اهمیت مبانی اینترنت و مراحل دریافت گواهینامه

[ad_1]

امنیت

آیا فکر می کنید سازمان شما نیاز به محافظت در برابر مجرمان اینترنتی دارد؟ برای نگهداری اسناد رسمی و جزئیات مشتری از هکرها و مجرمان ، مجوز ضروری سایبر مهم است. دولت طرحی را اجرا کرده است که به شما کمک می کند از جزئیات پروژه ذخیره شده خود در برابر حملات سایبری محافظت کنید.

GDPR یا GDPR حریم خصوصی اطلاعات شخصی شما را تضمین می کند ، اما اقدامات خاصی برای این کار ارائه نمی دهد. این آیین نامه بیان می کند که شما مسئول اطلاعات شخصی خود هستید و وظیفه شماست که از آنها محافظت کنید. این بخش از امنیت را می توان با نمودارهای امنیتی Cyber ​​Essentials در مورد سیستم و داده های ذخیره شده تضمین کرد.

چرا ملزومات سایبری؟

حملات سایبری رایج ترین فعالیت مجرمانه در چند وقت اخیر است. افزایش این میزان جرم و جنایت بر درآمد و اعتبار آن سازمانهایی که مورد حمله قرار گرفته اند ، تأثیر گذاشته است. Cyber ​​Essentials برای کاهش این جرایم و اطمینان از عملکرد ایمن کلیه مشاغل آنلاین معرفی شده است.

این سیستم های امنیتی از فن آوری های اطلاعاتی ضروری و نرم افزارهای شرکت که به راحتی قابل هک و استفاده هستند ، محافظت می کنند. دولت با انجمن امنیت اطلاعات (ISF) و انجمن تضمین اطلاعات برای شرکت های کوچک و متوسط ​​(IASME) همکاری کرده و برخی از روش های فنی را برای ایجاد حفاظت از این آسیب پذیری های اساسی برای سازمان شما توسعه داده است.

وقتی مشتری ها بفهمند که سازمان شما این سیستم امنیتی را با موفقیت پذیرفته است ، می توانند اعتماد کنند که با شما ارتباط زیادی برقرار می کنند. این گواهی تضمین می کند که شما اولین قدم در جهت حفظ حریم خصوصی آنها را نیز برداشته اید.

دریافت گواهینامه از نهادهای معتبر صدور گواهینامه می تواند هکرهایی را که بدنبال سیستم و نرم افزارهای محافظت نشده و در معرض دید هستند بیگانه کند. این نشان صدور گواهینامه همچنین برای جذب مشتریانی که پروژه شما را موفق ، ایمن و قابل اعتماد می دانند ، مزیتی ایجاد می کند.

تصویب طرح امنیتی هنگام برخورد با قراردادهای دولتی یا برخی محصولات و خدمات فنی الزامی است. کار با این قراردادهای دولت مرکزی مستلزم برخورد با اطلاعات حساس و شخصی تر است و بنابراین اعتبار اساسی الکترونیکی از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا می تواند از آن تهدیدات سایبری نجات یابد.

انواع اوراق بهادار

روش های مختلفی برای اطمینان از ایمنی سیستم در برابر این تهدیدها وجود دارد. همه سازمانها وقت و تخصص لازم را برای ایجاد یک سیستم امنیتی کامل برای محافظت از خود ندارند. انواع اصلی اوراق بهادار عبارتند از:

  • ساده ترین راه کسب دانش خود در مورد اوراق بهادار الکترونیکی و امنیت فناوری اطلاعات و نرم افزار شرکت خود به تنهایی است.

  • اگر بخواهید امنیت خود را به سطح قابل اطمینان تری برسانید ، گواهینامه هسته الکترونیکی قابل تأیید است.

  • برای امنیت سایبری پیشرفته تر ، می توانید علاوه بر تأییدیه ، مبانی اینترنت را نیز انتخاب کنید.

سایبر و ملزومات سایبری به علاوه ملزومات

  • مبانی اینترنت

این سیستم امنیت اولیه را در برابر حملات رایج سایبری به سازمان می دهد. ایمن سازی سیستم در برابر این آسیب پذیری ها مهم است زیرا در صورت آشکار شدن ، می تواند شما را به هدفی آسان برای این مهاجمان آنلاین تبدیل کند.

دریافت این گواهینامه ساده و هزینه کمتری دارد. مزیت مهم این نوع این است که شما می توانید میزان تداخل شرکت گواهینامه انتخابی خود را پس از تأیید امنیت محدود کنید. می توانید به دفعات مورد نیاز خود کمک بگیرید و از تداخل ناخواسته خودداری کنید.

  • اصول سایبر پلاس

این یک نوع سیستم امنیتی با همان سادگی در فناوری و مکانی است که در آن قرار گرفته است ، مانند طرح اصلی سایبر. تفاوت در این است که تأیید امنیت به طور مستقل توسط شرکت صدور گواهینامه ای که انتخاب می کنید انجام می شود.

5 کنترل عمده فنی ارائه شده توسط اصول الکترونیکی

وقتی می گوییم این طرح ها امنیت فنی در برابر تهدیدات سایبری را تأمین می کنند ، به این معنی است که کنترل های اصلی فنی را همانطور که در زیر نشان داده شده است ، ارائه می دهند.

  • دیوارهای مرزی و پورتال های اینترنتی برای سیستم شما

  • پیکربندی سیستم خود را ایمن کنید

  • دسترسی به سیستم یا نرم افزار خود را کنترل کنید

  • محافظت در برابر بدافزار

  • مدیریت اصلاح

روش های صدور گواهینامه

بعد از اینکه به طور ذهنی تصمیم گرفتید که چه نوع امنیتی را می خواهید روی سیستم خود پیاده کنید ، می توانید مرحله به مرحله مراحل صدور گواهینامه امنیت سایبری را شروع کنید.

برای دریافت گواهینامه سه مرحله وجود دارد:

  • انتخاب نهاد تأیید صلاحیت از طریق یکی از پنج نهاد معتبر اصلی.

  • اطمینان از امنیت فناوری اطلاعات و مطابقت با استانداردهای تعیین شده توسط Cyber ​​Essentials

  • پرسشنامه ارائه شده توسط نهاد اعتباربخشی انتخاب شده را تکمیل کنید.

ما می توانیم در مورد این فرآیندها با جزئیات بیشتر اطلاعات کسب کنیم

  • انتخاب نهاد تأیید اعتبار از طریق نهادهای معتبر

در حال حاضر عمدتا پنج نهاد صدور گواهینامه وجود دارد: APMG ، CREST ، کنسرسیوم IASME ، IRM Security و استانداردهای مدیریت QG. بدنبال این ارگان ها بگردید و مناسب ترین آنها را برای سازمان و نیازهای امنیتی خود انتخاب کنید. پس از انتخاب مرجع تأیید اعتبار ، روی پیوند وب سایت وی کلیک کرده و به لیست م bodiesسسات معتبر اعتبار آنها بروید. اینها ارگانی هستند که اوراق بهادار شما را تأیید می کنند و گواهی مبانی اینترنت را به شما ارائه می دهند.

عملیات انجام شده توسط نهادهای معتبر معتبر عبارتند از:

  • این ارگان ها پرسشنامه ای را برای مراحل صدور گواهینامه ارائه می دهند.

  • ممیزی های صدور گواهینامه در آنجا انجام می شود.

  • برای بررسی اینکه آیا این نهادهای صدور گواهینامه از تمام صلاحیت های فنی مورد نیاز NCSC برخوردار هستند یا خیر

  • این نهادهای معتبر به طور مرتب توسط NCSC حسابرسی می شوند

  • اطمینان از امنیت فناوری اطلاعات و مطابقت با استانداردهای تعیین شده توسط Cyber ​​Essentials.

برای فرآیند صدور گواهینامه ، Cyber ​​Essentials به برخی از الزامات IT شما احتیاج دارد و به شما توصیه می شود انواع مختلفی از شواهد را قبل از مراحل صدور گواهینامه ارائه دهید.

تمام آنچه باید به آن توجه کنید این است که سیستم ها و نرم افزارهای شما می توانند این شرایط را برآورده کنند و می توانند آن مدارک ، خواسته های سازمان صدور گواهینامه ای را که انتخاب کرده اید ، قبل از اقدام به مرحله بعدی اعتباربخشی ، ارائه دهند.

  • پرسشنامه ارائه شده توسط نهاد اعتباربخشی انتخاب شده را تکمیل کنید

پس از ارائه کلیه شرایط و شواهد مورد نیاز سازمان صدور گواهینامه ، آنها نصب ، پیکربندی و نگهداری IT شما را آغاز می کنند. اکنون آخرین مرحله پاسخگویی و ارسال پرسشنامه ارائه شده توسط سازمان صدور گواهینامه است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا