دنیای وب

کسب درآمد آنلاین – 3 مرحله بسیار آسان برای کسب درآمد آنلاین

آیا می خواهید به صورت آنلاین درآمد کسب کنید اما نمی دانید چگونه شروع کنید؟ اگر می خواهید شغل خود را در بازاریابی اینترنتی دنبال کنید اما محصولی ندارید ، در اینجا یک فرآیند سه مرحله ای بسیار آسان است که به شما در انجام این کار کمک می کند.

مرحله 1 – محصولات

هر بازاریاب برای فروش به محصولی نیاز دارد ، اما همانطور که در بالا گفتیم شما محصولی ندارید. این مشکلی نیست. از آنجا که محصولی از کالاهای مورد نیاز شما وجود ندارد ، من به شما نشان می دهم چگونه می توانید صدها محصول را که می توانید از آنها استفاده کنید برای ایجاد یک جریان نقدی مثبت دریافت کنید.

اولین کاری که شما باید انجام دهید مراجعه به Clickbank (clickbank.com) و ثبت نام به عنوان یک شرکت تابعه (رایگان است). پس از ثبت نام ، می توانید به بالای صفحه نگاه کنید و بر روی پیوندی که می گوید “Marketplace” کلیک کنید ، در اینجا یک تابع جستجو با کاربرد آسان پیدا خواهید کرد تا به شما در یافتن محصولات در بازار کمک کند.

هنگام تصمیم گیری در مورد یک محصول در بازار ، به پایین لیست نگاه کنید و لیستی از شماره ها ظاهر شود. دو مورد که شما به دنبال آن هستید.

حراجی:

این نشان می دهد درصد فروش شما به عنوان یک شرکت فرعی درآمد کسب خواهید کرد. شما هرگز نباید محصولی را بفروشید که کمتر از 50 درصد به شما پرداخت کند. در حالت ایده آل ، می خواهید محصولاتی را بپردازید که 65٪ – 75٪ در کمیسیون پرداخت می کنند.

ب)٪ مرجع:

این مقدار به شما می گوید که درصد فروش از شرکتهای تابعه حاصل می شود. هرچه این تعداد بیشتر باشد ، بهتر است.

مرحله 2 – تبلیغات

شما اکنون محصولی را که می خواهید به بازار عرضه کنید ، دارید و اکنون باید تبلیغات را وارد کنیم. اگر می خواهید به صورت آنلاین درآمد کسب کنید ، پس باید سریع این کار را شروع کنید. برای انجام این کار ، باید مبلغ کمی را از قبل خرج کنید.

کاری که شما خواهید کرد ترویج محصول خود با تبلیغات با هر کلیک (PPC) است.

به Google AdWords (google.adwords.com) بروید و یک حساب کاربری تنظیم کنید. لیستی از کلمات کلیدی را که می خواهید با کمپین خود استفاده کنید ایجاد کنید. کلمات کلیدی اصطلاحاتی هستند که فکر می کنید مشتریان بالقوه هنگام جستجوی اطلاعات در مکان مناسب برای محصول شما از آنها استفاده می کنند.

هنگامی که لیست کلمات کلیدی خود را دریافت کردید ، در آن پیشنهاد خواهید کرد. در اصل ، AdWords مبلغی را که می خواهید هر بار کلیک بر روی تبلیغ خود کلیک کنید ، مطلع خواهید کرد. نکته اصلی در استفاده از کلمات کلیدی بسیار هدفمند است. اگر کلمات کلیدی شما خیلی کلی است ، تعداد بسیار زیادی پاسخ خواهید داد. از کلمات کلیدی با هدف لیزر استفاده کنید ، نه از اصطلاحات کلی

پس از اتمام کلمات کلیدی شما ، باید تبلیغ خود را ایجاد کنید. تبلیغات خود را کوتاه و قوی کنید. تبلیغات شما باید کلیک کنند تا بینندگان را القا کند. یک کلمه احتیاط … هرگز از کلمه “آزاد” در تبلیغ خود استفاده نکنید. این باعث می شود هر جستجوگر به صورت رایگان در جهان جذب شود.

مرحله 3 – وبلاگ نویسی

بلاگ را به صورت رایگان در Blogger (blogger.com) راه اندازی کنید. از وبلاگ خود برای مرور محصولاتی که تبلیغ می کنید استفاده کنید و همیشه از لینک های وابسته در پست های خود استفاده کنید. برخی از محتوای با کیفیت را به بینندگان تقدیم کنید و آنها بازگردند.

می توانید از وبلاگ خود با Google AdSense سود کسب کنید ، اما این مقاله دیگر برای بار دیگر است. اگر از این فرآیند ساده 3 مرحله ای استفاده کنید ، به صورت آنلاین با جیفی درآمد کسب می کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا