز می گردد. در سراسر مینرواز یک حس قریب به اتفاق تاریخ وجود دارد و این روستای مدور قطعاً سختی ها و اوقات خوبی را که منطقه را توصیف کرده است دیده است. ساختمانهای تاریخی و دهکده ها به طرز صادقانه در چشم انداز عظیم Les mourels نگهداری می شوند.

خیابان اصلی به مرکز روستا می پیوندد ، جایی که مجسمه سازان ، نقاشان و دیگر هنرمندان بر جو روستا تأثیر می گذارند. کلیسا ، مانند

کتاب تاریخ باز ، به سنت مارتین اختصاص داده شده است ، با یک شبستان رومی قرن یازدهم ، سبک گوتیک قرن چهاردهم و یک نقاشی دیواری قدیمی قرن 18. مانند گذشته مردم قدم بزنید ، قرن ها قبل ، هنگامی که پیاده روی در صلح رایج بود.

همچنین فرصت های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در مینروویز وجود دارد. این احتمال وجود دارد که بهترین انتخاب روستاهای متمایز و شخصی را در کل لنگدوک داشته باشد. اگر می خواهید یک کلبه ، خانه یا ویلا در منطقه خریداری کنید ، به واقعیت ها نگاهی بیندازید.

Languedoc طی هفت سال گذشته بالاترین افزایش قیمت ملک را در کل فرانسه تجربه کرده است. خانه ها و خانه های روستا به Gite و B&B ​​(Chambre d’Hote) تبدیل شده اند ، زیرا تعداد بازدید کنندگان در پنج سال گذشته رو به افزایش است. برای خرید خانه / کلبه ای که نیاز به کار دارد ، تقریباً باید 50،000 یورو برای به دست آوردن ملک سرمایه گذاری کنید. پس از آن ، مبلغی که می توانید در همان مبلغ سرمایه گذاری کنید ، خانه زیبایی را برای زندگی در اختیار شما قرار می دهد.

فقط این را باید بگوییم که مینروویوس ، در لانگدوک ، جنوب فرانسه ، یکی از زیباترین مناطق در سراسر فرانسه است. به زودی بیایید ، روی آن سرمایه گذاری کنید و از کیفیت عالی زندگی لذت ببرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا