دنیای وب

چرا خرج کردن در بازدید از وب سایت کاری احمقانه است ، مگر اینکه ابتدا این 3 استراتژی بازاریابی دیجیتال را پیاده کنید

بازدید از وب سایت یکی از مهمترین اولویت ها در بازاریابی دیجیتال است. کارآفرینان و مدیران بازاریابی هر ساله هزاران دلار برای خرید وب سایت صرف می کنند. تبلیغات دیجیتال از طریق پیوندها و تبلیغات نمایش داده شده در موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی یکی از محبوب ترین روش های ترافیک وب سایت است.

با این حال ، برای اولین بار ، هزینه تبلیغات دیجیتال در سراسر جهان کمتر از سال قبل خواهد بود. بر اساس گزارش eMarketer در ژوئیه 2020 ، کارشناسان پیش بینی می کنند که در سال 2020 ، در مقایسه با 6.3 درصد در سال 2019 ، 4.9 درصد در هزینه تبلیغات کاهش داشته باشد. این کاهش بیشتر به بیماری همه گیر ویروس کرونا مربوط می شود.

با این حال ، با بهبود اقتصاد ، هزینه های تبلیغات دیجیتالی دوباره افزایش می یابد. اما آیا باید برای خرید وب سایت هزینه کنید؟ اگر شما ابتدا در تبدیل سرمایه گذاری نکرده اید ، پاسخ منفی است.

همانطور که ملاحظه می کنید ، اگر راهی برای هدایت و تبدیل آن به مشتری ندارید ، پرداخت منطقاً هزینه ترافیک منطقی نیست. این به این دلیل است که بدون وجود یک استراتژی تبدیل ، شما برای جذب بازدیدکنندگان وب سایت خود صرف هزینه می کنید ، فقط دیدن آنها بدون خرید.

سه استراتژی وجود دارد که شما باید قبل از سرمایه گذاری یک پنی در بازدید وب سایت ، ابتدا در آنها سرمایه گذاری کنید.

استراتژی شماره 1: در صفحه فرود پیشتاز باشید

کمتر از 1 درصد بازدیدکنندگان اولین باری که از یک وب سایت بازدید می کنند خرید می کنند. درموردش یک لحظه فکر کن.

این بدان معناست که بیش از 99 درصد بازدید کنندگان وب سایت شما بدون خرید وب سایت شما را ترک می کنند. با این حال هر بازدید کننده برای شما هزینه دارد. اگر آنها بدون خرید بروند ، ضرر می کنید. علاوه بر این ، هزینه تحصیل برای هر مشتری بسیار زیاد خواهد بود.

به همین دلیل ، بهتر است یک کمپین اشتراکی ایجاد کنید که در آن گرفتن امتیاز پیشگام باشد. در ابتدا محصول یا خدمات خود را نمی فروشید. با جذب سرب ، اکنون می توانید با هر بازدید کننده ای که او انتخاب می کند رابطه برقرار کنید. و با گذشت زمان آن را از مشتری بالقوه به مشتری تبدیل کنید.

مسئله این است که ، با هزینه تبلیغات دیجیتال ، نباید ترافیکی را به صفحه اصلی یا صفحات محصول ارسال کنید. در اینجا بیشتر بیاموزید.

در عوض ، بهتر است ترافیک را به یک صفحه فرود اختصاصی با پیشنهادی ارسال کنید تا بازدیدکنندگان خود را مجبور به ثبت نام کنید و به شما اجازه ایمیل و پیامک برای آنها را بدهد. این پیشنهادات می تواند یک گزارش ، چک لیست یا تست رایگان باشد. چیزی که برای مخاطبان شما ارزشمند باشد تا اعتبار شما را ثابت کند.

راهبرد شماره 2: با یک سری ایمیل و پیام کوتاه پیگیری کنید

طبق اعلام انجمن بازاریابی مستقیم ، ایمیل مقرون به صرفه ترین نوع رسانه با بیشترین بازده سرمایه است. پیام های متنی پیام کوتاه باز هستند و نرخ خواندن آنها بیش از 90٪ است. در کنار هم ، این دو روش می تواند در پیگیری شما برای تبدیل سرنخ به مشتری پرداخت به شما کمک کند.

مسئله این است که کیفیت جذاب محتوای شما تأثیر بسزایی در نتایج شما خواهد داشت. به علاوه میزان و دفعات پیام های شما. اگر فقط چند نامه پیگیری داشته باشید ، به احتمال زیاد بسیاری از فروش ها را تعطیل نخواهید کرد. برخی از تماس ها ممکن است به سرعت پاسخ دهند ، در حالی که دیگران ممکن است پاسخ ندهند. نکته اصلی این است که هرگز ارسال پیامک به مخاطبین خود را متوقف نکنید ، مگر اینکه آنها از انجام این کار خودداری کنند.

یکی از افسانه های رایج در بازاریابی دیجیتال هرگز ارسال پیام های زیاد نیست که منجر به انصراف شود. اما اگر پیام های کمی ارسال کنید ، هیچ وقت فروشی نمی کنید. نکته اصلی ارسال پیام هایی با محتوای مربوطه برای مخاطبان شما تا زمانی است که برای بسته شدن فروش لازم است.

استراتژی شماره 3: فروش را با نامه فروش ویدیویی یا وبینار تبدیل کنید

بازاریابی دیجیتال نوعی بازاریابی با پاسخ مستقیم است. نامه فروش طولانی مدت و سنتی راهی ثابت برای تبدیل سرنخ به مشتری است. در یک کمپین بازاریابی دیجیتال ، می توانید نامه فروش را با دکمه هایی که بازدید کننده را به صفحه سفارش شما می برد ، در صفحه اصلی قرار دهید.

موثرترین استراتژی ایجاد نامه فروش فیلم است. این می تواند شامل یک هنرمند صداپیشه باشد که پیام پیام را یا با کلماتی که روی صفحه ظاهر می شوند یا تصاویر زنده کننده کلمات را به پیام منتقل می کند. این فیلم احساسی است و می تواند میزان پاسخگویی شما را افزایش دهد.

همچنین می توانید فروش محصولات و خدمات خود را از طریق برگزاری یک وبینار تبلیغ کنید. این نمایش پرده ای است که شما با آن صدا تبدیل می کنید. سپس ویژگی های تعاملی بستر وب آموزشی رباتیک را سفارشی کنید. می توانید چندین بار در روز وبینار را برنامه ریزی کنید تا ثبت نام و حضور در مخاطبان را آسان تر کند. شما می توانید یک دکمه ایجاد کنید که در یک زمان استراتژیک در وبینار برای مخاطبان شما ظاهر شود تا بتوانند روی محصول یا خدمات شما کلیک کنند.

چگونه کمپین بازاریابی دیجیتال خود را شروع کنیم

خبر خوب این است که شما می توانید با سرمایه گذاری اندک ، یک کمپین بازاریابی مناسب را با استفاده از یک صفحه فرود ، ایمیل ، پیام کوتاه و صفحه مقصد با نامه فروش ، نامه فروش ویدیویی یا وبینار خودکار به اتمام برسانید. پس از تکمیل ، همه چیز را برای کمک به تبدیل ترافیک وب سایت به مشتری آماده خواهید کرد. استخدام مشاور برای کمک به شما می تواند روش خوبی برای شروع کار باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا