بازرگانیبرترین های کسب و کار

نصب دوربین مدار بسته برای شرکت های حمل و نقل

گمرک شهریار کجاست؟

گمرک شهریار تهران را میتوان به عنوان یکی از مهم ترین و بزرگترین گمرکات زمینی در سطح استان تهران و نیز به عنوان یکی از قطب های اصلی در سطح جهانی در زمینه تجارت های بین المللی و نیز در سطح کشور در نظر گرفت . گمرک شهریار تهران با دارا بودن از موقعیت جغرافیایی بسیار خوب و با ارائه خدمات گوناگون و متنوع در زمینه تجارت های بین المللی همواره به عنوان یکی از انتخاب های ایده آل در انجام مبادلات تجاری و نیز بین المللی از نظر تاجران و بازرگانان داخلی و خارجی معرفی میگردد. از این رو در این مقاله از سوی شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس همراه ما باشید، تا نکاتی را در مورد این گمرک و مواردی مانند ترخیص کالا از گمرک شهریار را به شما ارائه دهیم.

آمازون | امنیت

چرا حمل بار هوایی از امارات پیشنهاد میشود؟

در بسیاری از مواقع، کارشناسان ما در شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، روش حمل و نقل هوایی را برای حمل بار از دبی و امارات به ایران پیشنهاد میکنند؛ اما چرا؟ چه دلایلی باعث شده تا حمل بار هوایی به انتخاب خیلی از تجار و وارد کنندگان ایرانی تبدیل شود؟ 4 ویژگی منحصر به فرد حمل و نقل هوایی از دبی عبارتند از:

  • مدت زمان بسیار کوتاه ارسال بار هوایی از دبی به ایران
  • کاهش چشمگیر هزینه های ترخیص کالا در گمرکات امارات
  • حفظ امنیت کالای وارداتی
  • امکان ارسال بار از پیشرفته ترین فرودگاه بین المللی خاورمیانه

ویژگی های منحصر به فردی که حمل بار هوایی از امارات به ایران با خود به همراه دارد، سبب شده تا بیشتر از سایر روش ها مورد توجه وارد کنندگان قرار بگیرد. قطعا برای افرادی که به مدت زمان ارسال کالا اهمیت میدهند، حمل و نقل هوایی بهترین روشی میتواند باشد که امکان حمل سریع و امن کالا را فراهم میکند.

به علاوه، یکی از اصلی ترین مزایای حمل هوایی کالا از دبی، امنیت بسیار بالاست که شرایط را برای ارسال سریع و در عین حال بسیار امن کالا، مهیا میکند. حفظ امنیت کالا تا حد زیادی هم از آسیب و خسارت بار جلوگیری میکند و میتواند نقش بسزایی در کاهش هزینه های اضافی داشته باشد. مزیت ویژه بعدی، فرودگاه های بین المللی بسیار پیشرفته و مجهز امارات متحده عربی میباشند که خدمات بسیار مناسبی را به تجار و بازرگانان جهت حمل بار هوایی از امارات به ایران ارائه میدهند.

از سود قابل توجهی که واردات و حمل بار از دبی به ایران دارد هم نمیتوان غافل شد. از آنجا که امکانات و شرایط ترخیص کالا در گمرکات امارات بسیار مناسب است و هزینه های گمرکی کمتر است، تجار و بازرگانان ایرانی را ترغیب کرده تا برای کاهش هزینه ها و سود بیشتر، حمل و نقل و ترخیص کالا از امارات را ترجیح دهند.

حمل بار هوایی از امارات به ایران قطعا به دلیل مسافت کوتاه تر و موقعیت جغرافیایی ویژه هر دو کشور، خیلی کم هزینه تر است و شما با صرف هزینه و زمان کمتر میتوانید محموله وارداتی خود را به راحتی در داخل کشور تحویل بگیرید. لازم است بدانید که دبی بابت ترخیص کالا در گمرکات هیچ هزینه ای دریافت نمیکند و همین امر سبب شده تا بدون پرداخت حقوق گمرکی، کالا وارد ایران شود.

البته برای افرادی که قصد صادرات کالا از امارات را دارند، باید پروسه واردات کالا و هزینه های گمرکی را انجام دهند. در این شرایط، وارد کننده موظف است تا 5 درصد از ارزش کل کالا را به عنوان حقوق گمرکی به دولت امارات پرداخت کند. اگر فرایند حمل و نقل هوایی از امارات به ایرانی به خوبی انجام شود، این مبلغ دریافتی باید به فرد وارد کننده برگردانده شود.

وب سایت ای بی را برای فروشندگان نزدیک بررسی کنید

چنان چه به دنبال مبلمان یا کالای بزرگ هستید که قابل حمل نباشد، فهرست‌های ” فقط وانت ” را بررسی کنید. شما می توانید این موارد را از چند طریق پیدا کنید. به طور مثال، در قسمت جستجو، موردی را که می‌خواهید تایپ کنید و سپس عبارت «فقط پیکاپ» را جستجو کنید.

از طرف دیگر، صفحه نتایج را به سمت پایین اسکرول کنید تا به بخش مکان کالای موردنظر برسید. سپس روی چک باکس کلیک کنید. کد پستی خود را در فیلد دوم تایپ کنید و روی فیلد اول کلیک کنید تا تعداد مایل هایی را که می خواهید برای دریافت کالا طی کنید، انتخاب کنید و در نهایت فهرست‌هایی را که می‌گویند «فقط تحویل گرفتن» را جستجو کنید.

توصیه میشود که در مقابل میل به پیشنهاد خرید، خیلی زود مقاومت کنید. به طور مثال اگر کالایی که به آن نظر دارید واقعاً ایده آل است، با افزایش قیمت سایر پیشنهاد دهندگان، قیمت آن افزایش مییابد. بهترین راه موثر و درست برای شما این است که، منتظر بمانید تا در چند ثانیه آخر، حراج شروع شود (استراتژی معروف به تک تیراندازی).

برای بسیاری از خریداران، این روش پرکاربرد است. قیمت پیشنهادی خود را زودتر از موعد آماده کنید (آن را به اندازه کافی بالا نگه دارید تا از آخرین پیشنهاد دهنده پیشی بگیرید) و سپس روی دکمه Place bid کلیک کنید. سپس صبر کنید تا شمارش معکوس بین 15 تا 30 ثانیه باشد و بر روی دکمه تأیید کلیک کنید. (به عنوان مثال، من دوست دارم حدود 30 ثانیه زمان کافی بدهم تا در صورتی که پیشنهاد بیشتری داشته باشم، پیشنهاد دیگری  هم ارائه دهم. اما انتظار تا حدود 15 ثانیه به شما شانس بیشتری برای خرید یک مورد واقعا ایده آل خواهد داد.)

آمازون | امنیت

فهرست شماره تلفن های کسب و کار چگونه است؟

لیست شماره تلفن کسب و کار بخش مهمی از استراتژی بازاریابی دیجیتال شما است. این اولین قدم برای ایجاد برند شما و دستیابی به مشتریان بالقوه است.

همانطور که کسب و کارهای بیشتر بازاریابی دیجیتال را اتخاذ می کنند، اهمیت داشتن یک استراتژی بازاریابی دیجیتال افزایش یافته است. لیست شماره تلفن کسب و کار می تواند به شما در ارتباط با مشتریان بالقوه و ایجاد برندتان کمک کند.

لیست شماره تلفن کسب و کار جزء مهمی از استراتژی بازاریابی دیجیتال شما است. داشتن یک لیست شماره تلفن کسب و کار مهم است که بتوانید از آن برای دستیابی به مخاطبان هدف خود استفاده کنید.

هنگامی که اطلاعات تماس را جمع آوری کردید، زمان شروع بازاریابی است. هنگامی که یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ایجاد کردید، می‌توانید اهدافی را برای آنچه می‌خواهید فهرست شماره تلفن کسب‌وکارتان انجام دهد، تعیین کنید.

برای اطمینان از اینکه استراتژی بازاریابی دیجیتال شما در مسیر درستی قرار دارد، باید ایده روشنی از هدف نهایی داشته باشید.

اولین قدم در توسعه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال، ایجاد لیستی از تمام گروه های مختلف مشتریان و آنچه می خواهید آنها انجام دهند، است. هنگامی که این لیست را تهیه کردید، می توانید شروع به ایجاد کانال های مختلفی کنید که به شما در دستیابی به این مشتریان کمک می کند.

ما در ققنوس خرید به صورت تخصصی خدمات خرید از سایت های خارجی را به میلیون ها ایرانی ارائه میکنیم، مهم نیست خرید شما از آمریکا باشد یا چین یا انگلیس ما از هر سایت و یا فروشگاه آنلاینی برای شما خرید را انجام میدهیم و شما میتوانید آنرا در ایران دریافت کنید، خدمات ما به صورت تخصصی بر روی 5 وبسایت یعنی خرید از سایت ای بی (Ebay) ، آمازون (Amazon)، علی اکسپرس (Aliexpress)، تائوبائو (Taobao)، علی بابا (Alibaba) متمرکز شده است.

اما اگر شما نیاز به خرید از هر سایت دیگری را دارید میتوانید با ارسال لینک آن از طریق ناحیه کاربری امکان سنجی خرید خود را انجام دهید، ما در ققنوس خرید سعی میکنیم با کمترین کارمزد و هزینه حمل مناسب رضایت مشتریان خود را کسب نماییم، امیدواریم شما هم به خوانواده بزرگ ققنوس بپیوندید و رضایت کاملی از خدمات ما داشته باشید.

آمازون | امنیت

با توجه به تنوع بسیار زیادی که در بازار وجود دارد شاید برای خرید بهترین دوربین که مناسب کسب و کار شما باشد از بین آنها انتخاب کنید، انتخاب بهترین دوربین برای نیازهای خود می تواند بسیار دشوار باشد. این راهنما برای کمک به شما در تصمیم گیری آگاهانه طراحی شده است و امیدواریم دوربینی متناسب با نیازهای خود پیدا کنید.

هنگام انتخاب دوربین باید به عوامل زیادی توجه کرد. برخی از این عوامل عبارتند از:

 – اندازه سیستم

 – نوع سیستم

 – بودجه سیستم

 – هر چند وقت یک بار قصد استفاده از دوربین را دارید

دوربین های مداربسته برای هر خانه ای ضروری است. آنها می توانند در برابر سرقت، خرابکاری و حتی آتش سوزی محافظت کنند. با این حال، انتخاب دوربین مناسب کار آسانی نیست.

هنگام خرید دوربین مداربسته باید به عوامل متعددی توجه کرد. شما باید به کیفیت لنز، وضوح تصویر و سایر ویژگی های همراه آن نگاه کنید. شما همچنین باید قبل از تصمیم گیری برای خرید، بودجه خود و آنچه می خواهید از آن استفاده کنید را در نظر بگیرید.

سیستم‌های نظارت خانگی نیز در سال‌های اخیر محبوب شده‌اند، زیرا می‌توانند امنیت خانه شما را ۲۴ ساعته و بدون نگرانی در مورد نصب یا به‌روزرسانی هر از چند گاهی برای خانه شما فراهم کنند.

انتخاب دوربین برای سیستم نظارت خانگی کار آسانی نیست. دوربین های امنیتی زیادی در آنجا وجود دارد و انتخاب اینکه کدام یک برای شما بهترین است دشوار است.

در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به مهم ترین عواملی که هنگام انتخاب دوربین امنیتی برای خانه خود باید در نظر بگیرید.

چگونه دوربین انتخاب کنیم؟

نوع دوربین: دوربین مدار بسته یا IP Camera

اندازه: چه اندازه ای نیاز دارید؟

وضوح: به چه وضوحی نیاز دارید؟

فناوری بدون عینک: آیا می خواهید دوربین شما بتواند در تاریکی ببیند؟

دوام: چقدر دوام دارد و چقدر دوام خواهد داشت؟

برای پاسخ تمام این سوالات میتوانید به سایت آرک نت مراجعه نماید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا