دنیای وب

کیتی فرلینگ و قبیله متحد کیست

کیتی فریلینگ زن جوانی است که در جنوب کالیفرنیا با 5 خواهر و برادر دیگر بزرگ شده است ، همه آنها کوچکتر از او هستند. کتی فریلینگ اظهار داشت که در سنین جوانی وقتی صحبت از موقعیت های اجتماعی می شود ، جذب خودآگاهی ، ترس و کمرویی شدید می شود. با نگاهی به وبلاگ و فیلم های او ، می توانید مرا فریب دهید که او نوع خجالتی است.

کتی حرکت می کند و همه چیز را از دست می دهد …

کتی به مدت 4 سال در کالج جنوبی کالیفرنیا شرکت کرد و تصمیم گرفت که پس از 4 سال این کالج برای او مناسب نباشد. او به لاس وگاس نقل مکان کرد و به مدت دو سال در یک کلوپ شبانه کار کرد و هر پنی پس انداز کرد ، خانه ای خرید و سرمایه گذاری کرد ، اما در نهایت همه چیز را از دست داد و حدود 30،000 دلار بدهی داشت.

کتی خودش را پیدا می کند …

پس از بازگشت به کالیفرنیا ، کتی وارد یوگا و سرمایه گذاری شد و علاقه زیادی به توسعه شخصی پیدا کرد. در این مرحله ، او سرانجام خود و هدف خود را یافت.

او اولین شرکت بازاریابی شبکه ای خود را شناخت. اگرچه کتی با پروژه خود دچار شکست های بسیاری شد ، اما به عنوان یک شخص به رشد خود ادامه داد و هرگز تسلیم نشد.

کتی اینترنت را کشف می کند …

حدود یک سال بعد کتی یک روز هنگام تحقیق درباره خرید برخی از مشتریان بالقوه ، اینترنت را مشاهده کرد. او به امکاناتی که اینترنت به او در کارش کمک کرده است پی برد. او تصمیم گرفت که از بهترین بازاریابان خارج از کشور یاد بگیرد.

طی یک دوره 4 تا 5 ماهه ، کتی در هر ماه 5 رقم درآمد کسب می کرد و پس از 8 ماه اتصال به اینترنت ، استخدام شماره یک شرکت اصلی خود شد. کتی در اینجا متوقف نشد ، او یک مارک تجاری ساخت و خود را از طریق شبکه های اجتماعی به بازار عرضه کرد و شروع به تولید محصولات خود کرد که یکی از آنها شد …

قبیله متحد …

کتی جامعه ای ایجاد کرد که افراد همفکر می توانستند دور هم جمع شوند و به یکدیگر کمک کنند تا از طریق شبکه های اجتماعی محتوای خود را جمع کنند و با استفاده از موتورهای جستجو رتبه خود را افزایش دهند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا