بازرگانیبرترین های کسب و کار

چگونه ساعت بن تن را پیدا کنیم؟

یکی از محصولات پر فروش شخصیت بن تن، ساعت می باشد. این محصول مورد علاقه تعداد زیادی از کودکان می باشد و محبوبیت بالایی دارد. خرید ساعت بن تن و تهیه محصولات بن تن امروزه بسیار افزایش یافته.

در این مطلب به بررسی یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات کودکان یعنی می پردازیم؛ شخصیت کارتونی بن تن در میان کودکان و حتی نوجوانان به چنان محبوبیتی دست پیدا کرده است که امروزه کمتر کسی را می توان یافت که اسم این شخصیت انیمیشنی را تا به حال در جایی نشنیده باشد یا محصولات کاراکتر ها و شخصیت های این انیمیشن را ندیده باشد، ما در این مطلب قصد داریم برخی از مهمترین قابلیت ها و پرفروش ترین انواع این ساعت ها را به شما معرفی کنیم و نیز توضیحاتی در خصوص و فروش و همچنین قیمت تقریبی این ساعت ها در بازار به شما ارائه خواهیم داد پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ابزار | امنیت

محصولات مختلف شخصیت انیمیشنی بن تن

تولید محصولات شخصیت کارتونی بن تن فقط به ساخت ساعت های مدل بن تن محدود نمی شود بلکه شما می توانید تصویر این شخصیت محبوب و پرطرفدار کارتونی را بر روی لوازم التحریر کودکان، کیف ها، کفش ها و پوشاک کودکان مشاهده کنید، علاوه بر این بسیاری از اسباب بازی ها با الهام از این شخصیت کارتونی ایجاد شده اند و انواع مختلفی از بازی های کامپیوتری بن تن وجود دارد که بر روی سیستم عامل های اندروید و آی او اس و کامپیوتر های شخصی قابل اجرا می باشد و علاقه مندان بسیار زیادی در میان کودکان دارد؛ با وجود اینکه از پخش سریال انیمیشنی بن تن تا به حال چیزی حدود پانزده سال گذشته است اما میزان محبوبیت این شخصیت کارتونی هرگز کمتر نشده است و کودکان هنوز شخصیت انیمیشنی بن تن را فراموش نکرده اند.

تولید ساعت از روی انیمیشن بن تن

ایده ی ساخت برای نخستین بار پس از پخش انیمیشن جذاب و پر بیننده ی بن تن در سال 2005 میلادی به ذهن سازندگان این محصول خطور کرد؛ انیمیشن بن تن در حقیقت یک سریال بود که در مدت کوتاهی توانست به محبوبیت چشمگیری در سطح جهان دست پیدا کند و کودکان بسیاری به این شخصیت کارتونی علاقه مند شدند؛

از این رو محصولات شخصیت کارتونی بن تن خیلی زود مورد توجه بسیاری از این کودکان قرار گرفت و در مدت زمان کوتاهی به درصد فروش بسیار بالایی دست پیدا کرد، در این انیمیشن شخصیت کارتونی بن تن یک ساعت به نام امنیتریکس دارد که با استفاده از آن می تواند به شخصیت های فضایی قدرتمندی تبدیل شود و دنیا را از موجودات شرور پاک کند.

ساعت بن تن مدل پرتابی

پرداخت درب منزل با قیمت :95 هزار تومان

 

ساعت بن تن مدل پرتابی

پرداخت آنلاین با قیمت :80 هزار تومان

 

ساعت بن تن معمولی

پرداخت درب منزل با قیمت :125 هزار تومان

 

ساعت بن تن معمولی

پرداخت آنلاین با قیمت :110 هزار تومان

 

ساعت بن تن با لگو

پرداخت درب منزل با قیمت :135 هزار تومان

 

ساعت بن تن با لگو

پرداخت آنلاین با قیمت :125 هزار تومان

 

مدل های جدید و بروز ساعت های شخصیت کارتونی بن تن

محصولات شخصیت کارتونی بن تن از جمله ساعت های این کاراکتر دوست داشتنی و پرطرفدار یکی از پرفروش ترین انواع محصولات در میان کودکان و نوجوانان به ویژه پسر بچه ها می باشد؛ همین استقبال بسیار زیاد از این ساعت ها در سراسر جهان سبب شد که شرکت های سازنده برای افزایش میزان فروش محصولات خود و بالا بردن جذابیت و محبوبیت این ساعت ها ویژگی ها و قابلیت های جدید و کاربردی دیگری به اضافه کنند؛

به عنوان مثال قابلیت پخش صوتی و نوری و سنسور حرکتی در انواع جدیدتر و به روز تر این ساعت ها در مقایسه با انواع قدیمی تر آنها پیشرفت بسیاری داشته است، اگرچه انواع جدید این ساعت ها در سراسر جهان بسیار محبوب و پرفروش بوده است اما ساعت های قدیمی نیز هنوز طرفداران خاص خود را دارند.

از بهترین اسباب بازی هایی است که می توان برای کودک تهیه نمود. برگرفته از کارتون بن تن است که در بین کودکان محبوبیت بسیاری دارد.

یکی از اسباب بازی های محبوب برای کودکان است که برگرفته از کارتون سریالی بسیار محبوب بن تن می باشد. این ساعت در انواع مختلفی وجود دارد و شما می توانید با تهیه ی آن، کودکان خود را غافلگیر کرده و آن ها را برای مدتی سرگرم کنید. در ادامه به معرفی می پردازیم.

خرید ساعت اسباب بازی از فروشگاه میلی جون.

بن تن

بن تن یکی از سریال های پویانمایی است که در سبک علمی-تخیلی و ماجراجویی و اکشن ساخته شده است. این مجموعه ی تلویزیونی که پخش آن از سال ۲۰۰۸ انجام شد، یکی از پربیننده ترین و محبوب ترین انیمیشن های کودک و نوجوان است که مربوط به پسری به نام بن می باشد. بن پسری است که پس از دست یافتن بر یک ساعت فضایی به نام امنیتریکس، توانست به قدرت تبدیل شدن به موجودات فضایی دست پیدا کند.

این سریال که در ایران توسط جوانه ی پویا دوبله شد نیز با دوبله ی حرفه ای توانست به محبوبیت بالایی مانند سایر نقاط جهان دست یابد.سریال بن تن در ۶ فصل ساخته شد که جذاب ترین و بهترین فصل های آن را فصل های اول و دوم می توان دانست و پس از آن بقیه ی فصل ها افت بیننده را شاهد بودند.

اسباب بازی های بن تن

همانطور که گفتیم، بن تن شخصیتی محبوب برای کودکان است که به خاطر همین شرکت های مختلفی اقدام به طراحی و تولید اسباب بازی ها و لباس هایی با الگوگیری از این شخصیت و کاراکتر های آن کرده اند. اگر سری به مغازه ها بزنید، می توانید انواع مختلفی از لوازم و اسباب بازی های بن تن نظیر، عروسک های بن تن و شخصیت های کارتونی دیگر در این سریال، ، شنل و ژاکت بن تن و حتی بازی های ویدیویی از این کارتون پیدا کنید. یکی از اسباب بازی های محبوب و مهم در بین لوازم بن تن است که در انواع مختلفی تولید شده اند. در ادامه به بررسی این ساعت ها می پردازیم.

همانطور که اشاره کردیم، انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. از جمله نمونه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مدل اول: یکی از مدل های محبوب ساعتی است که قابلیت گیر کردن در مچ دست را دارد و با داشتن چراغ های خاموش و روشن شونده سبز رنگ، می تواند کاراکتر های مختلفی را به نمایش گذاشته و صدای آنها را نیز پخش کند.
مدل دوم: در مدل دوم قالب هایی به شکل کاراکتر های بن تن همراه با ساعت مچی در یک پکیج مخصوص ارائه می شود که کودک با متصل کردن کاراکتر ها روی ساعت و زدن دکمه ی روشن شدن led مخصوص آن، باعث ایجاد یک هاله ی نوری اطراف شکلک ها می شود که یک حالت شبیه سازی شده مانند کارتون بن تن به وجود می آید.
مدل سوم: نوع دیگری از مدل وجود دارد که مانند ساعت مچی های معمولی بوده و زمان را نشان می دهد.

برای شما می توانید از چند راه اقدام کنید:

خرید از فروشگاه ها و مغازه های اسباب فروشی: یکی از راه ها مراجعه ی حضوری به اسباب فروشی ها است که شما می توانید به صورت مستقیم اقدام به خرید این مدل های ساعت مچی کرده و از فروشنده بخواهید برای شما آن را کادو پیچ کند تا تجربه ی دادن هدیه به کودکانتان لذت بخش تر شود.
خرید از فروشگاه های اینترنتی: این روش امروزه بسیار مناسب تر است اما معایب و مزایای خاص خود را دارد. در این روش شما می توانید در فروشگاه های مختلفی را بررسی و مدل های مختلف آن را با هم مقایسه کنید و در نهایت اقدام به سفارش درب منزلتان نمایید.

انواع مختلف ساعت بن تن کارتونی

برخی از ساعت هایی که در بازار به فروش می رسد بیشتر حالت نمایشی و اسباب بازی دارند، به این معنا که این دسته از محصولات باتری ندارند و بیشتر یک ساعت نمایشی هستند که کودکان و نوجوانان می توانند از آن استفاده کنند اما برخی از ساعت های شخصیت کارتونی بن تن اینگونه نیستند؛

این دسته از محصولات که قیمت بسیار بالاتری از انواع قبلی ساعت ها دارند باتری دارند، قابلیت شارژ باتری و حتی قابلیت تعویض باتری در این محصولات ایجاد شده است، این ساعت ها می توانند موسیقی کارتون بن تن را پخش کنند و برخی از شخصیت های این کارتون محبوب و پرطرفدار را طراحی کرده اند.

نور برخی از این محصولات می تواند قرمز یا سبز باشد اما به طور معمول از نور سبز فسفری در این ساعت ها استفاده شده است، این ساعت ها می توانند شخصیت ها و کاراکتر های انیمیشن بن تن را با رنگ سبز فسفری بر روی یک سطح مثل دیوار به صورت سه بعدی به نمایش بگذارند و هم زمان موسیقی و صدای همان کاراکتر نیز پخش شود، پس از آن این ساعت با نور قرمز به شما نشان می دهد که وقت رفتن این شخصیت کارتونی رسیده است و کودک با چرخش محور دور ساعت شخصیت کارتونی بعدی را بر روی دیوار به نمایش می گذارد.

ساعت بن تن لیزری

یکی از انواع پرطرفدار و پر فروش ساعت های شخصیت کارتونی بن تن انواع لیزری این ساعت ها می باشد که مورد علاقه ی بسیاری از کودکان و نوجوانان طرفدار این شخصیت کارتونی محبوب قرار گرفته است؛ در واقع قابلیت ویژه ی این نوع از ساعت ها لیزری بودن این محصولات می باشد، به این معنا که اگر شما ساعت مدل لیزری را روشن کنید و روبروی یک سطح قرار بگیرید، ال ای دی این محصول که به طور معمول در اغلب موارد به رنگ سبز می باشد روشن می شود و شخصیت های کارتونی انیمیشن بن تن که بر روی این محصول طراحی شده اند به راحتی بر روی دیوار مقابل شما یا زمین یا هر سطح دیگری از جمله شیشه ی کمد، آینه ی اتاق و غیره به نمایش گذاشته می شوند، البته به طور معمول در این محصولات لیزری همزمان با نمایش شخصیت ها و کاراکتر های انیمیشن بن تن صوت مربوط به این کاراکتر ها نیز از این ساعت پرطرفدار پخش خواهد شد.

محدوده قیمت ساعت های مدل بن تن

با توجه به این موضوع که آیا برای خریداری کردن این ساعت ها به طور حضوری اقدام می کنید یا با استفاده از وب سایت های اینترنتی و آنلاین شاپ های مختلف سفارش محصول خود را ثبت می کنید، در هر کدام از این فروشگاه های حضوری و اینترنتی ممکن است کمی با یکدیگر تفاوت داشته باشد اما اگر بخواهیم در خصوص و محدوده ی قیمتی کمی بیشتر توضیح دهیم می توانیم بگوییم که قیمت این محصول از پایه ی تقریبی بیست هزار تومان برای انواع بدون باتری و اسباب بازی این ساعت شروع می شود و می تواند تا حدود قیمت دویست هزار تومان برای انواع دارای باتری و واقعی این ساعت ادامه داشته باشد، قیمت این محصول با توجه به جنس آن، کیفیت آن و نوع باتری و قابلیت های مختلف آن می تواند در این محدوده تغییر کند.

فروش ساعت های تقلبی و غیر اورجینال بن تن در بازار

استقبال بسیار زیاد کودکان و نوجوانان از این ساعت ها و دیگر محصولات شخصیت کارتونی پرطرفدار و محبوب بن تن باعث شده است که افراد کلاهبردار و سودجو اقدام به ساخت ساعت هایی بی کیفیت و تقلبی با ظاهری کاملا مشابه کرده اند که در بازار فروش این محصولات، می توانید و غیر اصلی را با قیمتی ارزان تر از محصولات اورجینال و با کیفیت پیدا کنید؛ بدیهی است که نمونه های جعلی و غیر اورجینال این ساعت ها کیفیت نمونه های اصلی و اورجینال ساعت مدل بن تن را نخواهند داشت.

حتی در برخی از موارد مشاهده شده است که در این ساعت های تقلبی و غیر اصل از باتری هایی با کیفیت بسیار پایین تری استفاده شده است که طول عمر و کارایی آنها بسیار کوتاه می باشد و تنها پس از چند روز باتری ساعت از کار می افتد و عملا محصول خریداری شده دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

برای خریداری کردن این ساعت ها باید چه کرد؟

در پاسخ به پرسش مطرح شده می توان گفت که شما برای خریداری کردن می توانید به دو صورت غیر حضوری و اینترنتی یا حضوری استفاده کنید؛ در داخل کشور ایران فروشگاه های لوازم و اسباب بازی های مربوط به کودکان و نوجوانان بسیاری هستند که اقدام به خرید می کنند، به علاوه شما پس از انتخاب و بررسی قیمت های متنوع این محصول در فروشگاه های مختلف می توانید از تعداد زیادی آنلاین شاپ و وب سایت های اینترنتی نیز محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در کوتاهترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید، هر دو حالت خرید حضوری و معایب و مزیت های مخصوص به خود را دارند که در این باره در قسمت های بعدی این مطلب توضیحات بیشتری به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

خرید ساعت از فروشگاه های اینترنتی معتبر

با توجه به شرایط همه گیری ویروس کرونا در سراسر جهان امروزه میزان خرید های اینترنتی در مقایسه با چند سال گذشته به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است و میزان خرید های حضوری نیز به علت اعمال محدودیت های مختلف کرونایی و رعایت پروتکل های بهداشتی به شدت کاهش پیدا کرده است؛ با این وجود هنوز هم بسیاری از کاربران در خصوص یا انواع دیگر محصولات دلشوره ها و نگرانی های زیادی دارند، برای رفع این نگرانی ها و دلشوره ها در قدم اول لازم است که یک و آنلاین شاپ معتبر و قابل اعتماد پیدا کنید.

برای این کار کمی صبر داشته باشید و از دیگران درباره ی فروشگاه های مختلف پرس و جو کنید و پس از انجام این تحقیقات معتبری را پیدا کنید که فردی از آشنایان و اطرافیان شما قبلا از آنجا خرید کرده باشد.

بن تن از شخصیتهای کارتونی مورد علاقه بچه ها است.بن تن یک ساعت دارد که شاید هر بچه ای از این خوشش بیاید برای میتوانید ان را در فروشگاه تهران خرید برای فرزندانتان تهیه کنید و انها را خوشحال کنید.به صورت انلاین و میتوانید این ساعت را هر کجا هستید خریداری کنید.

جهت  کافیست به یکی از روش های زیر اقدام نمایید :

بروی دکمه در  زیر کلیک کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و سپس بعد از دریافت کالا وجه آنرا بپردازید :

یک ساعت شگفت انگیز برای نوجوانان و کودکان است. می تواند یک هدیه ایده آل برای فرزندان شما باشد.

خرید

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد بپردازیم در صورتی که به دنبال خرید و یا و هستید در این مقاله همراه ما باشید.

بن تن و بن 10 یک انیمیشن تلویزیونی است که تاکنون در چندین سری از سال 2005 پخش شده است که از جمله آن ها می توانیم به بن تن اصلی، قسمت های کوتاه، بن تن قهرمان، بن تن فرار از گذشته، بن تن نیروی بیگانگان، بن تن بیگانه تمام عیار فوق العاده، بن تن نیروی بی پایان، بن تن علیه دنیا و… اشاره داشته باشیم. در همه این سریال ها و فیلم های سینمایی قهرمان اصلی داستان شخصی بنام بن تن است که در پیشامدهای مختلف علیه بیگانگان، موجودات فضایی و افراد شرور می جنگد. شخصیت قهرمان گونه بن تن سبب شده است که برای بسیاری از کودکان و نوجوانان محبوبیت خاصی را داشته باشد.

همان طور که مطلع هستند در سنین کودکی و نوجوانی، معمولا افراد جذب شخصیت هایی می شوند که ویژگی های برجسته و ممتازی دارند در مورد شخصیت های انیمیشنی نیز این موضوع صادق است و کودکان و نوجوانان بطور معمول عاشق قهرمان های کارتون ها و انیمیشن ها می شوند.

ساعت بن تن نیروی بی پایان

شاید اگر به دنبال خرید هستید این سوال برای شما مطرح شود که چه ارتباطی با ویژگی های قهرمانانه وی دارد و به مانند بسیاری از شخصیت های کارتونی که از ساعت و یا وسایل دیگر استفاده می کنند نیز یک وسیله شخصی عادی باشد. اما باید گفته شود که در واقع یک ساعت شگفت انگیز است که بن تن بیشتر موفقیت های خود را مدیون این ساعت است. که با اسامی مختلفی با توجه به سری های ساخته شده این انیمیشن شناخته می شود در اصل اُمنیتریکس نام دارد که شخصیت بن تن تمام نیروی خود را از این ساعت بدست می آورد.

این شخصیت انیمیشنی با استفاده از ساعت خود به موجودات فضایی گوناگونی تبدیل می شود که با استفاده از آن می تواند به جنگ و نبرد با افراد بیگانه و شرور برود و آن ها را در نهایت شکست دهد و به همین دلیل است که ساعت بن 10 در بین نوجوانان و کودکان بسیار محبوب است.

ویژگی های ساعت بن تن بیگانه ی تمام عیار

هر چند کودک و نوجوان شما را به موجود فضایی تبدیل نمی کند تا به جنگ با اشرار برود اما به سبب شباهت هایی که با ساعت کارتون بن تن دارد، می تواند برای فرزندان شما جذاب باشد. این ساعت برای سن سه سالگی و دوازده سالگی بسیار مناسب است و با الهام گیری از ساعت شخصیت بن تن این ساعت جادویی نیز به رنگ سبز است. ساعت دارای باتری است که قابل تعویض می باشد.

 از مهم ترین ویژگی های این ساعت که برای کودکان و نوجوان بسیار خوشایند است، پخش موزیک و ال ای دی توسط آن است همچنین نیروی پایان دارای شخصیت های کارتون بن تن است که لذت استفاده از آن را برای فرزند دلبند شما چندین برابر خواهد کرد. علاوه بر این طوری طراحی شده که به دلیل داشتن بند نرم می تواند به راحتی توسط کودکان استفاده شود و تنظیمات مختلف بند امکان استفاده از آن برای کودکان و نوجوانان را فراهم می کند.

ساعت بن تن مدل پرتابی

پرداخت درب منزل با قیمت :95 هزار تومان

 

ساعت بن تن مدل پرتابی

پرداخت آنلاین با قیمت :80 هزار تومان

 

ساعت بن تن معمولی

پرداخت درب منزل با قیمت :125 هزار تومان

 

ساعت بن تن معمولی

پرداخت آنلاین با قیمت :110 هزار تومان

 

ساعت بن تن با لگو

پرداخت درب منزل با قیمت :135 هزار تومان

 

ساعت بن تن با لگو

پرداخت آنلاین با قیمت :125 هزار تومان

 

ساعت بن تن نیروی بی پایان هدیه شگفت انگیز

همانطور که گفته شد، شخصیت بن تن به علت ویژگی های خارق العاده ای که دارد برای بسیاری از کودکان و نوجوانانی که این انیمیشن را دیده اند بسیار محبوب است. در کنار محبوبیت شخصیت بن برای این رده سنی بسیار شگفت انگیز و قابل توجه است چرا که بن تن تمام نیروی فوق العاده خود را برای شکست اشرار به این ساعت مدیون است به همین دلیل هدیه به کودکان می تواند هدیه بسیار شگفت انگیزی باشد و عزیزان شما را بسیار خوشحال خواهد کرد.

لذا در صورتی که می خواهید فرزند خود و یا فرزند دوستان و آشنایان خودتان را خوشحال کنید و یا جشن تولد عزیزان کودک و نوجوان شما در راه است، می توانید یک هدیه رویایی برای آن ها بدهید تا در بازه های دنیای کودکی خود از بودن در نقش یک قهرمان لذت ببرند و اعتماد به نفس آن ها را نیز در سنین بزرگسالی تقویت خواهد کرد.

خرید ساعت بن تن نیروی بیگانگان

پس از این که اطلاعات لازم را درباره بدست آوردید شاید سوال شما این باشد که چگونه برای خرید این ساعت رویایی باید اقدام کرد؟ با توجه به درخواست مشتریان و با توجه به محبوبیت خاصی که بن تن و دارد ما فروش این محصول را در سایت خود قرار داده ایم و دیگر لازم نیست شما برای پیدا کردن در فروشگاه های محل زندگی خود حاضر شوید بلکه از طریق اینترنت و به آسانی می توانید این محصول را خریداری کنید.

برای یا همان ساعت رویایی می توانید از بخش سفارش خود را انتخاب کرده و وارد سبد خرید کنید پس از طی مراحل خرید یعنی وارد کردن مشخصات از جمله آدرس، نام و نام خانوادگی و… هزینه نهایی محصول را پرداخت کنید در کم ترین زمان ممکن همکاران ما در سفارش شما را آماده خواهند کرد و به نشانی پستی شما ارسال می شود و شما می توانید این محصول با ارزش را در جلوی درب منزل دریافت کنید و یک هدیه زیبا و شگفت انگیز را به فرزند دلبند خود و سایر عزیزان کودک و نوجوان در فامیل هدیه دهید.

توجه داشته باشید که همکاران ما در طول روز این آمادگی را دارند که از طریق پل های ارتباطی راهنمایی های لازم را به شما در زمینه خرید ارائه دهند تا در نهایت شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بیگانه تمام عیار یکی از مدل های موجود در بازار می باشد. بیگانه تمام عیار باویژگی های خاص خود رویای کودک را برآورده می کند

آنچه باید درباره بیگانه تمام عیار بدانیم

به دلیل علاقه بیش از حد کودکان به ابرقهرمانی به نام بن تن، پدر مادرها در تلاش هستند تا فرزندان دلبند خود را با خوشحال کنند. کودکان به دلیل تماشای زیاد فیلم ها و کارتون های قهرمانانی مانند بن تن، مرد عنکبوتی، بتمن، باب اسفنجی و غیره، دوست دارند حرکات آن ها را تکرار کنند و در بازی های کودکانه خود با همسالان، از وسایل و ابزارهای خاصی که این ابرقهرمان ها استفاده می کنند، بکار گیرند. بنابراین بیگانه تمام عیار تبدیل به یک کادو مناسب، برای خوشحال کردن کودکان شده است.

ساعت های مچی بن تن

علاقه روز افزون کودکان به استفاده از ، باعث شده است شرکت های مختلف سخت تلاش کنند تا طبق آن کارتون و مجموعه، ساعت آن را بسازند. تلاش برای ساخت لباس و وسایل شخصیت های ابر قهرمانی، باعث رقابت میان شرکت های مختلف در تولید و فروش هر چه بیشتر این محصولات شده است. چندین مدل در بازار وجود دارد که از میان آن ها می توان به سخنگوی چندکاره، بیگانه تمام عیار، و غیره اشاره کرد.

بیگانه تمام عیار

بن تن شخصیتی است که تمام قدرت او با وجود ساعت او معنا پیدا می کنند؛ بنابراین کودکان بسیار دوست دارند با داشتن ساعتی مثل بیگانه تمام عیار این رویای خود را به واقعیت تبدیل کنند. بیگانه تمام عیار یکی از پر فروش ترین محصولات سال شناخته شده است. این ساعت با طراحی فوق العاده خود، محبوب دنیای بازی کودکان شده است.

بسته بندی بیگانه تمام عیار

بیگانه تمام عیار در یک بسته بندی ساده و جالب برای کودکان فراهم شده است. بسته بندی این سری، تقریبا مشابه بسته بندی های قبلی ساعت های مچی بن تن می باشد. اگر قصد را برای فرزندان دلبند خود دارید، باید دقت کنید تا ساعت اصل و اوریجینال را برای کودکان خود تهیه کنید. در هنگام ، به علامت لوگوی بن تن در بالای بسته بندی در سمت چپ دقت کنید. در صورتی که تا به حال از ساعت های مچی بن تن استفاده نکرده اید، در پشت بسته بندی طرز استفاده از آن را برای شما توضیح می دهد تا به راحتی از آن استفاده کنید. در پشت بسته بندی شاهد تصاویر موجودات بیگانه خواهید بود که برای شما تبلیغ می شوند.

نحوه استفاده از بیگانه تمام عیار

بیگانه تمام عیار به گونه ای طراحی شده است که شما به راحتی می توانید اجزای آن را از هم باز کنید. وقتی بسته بندی ساعت را باز می کنید، با دیدن طراحی فوق العاده آن از نزدیک حیرت زده خواهید شد. این ساعت برای کودکان بالای ۴ سال طراحی شده است. با نگاهی سطحی به بیگانه تمام عیار، به آسانی متوجه تفاوت هایی که این مدل با مدل های قبلی دارد خواهید شد. سبک، مدل و طراحی بیگانه تمام عیار بسیار متفاوت است. این ساعت دارای یک درجه بندی برای اندازه های مختلف مچ دست کودکان می باشد؛ از اینرو به راحتی می توانید ساعت را بر روی مچ دست فرزند خود تنظیم کنید.

ویژگی های بیگانه تمام عیار

رنگ بیگانه تمام عیار، نسبت به مدل اصلی، کمی روشن تر است و آن سبز مورد نظری که در فیلم دیده ایم نیست؛ اما ایرادی ندارد چرا که جزئیات تقریبا مشابه مدل ساعت اصلی می باشد. این ساعت دارای یک دکمه برای روشن و خاموش کردن می باشد. دکمه دیگری نیز بر روی آن تعبیه شده است که در صورت فشار دادن صفحه آن بیرون می آید. با زدن دکمه و خروج آن صفحه، شاهد نور سبز رنگی هستیم که از صفحه منتشر می شود و بر حس واقعی بودن ساعت می افزاید. هر چقدر محیط اطراف ما تاریک تر باشد، تلالو و تابش این نور سبز رنگ نیز بیشتر خواهد بود. وقتی صفحه را از بالا بچرخانیم، بیگانه های مختلف به نمایش گذاشته می شود و می توانیم آن ها را ببینیم. بعد از بازی می توانیم این صفحه بیرون آمده را به داخل فشار دهیم و با فشار دکمه، ساعت را خاموش کنیم.

شما می توانید به صورت حضوری و از فروشگاه های معتبر، یا به صورت اینترنتی از سایت های معتبر، به بپردازید و خرید خود را در صورت سفارش اینترنتی، در اسرع وقت در درب خانه تحویل بگیرید. این ساعت ایده ای بسیار خارق العاده می باشد. با ، هرگز تصور نخواهید کرد که قابلیت های این چنینی دارد. بنابراین می توان گفت این ساعت نسبت به مدل های قبلی بهتر بوده و سطح توقعات ما و کودکان را برآورده می کند. بیگانه تمام عیار، یک اسباب بازی مناسب برای بازی کودکان بوده و خرید این ساعت برای تمام کودکان علاقمند پیشنهاد می شود. این ساعت یک وسیله عالی برای طرفداران بن تن می باشد.

یک اسباب بازی جادویی است که در انواع مختلفی در بازار به فروش می رسد. باطری خور است و باطری آن قابل تعویض است.

یکی از بهترین ساعت های مچی است که می توان بی نظیرترین هدیه برای کودکان باشد. زیرا از نظر طرح و رنگ شباهت بسیار نزدیکی به ساعت BEN 10 کارتونی دارد و با توجه به تصورات کودکان این محصول یک ساعت BRN 10 واقعی است. توسط یک باتری کوچک کار کرده و قابل تعویض می باشد، این محصول از جمله بازی های سرگرم کننده ای است که می تواند برای کودکان سنین ۴ تا ۱۲ سال بسیار مهیج باشد.

ساعت BEN 10 یک اسباب بازی جادویی است که چندکاره و باتری خور می باشد و باتری ها قابل تعویض هستند، این ساعت مهیج، مناسب بازی های کودکانه خصوصا پسر بچه ها در سنین ۴ تا ۱۲ ساله است. ساعت BEN 10 از جمله اسباب بازی های حقیقی ریبوت بیگانه تمام عیار بوده که طرفداران زیادی دارد و بیشتر به صورت اینترنتی در فروشگاه های مجازی عرضه می شود. یک ساعت معمولی نیست بلکه یک ساعت مچی است که چراغ های مخصوص خاموش و روشن شونده دارد، با عقربه های ساعت این امکان وجود دارد تا شخصیت های بن تن عوض شوند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا