دنیای وب

چهار مرحله برای سرعت بخشیدن به رشد تجارت بین المللی

صادرات ایالات متحده همچنان در حال رشد است ، اما بسیاری از شرکت های آمریکایی فاقد دانش تجارت بین المللی برای استفاده از این منبع بالقوه افزایش فروش و سود هستند. گسترش توافق نامه های تجاری و تضعیف دلار آمریکا یکی از مطلوب ترین بازارهای صادراتی طی چند دهه اخیر را ایجاد کرده است. واردکنندگان کالاهای آمریکایی از افزایش تقاضا برای محصولات آمریکایی – از ذرت بو داده تا غذای خانگی گزارش کرده اند. ایالات متحده از 11 چهارم متوالی افزایش صادرات برخوردار بوده است – اما با 95 درصد جمعیت جهان در خارج از ایالات متحده زندگی می کنند و به طور فزاینده ای چشم انداز فروش بین المللی را دارند ، کارشناسان س questionال می کنند که چرا فقط 5 درصد از شرکت های آمریکایی در حال حاضر صادرات انجام می دهند؟ اما چگونه رشد را در بازارهای ناآشنا شروع و پایدار کنیم؟

1. نیازهای استراتژیک را شناسایی کنید

ورود به بازارهای جدید فرصتی برای افزایش درآمد و سود فراهم می کند. با این حال ، این ابتکار عمل باید منطبق با استراتژی کلی شرکت باشد. توزیع ناسازگار ، متناوب یا متمرکز منابع جهت رشد بین المللی می تواند منجر به ابتکاری با عملکرد ضعیف شود که منابع محدودی را با بازده کمی مصرف می کند. موانع ورود (هزینه ها ، محدودیت های نظارتی و محدودیت های علائم تجاری) باید شناسایی و رفع شود. تجزیه و تحلیل SWOT با جزئیات نقاط قوت ، ضعف ، فرصت ها و تهدیدهای شرکت ، حداکثر نقاط قوت شرکت را کاهش داده ، نقاط ضعف آن را کاهش داده و بر فرصت های بین المللی تمرکز می کند.

یک برنامه رشد بین المللی سازگار با استراتژی شرکت احتمال موفقیت را افزایش می دهد. جنبه های تاکتیکی توسعه بین المللی مانند فروش ، توزیع و بازاریابی باید مورد توجه قرار گیرد. فاکتورهای رشد بین المللی می توانند به اندازه کافی با مدلهای ایالات متحده متفاوت باشند که عدم آشنایی می تواند شانس موفقیت را به شدت کاهش دهد. بیش از همه ، باید راهنمایی روشن ، پشتیبانی مدیریت کامل و منابع اختصاصی وجود داشته باشد.

2. اطمینان از کمک مناسب

مشاغل کوچک یا متوسط ​​با شروع یا گسترش فعالیت های بین المللی ، وزارت بازرگانی ایالات متحده (DOC) را یک شریک پرشور برای کمک به موفقیت شرکت های آمریکایی در سطح جهانی می دانند. این سازمان منابع را در 19 آژانس فدرال هماهنگ می کند تا به شرکت های آمریکایی کمک کند تا استراتژی های بین المللی خود را در یک فضای جهانی به طور فزاینده برنامه ریزی کنند. در یک بازار خارجی ناآشنا با مقررات گیج کننده ، عدم اطمینان و خطر ، DOC می تواند به شرکت های آمریکایی کمک کند تا روند فروش در خارج از کشور را کنترل کنند و از خطرات مانند پیش فرض ، سوisa استفاده از علائم تجاری و مالکیت معنوی جلوگیری کنند.

خدمات بازرگانی DOC مجموعه ای از خدمات با كیفیت بالا از جمله تحقیقات بازار داخل كشور ، رویدادها و مأموریت های تجاری ، رهبری تجاری و معرفی شرکای تجاری بالقوه را به طرز شگفت آور عملیاتی ارائه می دهد. بانک صادرات و واردات و تجارت کوچک برای کمک به صادرات کالاها و خدمات ایالات متحده به بازارهای بین المللی متحد می شوند و شرکت ها را قادر می سازد مشتریان بالقوه بین المللی را به فروش قوی تبدیل کنند.

شرکت های متخصص در توسعه تجارت بین المللی می توانند به آغاز گسترش خارجی کمک کنند. این شرکت ها گروهی از متخصصان بسیار ماهر و باتجربه هستند که به شرکت های متعهد در به حداکثر رساندن پتانسیل درآمد و سود از طریق رشد نمایی بین المللی کمک عملی و مقرون به صرفه می کنند. دامنه خدمات ارائه شده توسط شرکت ها متفاوت است ، اما به طور کلی به شرکت ها کمک می کند تا پروژه های توسعه تجارت بزرگ یا کوچک بین المللی را تجسم ، اجرا و مدیریت کنند. این خدمات می تواند از شناسایی پتانسیل بازار خارجی یک محصول تا مدیریت فروش صادراتی یک شرکت تا شناسایی و احراز صلاحیت اتحادهای استراتژیک خارجی باشد.

شرکتی که مایل به نفوذ در بازارهای بین المللی است ، باید منبعی را به طور کامل به این طرح اختصاص دهد. این فرد باید کانون اصلی ارتباط منابع ، دانش و فرهنگ سازمان با ابتکار عمل بین المللی باشد. با پیشرفت یک تجارت ، منابع بیشتری باید به حداکثر رساندن فرصت اختصاص یابد. اینها به جای هزینه ها باید سرمایه گذاری در نظر گرفته شوند.

3. استراتژی ورود به بازار را تعیین کنید

استراتژی مناسب ورود به بازار برای یک شرکت تا حدود زیادی به سطح توسعه بین المللی آن بستگی دارد. برای شرکتی که تازه توسعه بین المللی خود را آغاز کرده است ، نفوذ بازار از طریق فروش توزیع کننده در داخل کشور ممکن است سریعترین و مقرون به صرفه ترین راه برای ورود به بازار خارجی باشد. فروش از طریق توزیع کنندگان داخل کشور ریسک نسبتاً کمی دارد و فرصت های ارزنده آموزشی را فراهم می کند. هنگامی که کشور یا منطقه هدف شناسایی شد ، فرایندی که به طور طبیعی از تجزیه و تحلیل SWOT بوجود می آید ، روند انتخاب می تواند آغاز شود. بسیاری از آژانس های دولتی ایالات متحده و انجمن های تجاری می توانند داده های زیادی را برای شروع محدود کردن انتخاب ارائه دهند.

انتشارات و رویدادهای تجاری نیز منبع بسیار خوبی هستند. عواملی که باید هنگام انتخاب بازار در نظر گرفته شود شامل معیارهایی مانند محیط نظارتی ، اندازه و پتانسیل بازار ، هزینه ورود و فضای رقابتی هستند. برای محدود کردن امکانات ، بازدید از کشور مورد نیاز است. پس از حضور ، استفاده از مشتریان بالقوه ، ارزیابی رقابتی ، کمک دولت محلی و مصاحبه با نامزدهای احتمالی ، اطلاعات و بینش های بیشتری را فراهم می کند. ملاحظات اصلی در انتخاب توزیع کننده عبارتند از: تمایل به استخدام یک تامین کننده اختصاصی ، رهبری بازار یا سوابق اثبات شده ، زیرکی در بازاریابی ، محصولات یا خدمات مکمل و غیر رقابتی ، بازرسی سایت و ثبات مالی.

نفوذ در بازار بین المللی جدید اغلب به عنوان توسعه تجارت داخلی موجود تلقی می شود. بنابراین ، بسیاری از شرکت های آمریکایی فراتر از دستورالعمل های استاندارد تجاری هستند که به تجزیه و تحلیل دقیق بازار نیاز دارند. تنها پس از اتمام دقت کامل ، می توان یک سرویس یا محصول و برنامه های بازاریابی همراه را توسعه داد.

روش ورود ترجیحی شرکت – توزیع در داخل کشور ، سرمایه گذاری مشترک ، ادغام یا تملک – به اهداف اصلی آن شرکت از فروش فرصت طلب تا تعیین رشد بلندمدت و بازار محور بستگی خواهد داشت.

جهانی سازی اقتصادی به طور فزاینده ای منجر به ایجاد اتحاد استراتژیک خواهد شد. شرکت های آمریکایی باید اطمینان حاصل کنند که شرکای بالقوه اهداف کوتاه مدت و بلند مدت دارند تا از تقارن ایده ها و تلاش ها بکاهند. ارزشهای مشترک و استانداردهای اخلاقی مشترک کسب و کار / ارتباطات ، شفافیت و اثربخشی را افزایش می دهد. شرکا باید نقاط قوت و ضعف مکمل داشته باشند تا اتحادی قوی تر و م effectiveثرتر ایجاد کنند. اصول و فرایندهای حل تعارض و روابط باید توسط کلیه طرف های درگیر تدوین و توافق شود تا مشارکت بدون مشکل پیش برود.

4. طراحی بازاریابی موثر

همه بازارها مشترک هستند. با این حال ، بازاریابی بین المللی م withثر با این درک آغاز می شود که بازارها نیز از جهاتی متفاوت هستند که بلافاصله آشکار نمی شوند. نکته اصلی این است که مصرف کنندگان را بشناسید و نیازهای آنها را از طریق تحقیقات بازار فرهنگی تعیین کنید. گروه های تمرکز می توانند به ویژه در شناسایی خواسته ها و نیازهای مصرف کننده بین المللی مثر باشند. آژانس تبلیغاتی مورد استفاده برای توسعه نمایش باید محلی باشد یا دارای نمایندگی محلی باشد. کارکنان با آگاهی کامل از ویژگی ها و ویژگی های خاص بازار به ویژه در برقراری ارتباط پیام مورد نظر ، ایجاد و ارتقا promoting تصویر برند موثر خواهند بود. مهارت های زبانی و میل به فرهنگ های مختلف سرمایه مهمی در هنگام بازاریابی بین المللی است.

اعدام بی عیب و نقص کلیدی است. از آنجا که این شرکت استراتژی بین المللی را با هدایت یک برنامه تجاری قوی اجرا می کند ، مهم است که از نقاط عطف و استانداردها در برابر رهبران صنعت تجلیل شود.

اگرچه این چهار مرحله جامع نیستند ، اما به عنوان راهنمایی برای ورود و رشد موفقیت آمیز به بازار بین المللی کمک می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا