دنیای وب

چگونه ماژول می تواند برای صفحات وبلاگ یا رسانه های اجتماعی کار کند

انواع مختلفی از ادعاها وجود دارد که افراد هنگام بحث در مورد وبلاگ ها یا صفحات رسانه های اجتماعی مشاهده می کنند. این حالت ها برای کمک به انتقال چیزها از صفحه ای که یک نفر به آن می رود به وبلاگ یا صفحه رسانه اجتماعی که توسط همان شخص مدیریت می شود، کار می کند. استفاده از سرویسی مانند این می تواند به جذب ترافیک بیشتر افراد به وب سایت های مختلف کمک کند.

ماژول به روشی ساده کار خواهد کرد. در یک وبلاگ یا صفحه شبکه های اجتماعی پست می شود. این حالت با اجازه دادن به شخص برای وارد کردن داده ها از حساب دیگری که یک فرد در سایت دیگری دارد، نیازهای تبلیغات آنلاین را برآورده می کند. این مدل با آپلود به‌روزرسانی‌ها از آن سایت در مکانی که مدل در آن قرار می‌گیرد کار می‌کند.

در اینجا یک مثال از نحوه کار این است. می توان به راحتی پیام های جدید eBay را به وبلاگ شخصی منتقل کرد. آنچه در اینجا اتفاق می افتد این است که مد eBay باید در وبلاگ قرار گیرد. کاربران می توانند به اطلاعات حساب eBay خود دسترسی داشته باشند. این مد با انتشار حراج‌های جدید در eBay برای آنها کار خواهد کرد که ممکن است کسی باز کند. این به افزایش درآمد بیشتر به حراج کمک می کند تا کاربران بتوانند سود بهتری از حراج به دست آورند.

تبلیغات آنلاین که می توانند در اینجا کار کنند به راحتی در دسترس خواهند بود. کاربر می تواند حراج ها، اقلام فروخته شده در سایت هایی مانند آمازون و حتی ویدیوهای یوتیوب را تبلیغ کند.

دانستن اینکه این موارد برای ترافیک پولی می تواند هزینه داشته باشد کمک خواهد کرد. اکثر شرکت‌هایی که خدمات نرم‌افزاری را برای تبلیغات آنلاین ارائه می‌کنند، بین ده تا 30 دلار برای دریافت یک قالب در وبلاگ یا صفحه رسانه‌های اجتماعی می‌پردازند. ترافیک جدید پرداختی که ممکن است رخ دهد ارزش آن را دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا