بازرگانی

پکیج پیش ساخته تصفیه فاضلاب شرکت مهندسی آتیه انرژی تلاش

آشنایی با بسته تصفیه فاضلاب پیش ساخته شرکت آتیه انرژی تلاش

بسته های تصفیه فاضلاب واحدهای پیش ساخته ای هستند که برای تصفیه فاضلاب تولید شده توسط جوامع کوچک یا واحدهای صنعتی استفاده می شوند.

طراحی و ساخت بسته بندی تصفیه فاضلاب یکی از زمینه های فعالیت ویژه شرکت مهندسی پالایش آبسان است. شرکت پالایش آبسان با استفاده از دانش بومی مهندسان ، تجربه گسترده و همکاری با مشاوران خارجی متخصص در زمینه طراحی بسته بندی تصفیه فاضلاب ، توانایی بهبود عملکرد بسته بندی را کسب کرده است. از تصفیه فاضلاب خود در بالاترین سطح استاندارد اروپا اطمینان حاصل کنید

روش های مختلفی برای تصفیه فاضلاب با استفاده از بسته های پیش ساخته وجود دارد که شرکت آتیه انرژی توانایی طراحی و ساخت هر یک از روش های زیر را دارد:

هوادهی گسترده لجن فعال با هوادهنده های عمیق

دیسک بیولوژیکی دوار (RBC) – فیلتر قطره ای و تاشو زیستی – فرآیند IFAS – لجن فعال شده فیلم یکپارچه – AGARATTA راکتور حمل و نقل هوایی رشد پردازش شده – هوادهی عمیق گسترده

روش هوادهی گسترده ، فرآیند بهینه سازی لجن فعال مطابق معمول در تصفیه خانه های بزرگ است که در آن ، با تأمین اکسیژن محلول کافی توسط هوادهی عمیق ، فرآیند بیولوژیکی توسط باکتری ها و در نتیجه مواد آلی زیست تخریب پذیر از فاضلاب از بین می رود. در این روش ، هوای فشرده تولید شده توسط دمنده ها و نازل های موجود در مخزن فاضلاب حل می شود و علاوه بر تأمین اکسیژن لازم ، سیستم مخلوط می شود و با این کار ، در دسترس بودن مواد مغزی باکتری ها به حالت تعلیق در می آید.

در روش هوادهی گسترده پساب خام ، پس از عبور از زباله و جدا شدن ذرات جامد بزرگ ، در صورت لزوم وارد مخزن همگن سازی می شوند. وظیفه مخزن فوق پیشگیری و از بین بردن تردیدهای کمی و کیفی در فاضلاب و ورود به سیستم است).

پس از طی این مرحله ، پساب به صورت قطعه ای وارد حوض هوادهی شده و به مدت 24 ساعت هوادهی می شود. سپس مخلوط پساب با توده باکتریهای تولید شده به مخزن رسوب هدایت می شود و مواد معلق به صورت لجن از کف مخزن جدا می شود. . پساب تصفیه شده و شفاف حاصل از رسوب گذاری از طریق سرریز به مخزن ضد عفونی ارسال می شود و توسط فرآیند کلرزنی یا کلرزنی توسط اشعه ماورا بنفش ضد عفونی می شود.

به منظور زنده نگه داشتن زیست توده باکتریایی و جلوگیری از شسته شدن و دفع این توده از محیط بیولوژیکی ، بخشی از لجن رسوب داده شده در صاف کننده توسط پمپ به مخزن هوادهی برمی گردد و مقدار اضافی آن به مخزن هضم لجن هدایت می شود. لجن موجود در هضم غذا با هضم غذا در مدت زمان طولانی تخریب می شود و به ماده ای کاملاً بی اثر و بی ضرر برای محیط تبدیل می شود که حتی می تواند به عنوان کود مناسب و بهداشتی برای باغداری و کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد.

بسته های هوادهی عمیق گسترده شرکت مهندسی آتیه انرژی تلاش برای تصفیه پساب های بهداشتی (و در موارد خاص صنعتی) با ظرفیت 5 تا 150 متر مکعب در روز طراحی و ساخته می شوند و عملکرد آنها از نظر شیمیایی و مکانیکی تضمین می شود.

منبع :
https://atie-energy.com/%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D9%81%D8%A7%D8%B6%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3/
تاریخ انتشار :
2020-09-20 12:34:21

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا