دنیای وب

بازاریابی اینترنتی – واقعاً مردم چگونه به صورت آنلاین درآمد کسب می کنند؟

باور کنید یا نه ، مردم واقعاً در اینترنت درآمد کسب می کنند: هر جایی از چند صد دلار در هر ماه تا میلیون ها دلار در ماه. من شخصاً می دانم افرادی مانند جان رئیسی در یک روز میلیون ها دلار آزاد کردند! یک بسته کسب و کار آنلاین را از دیوید ویلکینسون خریداری کردم به نام “Affiliate Defined” زیرا خواندم که او درآمد زیادی زیادی را به صورت آنلاین به عنوان یک شرکت فرعی (فروش محصولات دیگران) می بخشد. خوب ، بعد از خواندن این کتاب الکترونیکی ، معلوم می شود که دیوید ، که به عنوان فرزند 10 نیز شناخته می شود ، تازه یک بچه 13 ساله انگلیسی بود! دیوید وبلاگ نویسی را از دوازده سالگی شروع کرد. سن او باعث کاهش کیفیت کار ، مصاحبه یا نتایج وی نمی شود. وی همچنین در سمینار تلفنی که توسط بازاریابی اینترنتی کهنه کار شان کیسی و معجزه ساخت لیست تیلمن نودسون برگزار شد ، شرکت کرد زیرا این دو نفر در یک روز یک میلیون دلار درآمد! کار ساده ای نیست اما افرادی هستند که این کار را می کنند. بنابراین اگر می خواهید به صورت آنلاین تجارت را شروع کنید ، من در 15 مرحله ساده این روند را برای شما شرح داده ام. آنها به شرح زیر است:

1. سریعترین و آسان ترین راه برای کسب درآمد آنلاین ، وابستگی با شرکت هایی مانند Ebay ، Amazon ، Clickbank ، Komisioner Junction ، Linkshare و غیره است … با این وجود ، تعداد 10 تا 60 درصد آنچه که دیگران می فروشند ، وجود دارد. برای به دست آوردن پول جدی ، باید وب سایت خود ، لیست خود و محصول خود را در جایی که 100٪ از پول را ذخیره می کنید داشته باشید. در اینجا شما نه تنها کنترل کامل دارید ، بلکه بسیاری از فرصت های دیگر را نیز خواهید دید که در زیر مشاهده خواهیم کرد.

2. با استفاده از مجلات و پست های موجود در صنعت ، Google ، Clickbank ، Ebay ، Amazon ، Wordtracker ، SRDS Catalogs ، D&B (Dun & Bradstreet) ، اطلاعات تجاری و غیره در بازار جستجو کنید.

3. پیدا کردن یک مکان – مکانی با تقاضای زیاد و لزوماً در جایی که فکر می کنید تقاضای زیادی وجود نخواهد داشت. مهمترین درگاه ها در حال حاضر عبارتند از:

(الف) سلامتی و سلامتی (صنایع رژیم غذایی)؛

(ب) خانه و بودجه (بسیاری از افراد سعی در بهبود زندگی خود دارند)؛

ج) خود بهبود (یا محصولات مرتبط با موفقیت)؛

(د) روابط (آشنایی) – ابن پاگان ، یکی از برجسته ترین مربیان بازاریابی آنلاین ، در این زمینه سرآمد است – با داشتن بیش از 20 میلیون دلار در یک سال درآمد! ابن شخصی است که عبارت “حرکت دادن خط آزاد” را ابداع کرده است که به یک الگوی تجاری گسترده در بین کارآفرینان از طریق اینترنت تبدیل شده است.

(ث) بازاریابی اینترنتی: بازاریابی اطلاعات خصوصی: این مکان مورد علاقه من است زیرا دارای 1. هزینه کم استارتاپ ، 2. سربار کم ، 3. امتیاز بالا (300 تا 400٪ حاشیه سود غیر معمول نیست) 4. شما می توانید این محصول را حتی قبل از ایجاد آن بفروشید ، و 5. شما می توانید همان محصول را به صورت دیجیتالی یا غیرقابل فروش ، بارها و بارها بی پایان!

4- با WYSIWYG یک وب سایت ایجاد کنید (آنچه می بینید چیزی است که بدست می آورید) یا از کسی بخواهید که آن را برای شما بسازد. شما می توانید آن را با قیمت 5.00 دلار در هر ماه میزبانی کنید. این می تواند یک وب سایت معمولی ، یک وبلاگ یا هر دو باشد. معمولاً توصیه می شود که هر دو را داشته باشید زیرا در بدست آوردن برخی از چشم های چشم (بازدید کنندگان) از نظر متقابل سودمند خواهند بود.

5- محصولات وابسته را از آمازون ، ایبای ، Google Adsense ، و غیره … یا بهتر از آن ، محصولات خود را با فیدهای RSS / داده قرار دهید. پلاگین های زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهند این کار را انجام دهید. برای ایجاد محصول خود نیازی به متخصص بودن ندارید. با توجه به ایجاد محصول ، می توانید محصولات نامحسوس مانند یک فایل صوتی MP3 یا یک وبینار ایجاد کنید ، یا مانند یک کتاب ، سی دی یا دی وی دی یک کالای فیزیکی ایجاد کنید. همچنین می توانید با متخصصان ، محلی ، ملی یا بین المللی مصاحبه کنید. می توانید از یک ضبط کننده ضبط ساده استفاده کرده یا از خدمات حرفه ای از Hotconference.com استفاده کنید. سپس می توانید با سرویس کپی آن را کپی یا کپی کنید. سپس این نسخه ها را به گزارش های PDF یا کتاب های الکترونیکی تبدیل می کنید. سریعترین راه برای بدست آوردن محصولات خود استفاده از PLR (حقوق لیبل خصوصی) ، MRR (Master Resale Right) و محصولات دارای مجوز است که می توانید پس از خرید آنها را به محصولات خود منتقل کنید.

6. از هر روشی که فکر می کنید برای هدایت بار قایق ترافیکی به وب سایت خود استفاده کنید.

7. راه های مختلفی برای عبور و مرور رایگان و پولی وجود دارد. سریعترین راه برای افزایش ترافیک به سایت شما با سرویس Pay-click (PPC) Google است. بسیاری از موتورهای جستجو ثانویه دیگر وجود دارند که از MSN تا Yahoo هستند که شما نیز باید از آنها استفاده کنید.

8- با روش های دیگر ، رایگان و پولی برای هدایت ترافیک به سایت خود بیاموزید. به عنوان مثال ، پخش مشاغل خود ، نوشتن و توزیع اطلاعیه های مطبوعاتی ، وبلاگ ها ، تبلیغات کلامی یا ارجاع ها ، فیلم های You-Tub از محصولات یا خدمات خود ، لیست ، هدایت ، خرید مشتریان بالقوه ، بنرها ، پاپ آپ و موسیقی پاپ.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا