دنیای وب

بهترین ایمیل مارکتینگ 2018 – ConvertKit Vs Aweber

بازاریابی از طریق ایمیل از این جهت که دارایی متعلق به شماست ، فقط * نسبت به شبکه های اجتماعی مزیت دارد.

این بدان معنا نیست که شما می توانید “هر آنچه می خواهید” را با آن انجام دهید – اما در مقایسه با مواردی مانند فید توییتر شما (که می تواند شما را مسدود کند) ، کانال YouTube (که می تواند درآمد را از شما بگیرد) یا صفحه فیس بوک (که می تواند شما را سانسور کند) ، لیست ایمیل * هنوز هم * تاکنون م vocثرترین و صوتی ترین راه برای ارتباط شرکت ها با جامعه خود است.

البته ، صرف نظر از استراتژی و عملکرد ، نحوه قرارگیری سیستم بازاریابی ایمیل در فضای کسب و کار مدرن با ارائه یک “گام” اضافی در دنیای “قیف” است – به کاربران امکان می دهد تعامل عمیق تر و م moreثرتری با شرکت ها / افرادی که ارزش آنها را دارند ، داشته باشند. این امر عمدتا به این دلیل است که شاهد ظهور / تجدید حیات سیستم عامل های مختلف ایمیل (به ویژه سیستم های پولی) هستیم.

در چشم انداز کنونی ، پیشنهادهای مختلفی برای بازاریابی از طریق ایمیل وجود دارد که اکثر بازاریاب های اینترنتی از آنها استفاده می کنند. این شامل:

  • MailChimp (رایگان)

  • AWeber (با 20 دلار در ماه شروع می شود)

  • GetResponse (از 20 دلار در ماه شروع می شود)

  • ConvertKit (شروع از 20 دلار در ماه)

صادقانه بگویم ، بازار “نرم افزارهای تجاری” بسیار گسترده است – با ارائه دهندگان مختلف به نیازهای مختلف. به عنوان مثال ، MailChimp در درجه اول توسط وبلاگ نویسان مورد استفاده قرار می گیرد که می خواهند با استفاده از یک سیستم ایمیل “رایگان” دسترسی خود را افزایش دهند. هنگامی که آنها شروع به کسب درآمد بیشتر از وبلاگ خود می کنند ، تمایل دارند به پیشنهادات حق بیمه بیشتری بپردازند.

دو مورد از این پیشنهادات برجسته – Aweber و ConvertKit اکنون “بهترین” راه حل های بازاریابی از طریق پست الکترونیکی در سطح متوسط ​​هستند. هر دو فقط حق بیمه هستند (بدون ردیف رایگان) و از لحاظ عملکردی سطح مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهند تا به آنها در ارسال ایمیل برای مشترکانشان با ظرفیت “تک” (پخش) و “خودکار” (پاسخگوی خودکار) کمک کند.

درک تفاوت بین این دو مهمترین مرحله در جهت ایجاد یک بسته بازاریابی است که در واقع نتیجه می دهد …

کیت تبدیل

هدف آن ناتان باری در سال 2015 است و هدف آن بلاگرها / “سازندگانی” است که می خواهند پیشنهادات خود را از طریق ایمیل توسط کاربران افزایش دهند.

خدمات متمرکز بر تهیه مکانیزم اساسی است که از طریق آن هماهنگ کننده می تواند محتوای خود را از طریق مجموعه ای از ویژگیهای “اتوماسیون” – دستگاههای پاسخگویی که به آنها توانایی دریافت محتوای خاص را در زمانهای خاص می دهد ، به اشتراک بگذارد.

این سیستم – همراه با تمرکز ConvertKit در ارائه توانایی کاربران برای انتشار “دوره ها” برای مخاطبان خود – منجر به مشارکت تعداد زیادی از وبلاگ نویسان و خلاقان شده است.

هم اکنون این شرکت یکی از بزرگترین شرکتهای “بازاریابی از طریق ایمیل” است (که تعداد آن در BareMetrics در دسترس عموم است) – با رشد چشمگیر.

ما دریافتیم که تعداد زیادی از تأثیرگذاران توییتر از این سیستم استقبال کرده اند.

اوبر

AWeber در سال 1998 تاسیس شد و از موفقیت زیادی برخوردار بود ، خصوصاً اینکه اولین کسی بود که سیستم “پاسخ خودکار” واقعی را در فضای بازاریابی از طریق ایمیل وارد کرد.

در حالی که از محبوبیت آن تا حدودی با نسل “جدید” بازاریابان کاسته شده است ، اما هنوز هم به راحتی یکی از 5 سیستم عامل برتر بازاریابی ایمیل است.

مهمترین مزیت استفاده از Aweber سادگی آن است – به شما امکان می دهد چندین روز پس از ثبت نام شخصی در لیست های مختلف ایمیل خود ، ایمیل ارسال کنید. به شما این امکان را می دهد تا در مدت زمان اشتراک آنها به شما محتوای به روز شده ارائه دهد.

نقطه ضعف اصلی اوبر این است که او نتوانسته است به خوبی در دوران “اجتماعی” ادغام شود. این از نظر لجبازی زیاد نیست ، بنابراین به این معنی است که شما کاملاً تلاش کرده اید که یک ابزار دهه 90 را در سال 2010 کار کنید. اگر فقط می خواهید یک جعبه “اشتراک” را در وب سایت خود قرار دهید ، خوب کار می کند … اما اگر شما نیاز دارید برای هر چیز خاص تر ، بهتر است از مواردی مانند ConvertKit استفاده کنید.

نتیجه

در نهایت ، انتخاب بین خدمتی است که احساس می کنید بیشتر به آن جذب می شوید.

آوبر دقیق ترین “بازاریاب اینترنتی” است که ممکن است یک عمل مشاوره واقعی داشته باشد یا به نوعی در یک نوع تجارت “صنعتی” (تولید یا کار دیگری) شرکت کند.

Convertkit به گونه ای طراحی شده است که آینده نگرانه تر ، “ظریف” تر و متمرکز بر “افراد خلاق” باشد. این مجموعه دیگری از “DNA” را به افرادی مانند Uber می بخشد ، بنابراین بسیاری از “نسل جدید” بازاریابانی را که معمولاً “از نظر اجتماعی” باهوش ترند ، جذب می کند.

به همین دلیل ، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که نگاهی به نحوه استفاده از برنامه های مختلف بیندازید. Aweber در درجه اول برای افرادی است که به یک سرویس ساده نیاز دارند که بدون توجه به اینکه در کجا پست شود ، کار خواهد کرد … ConvertKit بیشتر برای کسانی است که دلیل اصلی “ثبت نام” برای محتوای اضافی را برای مشاهده بینندگان وبلاگ متمرکز می کنند.

اگر شما یک هنرمند ، نویسنده یا ژانر خلاق دیگر هستید – ConvertKit حتی بهتر است. اگر شما یک بازاریاب ، فروشنده یا شرکت “واقعی” هستید – AWeber بسیار موثرتر است. باز هم ، هر دو به یک روش کار می کنند (ارسال ایمیل به کاربران) اما نحوه انجام آن متفاوت است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا