دنیای وب

پادکستینگ – مطالعه موردی Coverville

این چیست؟

Coverville Podcast عموماً دو یا سه بار در هفته منتشر می شود و بر اساس انواع آهنگ های جلد (نسخه های مجدداً ترانه هایی که قبلاً توسط یک هنرمند دیگر ضبط شده است) ساخته شده است.) این نمایش به طور کلی با یک معرفی و مرور مختصر از موضوع نمایش برای امروز آغاز می شود. سپس ترانه ها با جزئیاتی در مورد آهنگ و هنرمند پخش می شوند ، زیرا برخی از قطعات شگفت انگیز چیزهای بی اهمیت که بین آنها همپوشانی دارند افتاد. نمایش ها به طور کلی حدود 35 دقیقه طول می کشد و تقریباً شش آهنگ مختلف دارد. اطلاعات مربوط به اجرای این هنرمند و آلبوم منبع به همراه اطلاعاتی درباره پوشش این هنرمند ارائه می شود.

در حالی که ممکن است مفهوم نمایش همه جلد ها با آهنگ های درجه دوم و نسخه های غیرقابل تحمل آهنگ های خوب فراگیر به نظر برسد ، اشتباه دیگری نمی تواند باشد. جلد جلد به راحتی می تواند به عنوان آهنگ ها و تعبیرهای متنوع و جالب توجه داشته باشد. به عنوان مثال ، نسخه جاز “Black Sabbath” از Black Sabbath یا جلد نرم صدا برای “Baby Got Back” برای Sir Mix A Lot ، هر دو به طور غیر منتظره ای سرگرم کننده هستند.

این نمایش همچنین با دریافت نمایش های “داستان جلد” با کاورهایی که در اصل توسط یک هنرمند انجام می شد ، هر از گاهی چیزهایی را با هم مخلوط می کند. به عنوان مثال ، برنامه ای که به طور انحصاری جلد آهنگ های Pink Floyd را نمایش می دهد. همچنین قطعات اسپینت های اورجینو وجود دارد که دارای منشا اصلی ناشناخته برای آهنگ هایی هستند که جلد آنها محبوب شده است. Coverville به سادگی در سپتامبر 2004 شروع شد زیرا سرگرمی میزبان کوشا برایان ایبوت سرانجام در بین 25000 شنوندگان اختصاص داده شده به هر نمایش بزرگ شد.

پس چی؟

در ابتدا ، ابوت پیشنهادات حمایت مالی را به عنوان راهی برای جبران هزینه های عملیاتی خود می دید و توسط چند سایت مرتبط با پادکست مانند ipodder حمایت می شد. بعلاوه ، زیرا Coverville یک نمایش موسیقی است که به معنای گرفتن مجوز ، خرید سی دی ، mp3 و غیره است. ذکر نکنید که در حالی که شنوندگان بیشتری جذاب هستند ، به معنای پهنای باند بیشتر است و به نوبه خود به معنی پول بیشتر است. همچنین ، از آنجا که 100 لیست برتر در iTunes با رتبه بندی تعداد اشتراک ها در طی هفته گذشته جمع شده است ، غالباً بر اسامی بزرگ حاکم است. اغلب این نمایش ها چیزی است که معمولاً در رسانه دیگری بوجود می آید و برای استفاده در پادکست مجدداً پخش می شود. مثلاً پادکست ریکی گراویس را بر اساس رفتارهای کمدین مشهور یا پادکست معروف Lost در مورد وقایع موجود در این نمایش انتخاب کنید. این برنامه تلویزیونی نه تنها واقعاً محبوب است بلکه از شبکه مالی ABC پشتیبانی مالی نیز دارد. بنابراین پادکست مستقل چه خواهد کرد؟

حالا چی؟

Coverville هنوز بسیاری از حامیان پادکست و همچنین چند سایت کوچکتر را در اختیار دارد و خرده فروشان بزرگتر ممکن است خیلی دور نباشند (سرورویل در طول تابستان توسط Tower Records حمایت مالی شده بود.) با این حال ، در حالی که خرده فروشان بزرگتر هنوز کاملاً خوب هستند. چیزی که در دنیای پادکست ها عادی نیست که بیشتر و بیشتر در آن ظاهر می شوند. همچنین با پیوستن به یک شبکه تبلیغاتی (Coverville به شبکه Backbeat Media Podcast پیوسته است) ، آنها می توانند مخاطبان بیشتری را ارائه دهند و در نتیجه برای تبلیغ کنندگان فعلی و بالقوه جذاب تر باشند. Coverville همچنین در جوایز پادکست 2005 جایزه People Choice بهترین پادکست ها را دریافت کرد ، تا حدودی به دلیل تعداد هواداران مشتاق تولید شده توسط این برنامه. در حقیقت ، در صنعتی که با آن صحبت زیادی می کنید ، یک فن فعال فعال بسیار مهم است. بنابراین همچنان که مشترکان بیشتری به عضویت خود ادامه می دهند ، طرفداران نمایش خشمگین ، و حامیان برجسته ای که به آینده Coverville می پیوندند واقعاً روشن هستند.

بنابراین به طور خلاصه ، با ایجاد یک فن وفادار وفادار ، به رسمیت شناختن کلامی و پیوستن به پادکست های دیگر برای جذب تبلیغ کننده بیشتر ، Coverville توانسته است از یک سرگرمی به راهی برای کسب درآمد بپردازد.

همچنین پادکست ITS On the Go را ببینید [http://www.itsontarget.com/podcasts] برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ایجاد و بهبود پادکست خود استفاده کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا