بازرگانیبرترین های کسب و کار

خرید دوربین عکاسی در جمهوری

خرید دوربین عکاسی در تهران با گارانتی

مهم ترین مزیت خرید دوربین کانن از نمایندگی دریافت گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت اصلی است تا در صورت بروز هرگونه ایراد نرم افزاری یا سخت افزاری در محصول خریداری شده، بتوانید از بهترین و استانداردترین خدمات نمایندگی خود بهره‌مند شوید و در دام افراد سودجو نیفتید.

در بازار محصولات دیجیتال، فروشگاه‌هایی وجود دارند که اقدام به ثبت گارانتی با نام فروشگاه خود کرده‌اند که هم محصولاتی که بصورت شخصی وارد کرده‌اند را بتوانند با گارنتی به فروش برسانند و در مواقعی که مشتری نیاز به خدمات پس از فروش دارد با دریافت هزینه خدمت بیشتر، دوباره به سود برسند. هزاران فروشگاه و بازار برای خرید دوربین عکاسی در تهران وجود دارد ولی یافتن فروشگاهی قابل اعتماد که محصولات متنوعی داشته باشد بسیار مهم است. در این صورت حق انتخاب بیشتر می شود. شما دو راه برای در تهران دارید‌:

آموزش | آموزش عکاسی

خرید دوربین عکاسی به صورت حضوری

بسیاری از افراد ترجیح می دهند دوربین عکاسی را به صورت حضوری خریداری کنند زیرا تا زمانی که محصول را نبینند نمی‌توانند به خرید آن اعتماد کنند. حال چند مکان برای خرید حضوری به شما معرفی کرده و بعد در مورد مزایا و معایب خرید حضوری به شما می گوییم.

مزایای خرید دوربین عکاسی در تهران به صورت حضوری :

اولین مزیت خرید دوربین عکاسی به صورت حضوری استفاده از تجربه فروشنده است و می‌توانید سوالات خود را از او بپرسید تا دوربینی متناسب با نیاز و بودجه شما به شما پیشنهاد دهد. در صورت بروز مشکل در تجهیزات خریداری شده می‌توانید در مدت زمان کوتاهی آن را تعویض کنید که البته بستگی به فروشگاه خریداری شده دارد. مزیت دوم زمان تحویل کالای خریداری شده است، اگر محصولی را دوست دارید یا به دنبال آن هستید می توانید آن را خریداری کرده و بلافاصله آن را دریافت کنید.

معایب خرید دوربین عکاسی در تهران به صورت حضوری :

به دلیل تنوع زیاد دوربین ها و لوازم جانبی، می توانید طعمه ترفندهای بازاریابی خرده فروشان شوید و در نهایت بیش از آنچه انتظار داشتید خرج کنید. در حالی که یک فروشنده خوب که می‌داند در مورد چه چیزی صحبت می‌کند یک امتیاز مثبت است، ممکن است سعی کنند شما را تشویق کند تا محصول گران‌تری را خریداری کنید که لزوماً به آن نیاز ندارید. این به این دلیل است که اکثر فروشندگان، به خصوص در فروشگاه‌های بزرگتر، کمیسیون فروش دریافت می‌کنند. بنابراین هر چه بیشتر بخرید، حقوق بیشتری دریافت خواهند کرد.

خرید دوربین عکاسی از نمایندگی کانن

بهترین خرید همیشه از نمایندگی رسمی انجام می‌شود زیرا می‌توانید با اطمینان از اصل بودن و خدمات پس از فروش محصول را خریداری کنید و با بهترین قیمت خرید خود را انجام دهید.

مزایا:

  • خرید حضوری و تلفنی و آنلاین امکان پذیر است.
  • در بین عکاسان قدیمی و کاربلد بسیار خوشنام است.
  • امکان خرید اقساطی وجود دارد.
  • امکان تعویض دوربین دست دوم با دوربین نو وجود دارد.
  • دوربین‌ های عکاسی را به‌صورت مستقیم و با قیمت‌های رقابتی وارد می‌کنند.
  • مهم تر از همه تمامی محصولات دارای گارانتی 36 ماهه معتبر شرکتی هستند.
  • امکان دریافت مشاوره رایگاه حضوری و غیر حضوری وجود دارد.
  • ارسال رایگان برای تهران و شهرستانها دارد

تمامی محصولات ارائه شده توسط نمایندگی کانن دارای گارانتی سلامت و اصالت محصول می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده از اصل بودن محصولات از این فروشگاه خرید نمایید. یکی از ویژگی‌های بارز ایران کانن مشاوره و پشتیبانی رایگان است که می توانید از راه های مختلف مانند تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ با کارشناسان در ارتباط باشید و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنید.

با خرید دوربین و دیگر کالاها به‌صورت آنلاین و آفلاین از این مرکز، کالاهای شما در همه جای ایران با بسته‌بندی مناسب و مطمئن ارسال خواهد شد. اگر در شهر تهران باشید ظرف مدت ۲۴ ساعت و اگر در شهرستان‌ها باشید نهایتا تا ۳ روز بسته خود را تحویل می‌گیرید.

با خرید دوربین عکاسی و سایر محصولات به صورت آنلاین و تلفنی از نمایندگی کانن، محصولات شما با بسته‌ بندی مناسب و مطمئن به هر نقطه از ایران ارسال می شود. اگر تهران باشید ظرف 24 ساعت بسته خود را دریافت خواهید کرد و اگر در شهرستان‌ها باشید بین 48 تا 72 ساعت طول می‌کشد.

بیمه 15 ماه کارآفرین

بیمه 15 ماهه کارآفرین یکی از بهترین آپشن هایی است که نمایندگی کانن ارائه میدهد. این بیمه به این صورت عمل می کند که تا پایان مدت زمان آن (معمولاً 15 ماه) اگر برای دوربین شما اتفاقی بیفتد، آن را رایگان تعمیر می کنند یا اگر کار نکرد، آن را می گیرند و یک دوربین جدید به شما می دهند. از همان دوربین! این نوع بیمه تقریبا در هیچ جای ایران وجود ندارد!

نمایندگی علاوه بر تضمین سلامت و اصالت کالا، بازگشت کالا را نیز تضمین می کند. اگر به هر دلیلی از خرید دوربین یا هر محصول دیگری از نمایندگی کانن پشیمان شدید و تصمیم به بازگشت کالا گرفتید، می توانید به راحتی محصول را مرجوع کنید و پول خود را پس بگیرید. قبل از بازگرداندن کالا، به یاد داشته باشید که شرایط بازگشت کالا را مطالعه کنید.

خرید حضوری از خیابان ناصر خسرو تهران

مزایا:

  • دسترسی محلی سریع برای خرید دوربین عکاسی در تهران
  • بیشتر محصولات  دوربین های عکاسی آنالوگ عرضه می‌شود و پاتوق عکاسان قدیمی می باشد.
  • نزدیک به مترو امام خمینی می‌باشد.
  • یکی از بهترین مراکز خرید و فروش بازار دست دوم دوربین های عکاسی قدیمی در تهران می باشد.
  • یکی از بهترین بورس های لوازم آتلیه در تهران می باشد.

معایب:

  • اگر با کسی آشنا نباشید، احتمالا تجربه خوبی از آنجا نخواهید داشت. کالاهای دست دوم و تقلبی زیادی در این بازار وجود دارد.
  • اسم گارانتی تقریباً معنی ندارد و اصرار دارند که تفاوتی بین دوربین های گارانتی و بدون گارانتی وجود ندارد.
  • بازگردانی کالا، تقریبا غیر ممکن است.
  • طیف گسترده ای از فروشندگان وجود دارد. دقیقاً به دلیل این بازار رقابتی، قیمت ها بسیار ارزان است. آنقدر ارزان که اغلب به اصل بودن تجهیزات گران قیمتی مانند دوربین و لنزهای جدید شک می کنید!

خیابان ناصرخسرو تهران که نزدیک ایستگاه مترو امام خمینی (ره) است، از قدیم الایام بازار سنتی خرید دوربین عکاسی و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری بوده است. مهم ترین مزیت این خیابان تنوع مغازه ها و پاساژهایی بود که می توانسته اید انواع و اقسام وسایل را در آن ها خریداری کنید، اما بسیاری از آنها تغییر کاربری داده اند. وسایل جانبی عکاسی مانند فلاش‌ها و نور‌های ثابت، فون‌های عکاسی، دکور‌های آتلیه‌ای، تجهیزات جانبی مانند پایه‌ها و تجهیزات شکل دهنده نور و همچنین وسایل دوربین‌های قدیمی و نگاتیوی را می‌توانید با قیمت‌های خیلی خوبی در این خیابان پیدا کنید.

خرید حضوری از خیابان جمهوری تهران

مزایا:

  • تنوع محصولات بسیار زیاد است و می توانید تجهیزات ویژه ای از برندهای ناشناخته را در آنجا پیدا کنید.
  • طیف گسترده ای از فعالیت در زمینه ی دوربین های عکاسی را دارد اعم از فروشگاه های نو و دست دوم تا فروشگاه های لوازم آتلیه

معایب:

  • اصولا نماینده‌های یک برند دوربین، صرفا نماینده فروش هستند و شرکت هیچ ارتباط مستقیمی با آن ها ندارد.
  • قیمت‌ها در خیابان جمهوری معمولا بالاست.
  • بدلیل اجاره مغازه های بالا، مجبور به دریافت سود بالایی هستند.
  • احتمال فروش اجناس غیر اصل وجود دارد.
  • قیمت لوازم جانبی در این خیابان بالا می باشد.
  • برای پیدا کردن نماینده فروش یک برند خیلی باید جست و جو کنید و گاها سردرگم می شوید.

خیابان جمهوری یک خیابان چند کلیومتری یکطرفه (و بدون جای پارک) است. بنابراین باید بدانید از کدام طرف شروع کنید!

خیابان جمهوری تهران یکی از معروف ترین خیابان های تجاری ایران است و تقریباً هر چیزی که فکرش را بکنید از وسایل الکترونیکی و دیجیتالی در این خیابان پیدا می کنید. در این خیابان پاساژ‌های مختلفی وجود دارد و تنوع اجناس آنها بسیار زیاد است. البته معمولا قیمت دوربین در خیابان جمهوری نسبت به جاهای دیگر بیشتر است.

فروشگاه هایی که فروش دوربین عکاسی را بصورت تخصصی انجام دهند در این خیابان زیاد نیستند و اغلب فروشگاه‌ها وسایل مختلف یک برند را به فروش می‌رسانند. مثلا احتمالا در فروشگاهی که دوربین‌های سونی را می‌بینید، مایکروفر سونی یا تلویزیون سونی را هم پیدا می‌کنید. به همین دلیل فروشندگان آن‌ها چندان تخصصی برای مشاوره خرید دوربین‌ ندارند و ممکن است راهنمایی تخصصی به شما ندهند.

خرید دوربین عکاسی به صورت اینترنتی

بسیاری از افراد وقت کافی برای خرید از مرکز خرید دوربین عکاسی در تهران را به صورت حضوری ندارند و شلوغی شهر آنها را آزار می‌دهد، به همین دلیل به خرید اینترنتی روی می‌آورند. ما سایت‌هایی را برای شما آورده ایم که می‌توانید برای خرید دوربین به آن مراجعه کنید.

مرکز خرید دوربین عکاسی در تهران

مزایای خرید به صورت اینترنتی:

یکی از مزایای خرید اینترنتی این است که قبل از خرید دوربین می‌توانید نظرات دیگران را مطالعه کنید. بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی به خریداران و کاربران خود امکان ثبت نظرات و امتیازات را می‌دهند که فرصت خوبی برای شماست تا تصمیم نهایی خود را بگیرید، نظرات و تجربیات دیگران را بدانید و از موضوع آنها مطلع شوید.

البته در مورد نظرات معتبرترین سایت مربوط به دیجی کالا و نمایندگی است که نظرات درج شده در آنجا به واقعیت نزدیک‌تر است و واقعا نظرات کاربران در آن وجود دارد. ولی بعضی از سایت‌ها بدلیل منافع شخصی خود به درخ نظرات شخصی از جانب کاربر کرده‌اند.

یکی از مهم ترین مزیت های خرید اینترنتی، قیمت دوربین عکاسی حرفه ای می باشد که می توانید بصورت آنلاین آنها را با هم مقایسه کنید و رنج قیمت را بدست آورید. البته باید به این نکته هم توجه بفرمایید که اگز با قیمت های خیلی ارزان مواجه شدید کمی به آن شک کنید چون احتمال کلاه برداری در این روش خرید وجود دارد. در برخی از فروشگاه‌های آنلاین دوربین عکاسی، مقاله‌هایی در رابطه با آموزش عکاسی به شما ارائه می‌شود که به شما کمک می‌کند عکس‌های بهتری بگیرید.

معایب خرید به صورت اینترنتی :

برخی از شرکت‌ها به قدری مشغول پردازش خرید‌های آنلاین هستند که سفارش شما می‌تواند روزها در صف پردازش باشد و این به ویژه در تعطیلات آخر هفته اتفاق می‌ افتد. علاوه بر این، ممکن است حمل و نقل کالاهای خریداری شده به دلیل سایر عوامل پیش بینی نشده باعث ایجاد مشکل در محصول شود.

متاسفانه فضای مجازی پر از متقلب‌هایی است که دوربین‌ها و تجهیزات آن را با قیمت وسوسه انگیز تبلیغ می‌کنند. اگر از یک فروشگاه جعلی خرید می‌کنید، توجه داشته باشید که می توانند دوربین‌های دست‌دوم را بجای دوربین‌های نو به شما بفروشند، حتی اگر عنوان کنند مانند سایرین دارای شرایط گارانتی مشابه می‌باشد. امکان خرید دوربین عکاسی دست دوم بجای نو وجود دارد و اصولا شرایط بازگست کالا در فروشگاه های اینترنتی به گونه ای است که اگر اتفاقی این مشکل برایتان پیش آید، امکان اثبات آن مشکل است و گاها امکان پذیر نیست.

اگر محصولی که خریداری کرده‌اید مشکلی داشته باشد، باید آن را به شرکت برگردانید و سپس منتظر بمانید تا شرکت کالای شما را پردازش کند و یک محصول جایگزین را ارسال کند که ممکن است تا یک هفته یا بیشتر طول بکشد. بیشتر مواقع قیمت دوربین های عکاسی در فروشگاه های اینترنتی نسبت به بازار تخصصی کمی بالاتر می باشد. (حتما قبل از خرید مقایسه کنید)

اکثر فروشگاه های اینترنتی با نام تجاری خود اقدام به ثبت گارانتی شخصی نموده و دوربین های عکاسی را در بازار آزاد خریداری نموده و اقدام به گارانتی خود می کنند و حتی لوازم جانبی های مرتبط با دوربین عکاسی و دوربین فیلمبرداری را مانند میکروفون دوربین یا فلاش های عکاسی را با گارانتی خود عرضه می کنند.

فرایئ خرید اقساطی در این فروشگاه ها دارای کارمزد بالا و شرایط پیچیده و وقت‌گیر است. اکثرا بدلیل تنوع بالای برند ها و محصولات داخل سایت اطلاعات جامع و تخصصی نسبت به آنها ندارند و امکان دریافت مشاوره تخصصی از آنها وجود ندارد. با توجه به تنوع بالای محصولات موجود در سایت، ممکن است یافتن آنچه به دنبال آن هستید کمی زمان ببرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا