بازرگانی

مشخصات یک پکیج تصفیه فاضلاب خوب – پکیج تصفیه فاضلاب – Atie-energy

خرید بسته تصفیه فاضلاب اشتباه است

ناآگاهی مشتریان عزیز و حتی عزیزانی که در شرکت های بزرگ کار می کنند و با این سیستم آشنا هستند باعث می شود هنگام خرید بسته تصفیه فاضلاب که عمدتا برای کشورهای خارجی و غربی در نظر گرفته شده است فقط به مارک توجه کنند. ممکن است در رسیدن به مشاغل مهم ذکر شده در پروژه با موانعی روبرو نشویم ، به همین دلیل نمی توانیم مهر تأیید را از نهادهای ذی صلاح بگیریم.

دقیقاً بسته تصفیه فاضلاب چیست؟

به گفته مدیر روابط عمومی شرکت آتیه انرژی ، تلاش این بسته های تصفیه فاضلاب موجود در واقع یک تصفیه خانه کوچک متحرک است که می تواند در هر زمان و هر مکان منتقل شود ، که از یک مخزن و لوازم جانبی کاملاً علمی و پرسنل مجرب شرکت آتیه انرژی تلاش طراحی شده اند و تمام الزامات لازم را برای از بین بردن نمک های اضافی در آب ، فاضلاب و پسابها و رساندن تجزیه و تحلیل آنها به استانداردهای لازم دارند.

حل مشکلات پساب فاضلاب (صنعتی ، انسانی))

رئیس شرکت آتیه انرژی تلاش بسته بندی تصفیه فاضلاب این شرکت را یک راه حل آسان ، سریع و تضمینی برای مشکلات ناشی از پساب های موجود که می تواند این پساب ها را تصفیه کند ، دانست. مواردی که بیشتر از بسته تصفیه فاضلاب استفاده می کنند ، از جمله مناطق مسکونی با جمعیت کم ، فاضلاب انسانی در کارخانه ها و مراکز صنعتی که به طور جدی مورد استفاده قرار می گیرند ، گفتند که این عملکرد بسیار قدرتمند است.

بسته های تصفیه فاضلاب کوچک و قابل حمل

به دور از مزیت های فوق العاده این بسته های موجود ، که شامل فاضلاب بهداشتی ، پساب های صنعتی و انسانی است ، می توان برجسته کرد که فضای کمی را اشغال می کنند و حمل و نقل آنها بسیار آسان است و غیره. لازم به ذکر است که ، از این سیستم ها در مکان های مختلفی از جمله مناطق مسکونی ، کارخانه های کشاورزی ، دفاتر و غیره استفاده می شود.

در زیر مواردی را ذکر می کنیم که برای تأیید سازمان محیط زیست باید دارای بسته بندی تصفیه پساب باشند. یک اندازه و حجم از تمام قطعات استفاده شده در داخل بسته بندی. دو نوع لوازم جانبی مورد استفاده در این بسته: 3 مورد موجود در بسته و آب. طبقه بندی تجهیزات 4 مقدار هوادهی مورد نیاز است

شرایط سازمان محیط زیست برای تصویب بسته تصفیه فاضلاب

1- اندازه و حجم تمام قطعات به کار رفته در بسته بندی 2- نوع تجهیزات به کار رفته در این بسته بندی 3- مواد بسته بندی و آب بندی تجهیزات 4- میزان هوادهی مورد نیاز یکی از مهمترین عوامل هوادهی یا عملیات هوازی به اندازه هوای مورد نیاز ما است. ما باید مواد آلی داخل بسته بندی را اکسید کنیم. حذف مستقیم املاح اضافی در کارایی و اثربخشی موثر است. 5_ هوادهی 6. پنل هوشمند. سازمان محیط زیست.

منبع :
https://atie-energy.com/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%DB%8C%DA%A9-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D9%81%D8%A7%D8%B6%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D8%A8-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%AA/
تاریخ انتشار :
2020-09-20 01:51:55

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا