بازرگانی

تصفیه فاضلاب قالیشویی- شرکت ارائه کننده تصفیه فاضلاب – Atie Energy

مشکل اصلی کارواش پساب آن است که به شدت برای محیط زیست مضر است و از بهداشت جلوگیری می کند و گاهی باعث آب بندی کارواش می شود. عواملی مانند دانه های رسوبی ، کرکی که بر روی فرش ها و مواد شوینده فرش باقی مانده است که عمدتا شیمیایی هستند و غیره.

تصفیه فاضلاب فرش شرکت آتیه انرژی تلاش نیز راه حلی برای این مشکل در نظر گرفت که یک راه حل سیستمی به نام دستگاه تصفیه فاضلاب فرش است.

تصفیه فاضلاب فرش از آنجا که نمی توانیم این فاضلاب را از فرش وارد شهر و چاه های فاضلاب کرده و آبهای زیرزمینی را آلوده کنیم ، ابتدا باید فاضلاب را پاکسازی کرده و از هرگونه مواد شیمیایی جدا کنیم و در مرحله بعدی تصفیه آن است به طور کامل آن را از قالیشویی در تصفیه خانه فاضلاب شهری و سپاسان خارج کنید.

علاوه بر تصفیه فاضلاب و سالم سازی آن ، می توان از قالیشویی برای پاکسازی فاضلاب استفاده کرد و می توان برای بازگرداندن فاضلاب و استفاده مجدد از آن کاری انجام داد.

فاضلاب که علائم زیر را نشان می دهد تحت هیچ شرایطی قابل دور ریختن نیست ، مگر اینکه توسط تصفیه خانه فاضلاب فرش منعکس شود:

1- فاضلاب دارای PH زیر 6 و بالاتر از 13 است

2- فاضلابی که دارای مواد چسبنده است و از عبور فاضلاب به سیستم جلوگیری می کند ، آخرین مورد این است که فاضلاب در مواد قابل اشتعال است که بسیار خطرناک است.

روش درمان ماشین لباسشویی فرش

در این عملیات که تصفیه خانه فاضلاب فرش در آن فعالیت می کند ، املاح موجود را به صورت لخته تشکیل می دهیم و یون های فلزی ایجاد می کنیم و ماده موجود با این یون های فلزی واکنش نشان می دهد و این لخته ها با زمان و O حل می شوند سیستم برداشته شده و در آخرین مرحله ، این مواد از طریق دو فیلتر ایستگاه تصفیه پساب فرش عبور کرده و تصفیه کامل انجام می شود.

در آخر ، برخی از ویژگی های برجسته این دستگاه را ذکر خواهیم کرد:

حمل و نقل راحت و آسان

اشغال فضای بسیار کم ، نصب و استفاده از آن بسیار آسان ، مصرف کم انرژی و جلوگیری از اتلاف انرژی ، نیازی به استفاده از مواد شیمیایی مضر برای طبیعت نیست و مهمترین آنها آینه ای است که این پساب را برمی گرداند و می توانیم دوباره به حالت استفاده از آن برویم.

منبع :
https://atie-energy.com/%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D9%81%D8%A7%D8%B6%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D9%82%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF/
تاریخ انتشار :
2020-09-20 19:47:07

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا